ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دارا خسروشاهی به عنوان مدیر عامل جدید اوبر انتخاب شد

هیئت مدیره اوبر (.Uber Technologies Inc) پس از نشست پایان هفته خود، «دارا خسروشاهی» رئیس کمپانی اکسپدیا (Expedia) را به عنوان مدیر عامل جدید خود برگزید. جالب اینجاست که نام خسروشاهی حتی در فهرست عمومی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

هیئت مدیره اوبر (.Uber Technologies Inc) پس از نشست پایان هفته خود، «دارا خسروشاهی» رئیس کمپانی اکسپدیا (Expedia) را به عنوان مدیر عامل جدید خود برگزید.

جالب اینجاست که نام خسروشاهی حتی در فهرست عمومی نامزدهای احراز این پست دیده نمی شد. پیش از این «مگ وایتمن» مدیر HP و «جفری ایملت» مدیر GE به عنوان گزینه های احتمالی مدیریت اوبر مطرح بودند.

خسروشاهی از سال 2005 مدیریت اکسپدیا را بر عهده دارد. این شرکت آمریکایی به عنوان بزرگ ترین شرکت مسافرتی جهان و مادر برندهای آنلاین متعددی مطرح است و فعالیت های گسترده ای در زمینه گردشگری دارد. از جمله دیگر پست های مدیریتی خسروشاهی می توان به مدیریت IAC/InterActiveCorp، مدیریت BET و عضویت در هیئت مدیره نیویورک تایمز اشاره کرد.

پیوستن مدیر اکسپدیا به اوبر در برهه دشواری از تاریخ این کمپانی صورت می گیرد. چندی پیش «تراویس کالانیک» مدیر عامل اوبر زیر فشار هیئت مدیره و بحران های به وجود آمده در شرکت، از سمت خود استعفا کرد. از سوی دیگر، کمپانی به خاطر سرقت فناوری های گوگل (ویمو) دادگاهی شده است.

ظاهراً انتخاب خسروشاهی فعلاً به صورت عمومی اعلام نمی شود و فقط کارکنان این شرکت با مدیر عامل جدیدشان آشنا خواهند شد. با این حال، دکتر فیروز نادری در صفحه رسمی اینستاگرام خود، انتخاب خسروشاهی به عنوان مدیر عامل جدید اوبر را تأیید کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mes'ud
    Mes'ud | ۶ شهریور ۱۳۹۶

    ایران بود فوقش تو یه دستگاهی به عنوان مدیر رده چندم ازش استفاده می کردن.

مطالب پیشنهادی