ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Heart Box؛ خاموش نکنید

اگر در Cut the Rope وظیفه داشتید آب نباتی را به شخصیت داستان برساندید، در Heart Box باید با همان قوانین فیزیک یک دستگاه را شارژ کنید. Heart Box الهامات زیادی از Cut the Rope ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

اگر در Cut the Rope وظیفه داشتید آب نباتی را به شخصیت داستان برساندید، در Heart Box باید با همان قوانین فیزیک یک دستگاه را شارژ کنید. Heart Box الهامات زیادی از Cut the Rope گرفته و مهمترین وجه تشابه این دو عنوان را می توانیم دوست داشتنی بودنشان بنامیم.

با بیش از یک میلیون دانلود، Heart Box از محبوب ترین عناوین پازل فیزیک محور به شمار می رود

شخصیت «روبی» به اندازه «اوم نوم» دلنشین است، موسیقی تمام تلاشش را می کند تا دقایقی که با Heart Box می گذرانید مفرح باشد و معماها نیز هر چند به اندازه بازی های مشابه هوشمندانه نیستند ولی باز یک تجربه سرگرم کننده به بازیکن ها هدیه می دهند.

بنابراین بیایید حرف پایانی را همینجا بزنیم؛ اگر از عناوین فیزیک محور و معمایی لذت می برید، ساخته Rad Brothers که با استقبال خوب بازیکن ها هم مواجه شده بهترین گزینه جدید برای این نوع بازی ها است. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم اصلا از دستش ندهید.

Heart Box
عناوین مبتنی بر فیزیک همیشه به واسطه استفاده از پتانسیل های صفحه لمسی تلفن های هوشمند محبوبیت زیادی بین بازیکن ها داشته اند، Heart Box هم به خوبی توانسته از این پتانسیل استفاده کند.

در Heart Box تنها یک وظیفه دارید؛ کاراکتر داستان را به جعبه شارژرش برسانید تا شارژ شود. معماهای بازی پیرامون تغییرات محیط می چرخند. در هر مرحله جسم های سیاه و زردی وجود دارد که اگر روی شان کلیک کنید نابود شده و هر چیزی که به آن ها تکیه داده به پایین می افتد.

بنابراین باید به گونه ای از این ویژگی استفاده کنید تا نهایت روبی به جعبه برسد. ساده تر بگوییم، اگر در Cut the Rope طناب ها را می بریدید در اینجا جسم های زرد-مشکی رنگ را غیب می کنید. البته در ادامه توسعه دهنده با آیتم های بیشتری همانند مواد منفجره یا دیوارهای داینامیک سعی کرده تنوع پازل ها را افزایش دهد که موفق هم بوده است.

بازی Heart Box
بزرگترین برگ برنده Heart Box به تنوع خوب پازل هایش باز می گردد.

اما با وجود گستردگی معماها، یک مشکل بزرگ آن ها دارند: بازیکن را به اشتباه نمی اندازند. همیشه یکی از جالب ترین بخش های عناوین معمایی این است که به ظاهر راه های گوناگونی برای جواب نهایی وجود دارد ولی فقط یکی از این مسیرها درست خواهد بود.

در Heart Box خیلی کم این مسئله را میبینیم و سخت ترین قسمت بازی همان یافتن راه اصلی است. البته ویژگی که گفتیم به معنای سادگی Heart Box نیست. بازی در ابتدا خیلی چالش برانگیز ظاهر نمی شود ولی در ادامه به راحتی فسفرهای مغزتان را می سوزاند.

بازی اندروید Heart Box
برخلاف خیلی از بازی های امروزی موبایل، Heart Box برای پلتفرم ویندوز فون نیز در دسترس است.

از دیدگاه گرافیک و موسیقی شاید «خوب» بهترین لقبی باشد که بتوانیم به Heart Box بدهیم. بعد از چند مرحله پس زمینه کاملا عوض می شود و بنابراین از لحاظ دیداری انتظار عنوان خسته کننده ای را نداشته باشید. موسیقی هم همانگونه که گفتیم مفرح بوده و با حال و هوای بازی هماهنگ است ولی بعد از مدتی جذابیت ابتدایی خود را از دست می دهد.

حرف هایمان را بالاتر زده ایم. بنابراین یک بار دیگر می گوییم که اگر خواهان یک تجربه جذاب از سبک پازل مبتنی بر فیزیک هستید، Heart Box گزینه جذابی است. ساخته Rad Brothers با پازل های فراوان و شخصیت دوست داشتنی اش می تواند تا مدت ها سرگرم تان کند.

Heart Box - physics puzzle

Heart Box - physics puzzle

سازنده: RAD BROTHERS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 54 / 38 / 32 مگابایت زبان:
در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۱ بهمن ۱۳۹۶

    بازی جدید شرکت کچ اپ باز هم عالیه .knife hit ..پیشنهاد می کنم حتما تجربه کنید

    • Rezagoodarzi
      Rezagoodarzi | ۲ بهمن ۱۳۹۶

      اوکی مرسی

مطالب پیشنهادی