ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه گشایی آیفون 10 [تماشا کنید]

موبایل مورد انتظار آیفون 10 به تازگی در اختیار نخستین مشتریان قرار گرفته و برخی از کاربران علاقه مند و وبسایت هایی که تلفن مورد بحث را دریافت کرده اند، با انتشار ویدیوهایی نخستین تجربه کاربری خود با آیفون 10 را منتشر نموده اند.

البته ویژگی های اصلی آیفون 10 مانند نمایشگر تمام صفحه، تجهیز هر دو دوربین اصلی به OIS، قابلیت FaceID و سایر موارد در مراسم رونمایی از دستگاه معرفی شده بودند؛ اما کاربری واقعی موبایل در مدل های تولیدی مسئله دیگری است که یک نمونه از آن را در ویدیوی جعبه گشایی زیر مشاهده می کنید:

جعبه آیفون 10 حاوی تلفن، شارژر، کابل لایتنینگ، هندزفری، دانگل تبدیل پورت لایتنینگ به جک 3.5 میلیمتری، دو عدد برچسب اپل و دفترچه راهنما بوده و برای استفاده از قابلیت شارژر بی سیم، پد مخصوص باید به صورت جداگانه خریداری شود.

سلفی های پرتره در آیفون 10 کیفیت مطلوبی ندارند

لازم به ذکر است که با توجه به ویدیو و همچنین گزارشات موجود، قابلیت FaceID اپل عملکرد مناسبی داشته و با سرعت خوبی چهره کاربر را تشخیص می دهد. اما از طرف دیگر سلفی های پرتره ثبت شده با دوربین جلو آیفون 10 در مقابل رقیبی مانند پیکسل 2 چندان جالب به نظر نمی رسند که احتمالاً اپل در آینده نزدیک، با عرضه آپدیت نرم افزاری این مسئله را نیز رفع خواهد کرد.

گفتنی است جدیدترین آیفون اپل همزمان با عرضه جهانی، در بازار ایران نیز با قیمت های کاذب عرضه شد که این امر با واکنش منفی مدیرکل فناوری ارتباطات و اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مواجه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • jamalifar
    jamalifar | ۱۰ آبان ۱۳۹۶

    دلشون نمیاد روش تست بکنن??

  • Mahdi74
    Mahdi74 | ۹ آبان ۱۳۹۶

    آقا یه نفر اگه میدونه کمکم کنه میخوام بعضی سایت ها و کلمات بد رو بلاک کنم تو مرورگر مثل restriction تو اپل کسی میدونه باید چی کار کرد حتی با vpn هم باز نشه

  • Ehsan_Os
    Ehsan_Os | ۹ آبان ۱۳۹۶

    خيلي خوبه،ولي تا از نزديك وباهاش كار كني نميشه حسي كه بهت ميده رو توصيف كني.
    در كل قيمتش تو كشور منصفانه بشه خيلي راحت ميتونه تو سبد خريد هرشخصي بري

  • ami_ald
    ami_ald | ۹ آبان ۱۳۹۶

    گوشی جالبیه ولی اندازش بده خیلی بد دسته

دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.