ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید ماشین کارکرده با خودرو ۴۵
خودرو

خرید و فروش امن ماشین دست دوم؛ خدمات متفاوت خودرو 45 برای بازار آشفته خودرو

خودرو ۴۵ در راستای بهبود فعالیت‌های خدماتی خود در زمینه خرید و فروش خودرو، امکان خرید خودرو از طریق یک مزایده ۴۵ دقیقه‌ای را برای متقاضیان فراهم آورده است. خرید ماشین کارکرده با خودرو ۴۵ ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۵

خودرو ۴۵ در راستای بهبود فعالیت‌های خدماتی خود در زمینه خرید و فروش خودرو، امکان خرید خودرو از طریق یک مزایده ۴۵ دقیقه‌ای را برای متقاضیان فراهم آورده است. خرید ماشین کارکرده با خودرو ۴۵ یک روش شفاف، سریع و منصفانه بوده و یک معامله دو سر بُرد به حساب می‌آید.

خودرو۴۵ پیش از شروع مزایده، خودروی دست دوم را به طور کامل مورد کارشناسی قرار داده و یک قیمت پایه را بر اساس وضعیت سلامتی و عملکرد و همچنین قیمت فعلی خودرو، به فروشنده پیشنهاد می‌دهد. جالب اینکه کارشناسی خودرو هیچ هزینه‌ای را متحمل فروشنده نمی‌کند.

بنابراین خرید ماشین کارکرده با خودرو ۴۵ یک روش امن و با اطمینان نیز به حساب می‌آید، چون ماشین توسط تیم کارشناسی مورد ارزیابی و عیب‌یابی قرار گرفته است. در صورت موافقت فروشنده با قیمت پیشنهادی، خودرو در اپلیکیشن مخصوص این مجموعه به مزایده گذاشته می‌شود و خریداران به مدت ۴۵ دقیقه فرصت دارند قیمت پیشنهادی خود را بسته به قیمت پایه و همین‌طور با توجه به گزارش کارشناسی و جزئیات خودرو ارائه دهند. در نهایت، متقاضی با بیشترین پیشنهاد قیمت برنده مزایده خواهد شد.

پس از پایان مزایده و مشخص شدن برنده، قیمت نهایی به فروشنده اعلام شده و سپس قرارداد بسته می‌شود. وجه کامل خودرو نهایتا ۲۴ ساعت پس از عقد قرارداد به حساب وی واریز خواهد شد. تمام امور مربوط به نقل و انتقال خودرو، از تعویض پلاک و پرداخت عوارض گرفته تا تسویه خلافی‌ها، همگی توسط خودرو۴۵ مورد پیگیری قرار می‌گیرند. بنابراین هیچ لزومی ندارد خریدار بابت این مسائل نگران باشد.

خرید ماشین کارکرده با خودرو ۴۵ مزایای دیگری نیز برای خریدار به همراه دارد. پس از عقد قرارداد و تسویه‌حساب، خودرو توسط مجموعه و بدون نیاز به پرداخت هزینه، به شهری که خریدار در آن ساکن است، ارسال می‌شود.

بد نیست بدانید که مجموعه خودرو ۴۵، یک ضمانت ۷ روزه را بابت کارشناسی رنگ و بدنه و یک ضمانت ۳ روزه را بابت کارشناسی فنی در نظر گرفته‌اند. در این بازه زمانی، اگر خریدار متوجه مشکلی شد که در گزارش به آن اشاره نشده، مجموعه خودرو۴۵ مسئولیت هرگونه ضرر احتمالی را بر گردن می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی