ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برجسته ترین ویژگی گوگل پیکسل 2 چه می تواند باشد

گوگل قرار است دوازدهم مهر سری پیکسل 2 را معرفی کند و شایعات حاکی از این است که این موبایل ها علی رغم اینکه فاقد صفحه نمایش بدون حاشیه هستند اما از ویژگی دیگری بهره ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

گوگل قرار است دوازدهم مهر سری پیکسل 2 را معرفی کند و شایعات حاکی از این است که این موبایل ها علی رغم اینکه فاقد صفحه نمایش بدون حاشیه هستند اما از ویژگی دیگری بهره می برند که می تواند آن ها را یک و سر گردن بالاتر از پرچمدارهای دیگر شرکت ها قرار دهد: گوگل لنز.

گوگل چند روز پیش نسخه تازه ای از اپلیکیشن محبوب «گوگل فوتوز» را منتشر کرد و توسعه دهندگان با بررسی کدهای آن به یکپارچه سازی سرویس گوگل لنز با این اپلیکیشن پی بردند. آن ها به سرعت اخبار مربوط به این ویژگی جدید را منتشر کردند اما گوگل که ظاهرا قصد انتشار لنز حداقل تا پیش از معرفی سری پیکسل 2 را نداشت، به اشتباه خود پی برده و آن را از دسترس خارج کرد.

گوگل لنز از قابلیت شناسایی حیوانات و گیاهان برخوردار است

گفتنی است سرویس گوگل لنز که اویل امسال معرفی شد قابلیت شناسایی عناصر موجود در تصویر و ارائه اطلاعات درباره آنها را دارد، برای مثالی اگر از یک گل عکس بگیرید این سرویس می تواند نام گل را برای شما مشخص کند.

این سرویس برای ارائه اطلاعات از یادگیری ماشینی استفاده کرده و می تواند آثار هنری، بارکدها، مکان های برجسته، ساختمان ها، محتوای رسانه ای، فیلم ها، بازی های ویدئویی، و غیره را شناسایی کند. علاوه بر این از قابلیت اضافه کردن مخاطب از روی کارت ویزیت، ترجمه، جستجوی اطلاعات محصول، شناسایی حیوانات و گیاهان و ذخیره کردن داده های یک پوستر در تقویم برخوردار است.

با توجه به قابلیت های منحصر بفرد گوگل لنز، در صورتی که سری پیکسل 2 به این سرویس مجهز شوند می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • moein
    moein | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    پیکسل ۱ که خیلی زشت بود
    اما دوربینش معرکه بود
    امیدوارم در مورد اینم از منظر دوربین بینظیر باشه

  • Mehran Shams
    Mehran Shams | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    امیدوارم مشکلات سری قبلو نداشته باشه !

مطالب پیشنهادی