ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپیکر هوشمند ThinQ ال جی معرفی شد
تکنولوژی

ال جی هم با معرفی اسپیکر هوشمند ThinQ وارد بازی بزرگان شد

اسپیکر هوشمند ThinQ ال جی از راه رسیده تا این غول کره ای نیز در نبرد نوی اسپیکرهای هوشمند اسلحه خود را داشته باشد. البته این محصول به جای دستیار اختصاصی میزبان سرویس گوگل اسیستنت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

اسپیکر هوشمند ThinQ ال جی از راه رسیده تا این غول کره ای نیز در نبرد نوی اسپیکرهای هوشمند اسلحه خود را داشته باشد. البته این محصول به جای دستیار اختصاصی میزبان سرویس گوگل اسیستنت خواهد بود.

موفقیت های آمازون و بلندگوهای هوشمند سری اکو همه رقبا را به تکاپو انداخت تا هرچه زودتر سهمی برای خود در این بازار جدید دست و پا نمایند. گوگل هوم پاسخ گوگل و هوم پاد پاسخ اپل بودند و حالا ال جی نیز سری تازه ThinQ را به میدان فرستاده. محصولی که قرار است در نمایشگاه CES امسال شاهد رونمایی از آن باشیم.

همان طور که پیش تر گفتیم ال جی قصد ندارد یک دستیار صوتی جدید را به جمع رقبا اضافه کند، بلکه اسپیکرهای هوشمند این شرکت از گوگل اسیستنت استفاده خواهند کرد. این بدان معنی خواهد بود که سایر محصولات سری ThinQ و همچین ابزارهای هوشمند خانگی ال جی تحت پلتفرم SmartThinq به خوبی با اسپیکرهای جدید همخوانی خواهند داشت.

اسپیکر هوشمند ThinQ ال جی معرفی شد

اما چه چیزی می تواند محصول جدید ال جی را از بقیه رقبا متمایز سازد؟ پاسخ تجربه صوتی عالی است. اسپیکر هوشمند ThinQ کره ای ها به لطف همکاری با برند مشهور Medidian از کیفیت صدای خروجی بسیار عالی برخوردار است. علاوه بر آن، اگر کسی تمایل به شنیدن موسیقی به طور حرفه ای داشته باشد، می تواند در کنار بلند گویی هوشمند خود اقدام به خرید ساندبار مدل SK10Y با قدرت خروجی ۵۵۰ وات و خروجی صدای 5.1.2 کاناله نماید.

اسپیکر هوشمند ThinQ ال جی ساندربار SK10Y

ساندبار مذکور با بهره مندی از فناوری کروم کست داخلی این امکان را فراهم می سازد تا از طریق هر دستگاه دیگری و به کمک بلوتوث به استریم موسیقی روی این بلندگوی با کیفیت بپردازید.

ال جی برای آن دسته از کاربران که به جای اسپیکر هوشمند به یک اسپیکر قدرتمند، با کیفیت و البته قابل حمل نیاز دارند نیز محصولی جدید را تدارک دیده است. مدل LG PK با داشتن یک طراحی مستحکم و نور پردازی زیبا و صد البته کیفیت صدای عالی می تواند یک گزینه ایدال برای شنیدن موسیقی به صورت دست جمعی در هر موقعیتی باشد.

اسپیکر هوشمند ThinQ ال جی LG PK

هنوز قیمت محصولات صوتی جدید اعلام نشده. به احتمال فراوان می بایست برای دریافت این اطلاعات تا آغاز CES 2018 به انتظار ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • abo_l
    abo_l | ۸ دی ۱۳۹۶

    اگه قیمت منصفانه ای داشته باشه به شخصه lg pk رو میخرم.
    منم منتظر معرفی ال جی کیو ۷ هستم البته فک نکنم به این زودیا معرفی بشه احتمالا حوالی عید یا قبل یا بعدش.

  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۷ دی ۱۳۹۶

    lg g7 کی معرفی میشه

مطالب پیشنهادی