ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل گلکسی X تاشو سامسونگ با نمایشگر پلاستیکی در راه است

اخیراً سایت خبری BusinessKorea اعلام کرده که اولین موبایل انعطاف پذیر سامسونگ، به نام گلکسی اکس قرار است از نمایشگر پلاستیکی LCD بهره ببرد و در سال 2018 معرفی شود. در حالی که امکان ساخت ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

اخیراً سایت خبری BusinessKorea اعلام کرده که اولین موبایل انعطاف پذیر سامسونگ، به نام گلکسی اکس قرار است از نمایشگر پلاستیکی LCD بهره ببرد و در سال 2018 معرفی شود.

در حالی که امکان ساخت شیشه های انعطاف پذیر نیز وجود دارد، ولی تولید شیشه قابل انعطاف با انحنای بسیار کم هنوز محقق نشد؛  البته در صورتی که این شیشه در آینده تولید شود، احتمالاً ساخت انبوه آن به راحتی امکان پذیر نخواهد بود. به همین دلیل گلکسی اکس احتمالاً از نمایشگری با پلاستیک منعطف بهره خواهد برد.

انتظار می رود گلکسی اکس از طرحی تقریباً مشابه با اکسون M شرکت ZTE بهره ببرد. البته Axon M در واقع دو دارای نمایشگر است که از طریق یک لولا به هم متصل شده اند و حاشیه های کناری باعث ایجاد فاصله بین صفحه نمایش بزرگتر می شوند.

موبایل تاشوی اکسون M که در واقع از دو نمایشگر جدا از هم بهره می برد.

همچنین پیش از این اعلام شده بود که هوآوی هم در حال کار روی یک اسمارت فون تاشو است و ممکن است در سال آینده آن را به بازار عرضه کند.

بر اساس گزارش BusinessKorea گلکسی اکس احتمالاً در نمایشگاه CES (در دی ماه سال جاری) یا MWC (در اسفند ماه سال جاری) معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • hassan
    hassan | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    اسمش مهم نیست کارایی مهمه قابل توجه بعضی‌ از دوستان...

  • mohammadrezanorouzi
    mohammadrezanorouzi | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    این گوشی خیلی وقتع میخواسته بیاد از اولشم اسمش ایکس بود این مسخره بازیا ک اسکی رفته چیه؟

  • NiMa
    NiMa | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    یعنی... این بچه ها من 4 5 ساله درباره این دستگاه میشنوم همه هم از اون اول میدونستن اسمش چی بوده حالا اینا میان به این گیر میدن؟ (البته احتمالش هست اون موقع به دنیا نیومده باشن)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی