ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شرکت باندای نامکو دو بازی انحصاری بزرگ برای نینتندو سوییچ می سازد

به نظر می رسد که سرانجام معمای بازی Metroid Prime 4 حل شده و شعبه سنگاپور استودیو باندای نامکو مشغول توسعه این بازی است. با وجود آن که نینتندو در آخرین مراسم E3 اشاراتی به این ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

به نظر می رسد که سرانجام معمای بازی Metroid Prime 4 حل شده و شعبه سنگاپور استودیو باندای نامکو مشغول توسعه این بازی است. با وجود آن که نینتندو در آخرین مراسم E3 اشاراتی به این بازی داشت، هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با این اثر در دسترس کاربران قرار نگرفته است.

به تازگی یکی از کاربران یوتیوب با نام Doctre81 موفق شده است تا به اطلاعاتی از روی صفحه لینکدین استودیو سنگاپور نامکو دست پیدا کند که خبر از ساخت Metroid Prime 4 توسط استودیوهای نامکو می دهند.

لازم به ذکر است که اکثریت اعضای این استودیو را کارمندان سابق لوکاس آرتز تشکیل می دهند که پیش از این روی بازی لغو شده Star Wars 1313 مشغول به کار بودند.

طبق اطلاعاتی که به بیرون درز کرده است، بازی Ridge Racer 8 نیز به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ توسط نامکو در حال ساخت است.

روی پروفایل بعضی از افراد شاغل در این استودیو، عناوینی همچون «در حال کار روی یک آی پی معرفی نشده نام آشنا» و «آی پی معرفی نشده هیجان انگیز» دیده می شود.

این اطلاعات منتشر شده همچنین اولین مرجع ما در رابطه با Ridge Racer 8 است که یکی دیگر از انحصاری های نینتندو سوییچ به شمار می آید.

مواردی که پیش از این به آن اشاره کردیم، اولین اطلاعات ما در رابطه با تایید رسمی ساخت Metroid Prime  4 به شمار می روند و باید منتظر معرفی شدن رسمی این بازی توسط نینتندو در آینده ای نزدیک ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی