ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

خالقین مکس پین آماده ساخت بازی بعدی خود می شوند

آخرین ساخته ی استودیو Remedy، کوانتوم بریک، چندی پیش وارد مرحله رفع اشکال و پاکسازی از باگ ها شد. این بدان معناست که سم لیک، به عنوان نویسنده اصلی این اثر، حالا می تواند با ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

آخرین ساخته ی استودیو Remedy، کوانتوم بریک، چندی پیش وارد مرحله رفع اشکال و پاکسازی از باگ ها شد. این بدان معناست که سم لیک، به عنوان نویسنده اصلی این اثر، حالا می تواند با فراغ بال به فکر نوشتن بازی بعدی خود باشد.

شاید Alan Wake 2 چندان دور از انتظار نباشد. این شرکت اخیرا اقدام به استخدام نیروهای جدید کرده و جالب است بدانید که رمدی به دنبال چند نفر نیست، بلکه می خواهد یک تیم کامل بسازد. از برنامه نویس گرفته تا طراح تکنیکی، همگی در تیم جدید رمدی جای دارند.

در اعلامیه شرکت آمده که نیروهای جدید به رمدی می پیوندند تا روی پروژه بزرگ جدیدی کار کنند. این پروژه جدید مسلما Quantum Break نیست و با توجه به اینکه سم لیک پیش از این هم آغاز ساخت آلن ویک 2 را تایید کرده بود، هیچ بعید نیست که پروژه وارد فاز جدی شده باشد.

استودیو Remedy و سم لیک به سبب داستان سرایی بی نظیری که در عناوین خود داشته اند محبوبیت بالایی دارند. دو نسخه ابتدایی مکس پین از شاهکارهای بی بدیل این استودیو و داستان نویس آن، سم لیک است. اگرچه آلن ویک به اندازه مکس پین مورد استقبال واقع نشد اما امید می رود که با ساخت شماره دوم، بتوان دوباره پا به دنیای وهم انگیز آقای نویسنده گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حامد
    حامد | ۵ بهمن ۱۳۹۴

    مکس پین. فوق العاده بود این بازی. خاطرات مکس پین 1 و 2 رو هیچ بازی ای نمی تونه پر کنه. داستانش نامرد در حد فیلم قوی بود.

  • Hesam
    Hesam | ۵ بهمن ۱۳۹۴

    عالیه.بازی های محشری واسه وان میاد

مطالب پیشنهادی