ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Paint Space AR؛ نقاشی با طعم واقعیت افزوده

واقعیت افزوده در دنیای تکنولوژی موضوع جدیدی نیست، اما حالا که اپل سرمایه گذاری عظیمی روی آن انجام داده و با معرفی پلتفرم ARKit بیشتر از همیشه روی ارائه محصولات این حوزه متمرکز شده، توجهات ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

واقعیت افزوده در دنیای تکنولوژی موضوع جدیدی نیست، اما حالا که اپل سرمایه گذاری عظیمی روی آن انجام داده و با معرفی پلتفرم ARKit بیشتر از همیشه روی ارائه محصولات این حوزه متمرکز شده، توجهات بیشتری به سوی آن معطوف می شود.

احتمالا با نصب iOS 11 و ورود به اپ استور جدید بنر بزرگ مربوط به اپلیکیشن های AR را دیده باشید. اپل این روزها برای سرمایه گذاری روی واقعیت افزوده بسیار مصمم است، و در حال حاضر با پشتیبانی خوبی که از اپلیکیشن های این حوزه به عمل می آورد در تلاش است که iOS را به عنوان بهترین پلتفرم ممکن برای اپلیکیشن های AR معرفی کند.

Paint Space AR که امروز به شما معرفی می کنیم فقط چشمه کوچکی از قدرت iOS برای اجرای اپلیکیشن های AR را به نمایش گذاشته و شرایطی فراهم کرده که لذت سرگرمی با واقعیت افزوده را بچشید.

با این اپلیکیشن انحصاری iOS می توانید نقاشی های بی جان را به دنیای واقعی بیاورید و ترکیبی از دنیای مجازی و حقیقی را در یک قاب داشته باشید. Paint Space AR در اصل برای کشیدن نقاشی طراحی شده، اما نه نقاشی های معمولی، بلکه نقاشی هایی که به شکل سه بعدی در فضا شناور می شوند و می توانید دورشان بچرخید و از آن ها عکاسی و فیلمبرداری کنید.

Paint Space AR به طور ویژه برای iOS 11 بهینه سازی شده تا هم اجرای خوب و روانی داشته باشد و هم خیلی روی سخت افزار دیوایس فشار نیاورد. باید گفت که نتیجه کار خوب و قابل قبول بوده، چرا که هم نقاشی ها به نرمی روی صفحه نقش می بندند و هم بر خلاف اپ های واقعیت افزوده در iOS های قدیمی شاهد داغ کردن بیش از حد آیفون یا آیپد نخواهید بود.

در Paint Space AR چند مدل قلم و چند رنگ مختلف در اختیارتان قرار گرفته که با آن ها به دنیای واقعی دور و برتان نقاشی های مجازی اضافه کنید. تیم Zane Assets در نسخه رایگان اپلیکیشن تعداد محدودی قلم ارائه کرده که بقیه را باید با پرداخت 99 سنت و ارتقای اپ به نسخه کامل آزاد کنید.

ولی خوشبختانه در همین نسخه رایگان هم می توانید به بسیاری از قابلیت های اپ دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن واقعیت افزوده فقط نمی گذارد که روی فضا نقاشی بکشید، بلکه می توانید عکس ها و ویدیوهای گالری را هم روی فضا شناور کنید تا منظره بسیار جالبی به وجود بیاید. نکته خوب این که از تمام چیزهایی که به صفحه اضافه شده می توانید فیلم و عکس بگیرید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

البته این را هم بگوییم که نسخه رایگان Paint Space AR صرفا بهانه ای بوده برای این که با قابلیت های اپلیکیشن آشنا شوید. بنابراین برای دسترسی به بعضی امکانات هیجان انگیز مثل اضافه کردن انیمیشن های زنده و آزاد کردن قلم های جادویی باید دست به جیب شده و نسخه کامل اپلیکیشن را بخرید.

اما در شرایطی که اکثر اپلیکیشن های AR پولی هستند شاید Paint Space AR از معدود محصولاتی باشد که با آن بتوانید به رایگان قدرت سخت افزاری دیوایس تان را برای اجرای محتوای واقعیت افزوده محک بزنید.

توصیف قابلیت های Paint Space AR کار خیلی راحتی نیست. باید حتما در فضایش قرار بگیرید تا لذت واقعی کار با آن را بچشید. بنابراین اگر iOS 11 را نصب کرده اید و آیفون 6s و نسل های بعد از آن را در اختیار دارید، فرصت تجربه رایگان Paint Space AR را از دست ندهید.

دانلود از اپ استور 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alireza sadeghi
    alireza sadeghi | ۳ مهر ۱۳۹۶

    من همچین برنامه ای رو اکسپریا z2 خودم به صورت پیش فرض دارم که برای 4 سال پیشه.فقط حیف که سونی مثل بقیه بلد نیس تبلیغات کنه

    • Mehdi384
      Mehdi384 | ۴ مهر ۱۳۹۶

      دقیقا سالهاست که همچین برنامه ای روی گوشی های سونی هست، توی قسمت دوربینش. ولی دریغ از کمی توجه. تا اپل یه کاری میکنه همه شروع میکنن چه چه زدن

مطالب پیشنهادی