ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دارا خسروشاهی رسماً مدیر عامل اوبر شد

چند روز پیش، هیئت مدیره اوبر «دارا خسروشاهی» را به عنوان مدیر عامل جدید این کمپانی انتخاب کرد. امروز این تصمیم به صورت رسمی اعلام شده و در نامه ای به اطلاع کارکنان رسیده است. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

چند روز پیش، هیئت مدیره اوبر «دارا خسروشاهی» را به عنوان مدیر عامل جدید این کمپانی انتخاب کرد. امروز این تصمیم به صورت رسمی اعلام شده و در نامه ای به اطلاع کارکنان رسیده است.

جستجو برای انتخاب مدیر عامل جدید، حدود دو ماه قبل با استعفای «تراویس کالانیک» تحت فشار سرمایه گذاران اصلی اوبر آغاز شد و به بحران های این کمپانی دامن زد.

خسروشاهی دیروز در مصاحبه با بلومبرگ، تصدی این پست را فرصتی خواند که شاید یک بار در طول زندگی هر فردی به وجود بیاید. او در نامه ای جداگانه به کارکنان اکسپدیا نوشت:

من یکی از بزرگ ترین تصمیمات زندگی ام را گرفتم. اداره اکسپدیا در 12 سال گذشته برایم مایه افتخار بوده و بیشتر شما که در این سفر با من همراه بودید، می دانید رفتن برایم ساده نیست.

به هر حال، خسروشاهی در بدو ورودش با دعاوی قانونی، پست های خالی مدیریتی و فرهنگ سازمانی نه چندان مطلوب اوبر روبرو می شود. او فردا در نشستی درون سازمانی به گفتگو با کارکنان خواهد پرداخت.

کالانیک که همچنان یکی از اعضای هیئت مدیره اوبر به شمار می رود نیز ورود خسروشاهی به این مجموعه را تبریک گفت و در بیانیه ای اظهار داشت:

از انتخاب دارا خسروشاهی به عنوان مدیر عامل جدید اوبر بسیار هیجان زده ام. رأی دادن به او، لحظه مهمی برایم به شمار می رفت و خوشحالم که هدایت اوبر را به دست رهبر بعدی اش می سپارم.

گفتنیست پیش از این از «جفری ایملت» رئیس GE و «مگ وایتمن» مدیر عامل HP به عنوان گزینه های اصلی تصدی پست حساس اوبر یاد می شد، اما برخلاف انتظار همه، نهایتاً دارا خسروشاهی مدیر سرشناس ایرانی الاصل توسط هیئت مدیره انتخاب شد. در این پست می توانید با سوابق دارا خسروشاهی آشنا شوید.

در مورد کارآفرینان برجسته ایرانی در آمریکا بیشتر بدانید:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • erfun
    erfun | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    خوش بحال مردم آمریکا که قراره از اوبر استفاده کنن

  • nima naseri
    nima naseri | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    چه خوب که ایران نیست. اگر ایران بود به هیچ جا نمیرسید. موفق باشه همیشه

  • sina. z
    sina. z | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    حیف.......
    قدر نمیدونیم وگرنه بهترین آدمها رو داریم....

    • sina. z
      sina. z | ۸ شهریور ۱۳۹۶

      ای کاش قدر نوابغ مون رو بدونیم

مطالب پیشنهادی