ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اعتراض دارندگان کنسول اکس باکس وان به عرضه کوانتوم بریک برای پی سی ادامه دارد

چند روز پیش، مایکروسافت از انتشار بازی انحصاری Quantum Break روی ویندوز 10 خبر داد. کوانتوم بریک نه اولین بازی انحصاری اکس باکس وان بود که حالا روی ویندوز 10 انتشارش تایید شده و نه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

چند روز پیش، مایکروسافت از انتشار بازی انحصاری Quantum Break روی ویندوز 10 خبر داد. کوانتوم بریک نه اولین بازی انحصاری اکس باکس وان بود که حالا روی ویندوز 10 انتشارش تایید شده و نه قرار است آخرین باشد. به همین سبب، کاربران اکس باکس وان چندان خشنود به نظر نمی رسند.

در همان ابتدای راه، بسیاری از کاربران با هجوم به اکانت توییتر فیل اسپنسر، تصمیم تیم اکس باکس مبنی بر عرضه کوانتوم بریک روی پی سی را اشتباه خوانده و قصدشان برای فروش اکس باکس وان را اعلام کردند. اما اسپنسر پاسخ هایی جالب توجه آماده کرده بود.

او در پاسخ به کاربری که گفته بود پیش خرید نسخه اکس باکس وان را به این دلیل کنسل کرده گفت: «پیش خریدت برای عنوانی که می خواستی بازی کنی را کنسل کردی، چون افراد دیگری هم حالا می توانند آن را بازی کنند؟»

اما مشاجرات ادامه پیدا می کند و اسپنسر می گوید که به دنبال ایجاد دیوار نیستند، بلکه می خواهند بهترین مکان را برای گیمرها ایجاد کنند. بنابراین ویندوز 10 نیز بخشی از این اکوسیستم خواهد شد. از سوی دیگر، افرادی چون استیون ویلیامز، شخصیت محبوب یوتوب نیز از تصمیم های اسپنسر حمایت کردند.

شاید دلیلی برای خرید اکس باکس وان پیدا نکنید و ترجیح بدهید همه چیز را روی پی سی بازی کنید. تصمیمی که احتمالا برای پی سی گیمرها منطقی باشد و در عوض اکس باکس وان، بخواهند یک پلی استیشن 4 بخرند، اما اسپنسر معتقد است که قیمت یک کامپیوتر قدرتمند به اندازه یک اکس باکس وان نیست.

با این حال، ترکیب پی سی ویندوز 10 و پلی استیشن 4 این روزها بیشتر از هر چیزی منطقی به نظر می رسد. اگر قرار نباشد انحصاری های زیادی روی سخت افزاری 350 دلاری قابل بازی باشند، چه دلیلی به خرید آن وجود دارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • sorush33
    sorush33 | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    مهمترین دلیل یه گیمر برای خرید کنسول،بازی های انحصاری شه

  • sony
    sony | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    خداوکیلی هیچی سونی نمیشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی