ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازگشت نرو؛ Devil May Cry 5 معرفی شد [تماشا کنید]

در میان سورپرایزهایی که مایکروسافت برایمان تدارک دیده بود، نوبت به قسمت بعدی Devil May Cry هم رسید. این بازی که حالا به صورت رسمی Devil May Cry 5 نام گرفته، در واقع دنباله‌ای است برای قسمت ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۲:۰۶

در میان سورپرایزهایی که مایکروسافت برایمان تدارک دیده بود، نوبت به قسمت بعدی Devil May Cry هم رسید. این بازی که حالا به صورت رسمی Devil May Cry 5 نام گرفته، در واقع دنباله‌ای است برای قسمت چهارم.

دنباله‌ای که همانند نسخه پیشین، نرو و دانته را با ظاهری نسبتا متفاوت به عنوان دو پروتاگونیست خود معرفی می‌کند. تریلری که از بازی به نمایش درآمد، جزئیاتی هم از داستان بازی فاش می‌کرد و لحظاتی از گیم‌پلی آن را نیز به نمایش می‌گذاشت.

به گفته توسعه‌دهنده بازی، قرار است در Devil May Cry 5 شاهد بازگشت سری به ریشه‌هایش باشیم. این یعنی گیم‌پلی بازی هیچ شباهتی به DMC نینجا تئوری نخواهد داشت و Devil May Cry 5 بیشتر شبیه آن چیزی خواهد بود که سال‌ها پیش شاهدش بودیم.

علاوه بر این، کپکام زمان انتشار بازی را برای بهار ۲۰۱۹ در نظر گرفته و باید تقریبا یک سالی برای تجربه Devil May Cry 5 صبر کنیم. در ادامه می‌توانید تریلر به نمایش درآمده از Devil May Cry 5 را ببینید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ed.salvatore
    ed.salvatore | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    بازم نرو؟؟؟؟ بازم بدون ورجیل؟؟؟ بازم دانته مکمل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • مهدی
    مهدی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    چهره نرو از دید من اصلا خوب نیست و میشد اکشن تر و خشن تر باشه

مطالب پیشنهادی