ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Kate Spade
تکنولوژی

ساعت هوشمند Scallop برای بانوان معرفی شد

کمپانی «Kate Spade» که در زمینه طراحی کیف و لوازم زینتی بانوان فعالیت دارد در نمایشگاه CES 2018 از نخستین ساعت هوشمند خود رونمایی کرده است. به گفته «مری بیچ»، مدیرعامل Kate Spade این گجت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۰

کمپانی «Kate Spade» که در زمینه طراحی کیف و لوازم زینتی بانوان فعالیت دارد در نمایشگاه CES 2018 از نخستین ساعت هوشمند خود رونمایی کرده است.

به گفته «مری بیچ»، مدیرعامل Kate Spade این گجت پوشیدنی که «Scallop» نام دارد از معدود ساعت های هوشمندی است که مناسب خانم ها طراحی شده است.

بیچ تاکید می کند که فناوری تولید ساعت های هوشمند امروزه به جایی رسیده که امکان طراحی ساعت های ظریف و مطابق سلیقه بانوان را فراهم کرده است.

قطر صفحه لسی این ساعت هوشمند 30 میلیمتر است و لبه های آن از طراحی آشنای Kate Spad برخودار هستند. بند Scallop نیز تنها 16 میلیمتر عرض دارد و در لایه درونی آن نام کمپانی سازنده حک شده است.Kate Spadeاین ساعت که از سیستم عامل Android Wear 2.0 بهره می برد مانند محصولات کمپانی های دیگری از اپلیکیشنی برخودار است که امکان سفارشی سازی صفحه نمایش را فراهم می کند، با این حال این اپلیکیشن به جای تغییر رنگ و فونت اعداد، سوالاتی راجع به تیپ ظاهری و رنگ جواهرات را از کاربر پرسیده و ظاهر صفحه را مطابق آن تنظیم می کند.

همانطور که از ساعت های هوشمند انتظار می رود Scallop دارای قابلیت هایی مانند دستیار گوگل، پخش موزیک از طریق بلوتوث، گام شمار، تعیین مسافت طی شده و کالری مصرفی است با این حال از سنسور ضربان قلب بی بهره است.

این ساعت قرار است از ماه آینده در دو مدل عرضه شود و بر این اساس مدل با بندهای چرمی قهوه ای روشن یا مشکی 295 دلار و مدل دیگری با بند فلزی رزگلد 325 دلار قیمت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir nori
    amir nori | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    بیشتر بچه گانس تا مخصوش بانوان

مطالب پیشنهادی