ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 16
موبایل

نتیجه یک نظرسنجی: ۸۷ درصد از نوجوانان آمریکایی از آیفون استفاده می‌کنند

محصولات اپل در میان نوجوانان محبوبیت خاصی دارند.

حمید گنجی
نوشته شده توسط حمید گنجی | ۲۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۰

پژوهشی به این نتیجه دست یافته است که نوجوانان آمریکایی همچنان تمایل بیشتری به خرید محصولات اپل، به‌خصوص آیفون و ایرپاد، دارند. همچنین حدود یک‌پنجم این نوجوانان قصد دارند قبل از کریسمس، آیفون ۱۶ خریداری کنند.

Piper Sandler که این تحقیق را انجام داده، تمایلات خرید بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نوجوان آمریکایی را در پاییز ۲۰۲۴ بررسی کرده است. براین‌اساس، ۲۲ درصد این نوجوانان قصد دارند پاییز یا زمستان امسال مدل دستگاه خود را به آیفون ۱۶ ارتقا بدهند. البته این آمار حدود یک درصد کمتر از سال پیش است که در آن ۲۳ درصد نوجوانان اعلام کرده بودند می‌خواهند آیفون ۱۵ بخرند.

نوجوانان آمریکایی تمایل بیشتری به خرید محصولات اپل دارند

آیفون 16

علاوه‌براین، حدود ۸۷ درصد نوجوانانی که در این تحقیق شرکت کرده بودند، اعلام کردند هم‌اکنون یک آیفون دارند. همچنین ۸۸ درصد آن‌ها گفتند آیفون احتمالاً گوشی بعدی آن‌ها خواهد بود. این آمارها با آمارهای سال گذشته Piper Sandler مطابقت دارد و نشان می‌دهد اپل توانسته محبوبیت خود را میان قشر نوجوان حفظ کند.

علاوه‌براین، ۲۹ درصد نوجوانان اعلام کردند وجود قابلیت اپل اینتلیجنس مهم‌ترین دلیلی است که آن‌ها را به‌سمت خرید آیفون ۱۶ سوق می‌دهد. البته تقریباً یک‌ششم نوجوانان از کارایی سرویس اپل اینتلیجنس آگاهی نداشتند.

همچنین ۱۸ درصد از نوجوانان اعلام کردند در گذشته آیفون ۱۵ و ۲۵ درصد آیفون ۱۳ داشته‌اند. از نظر سن کلی دستگاه، اغلب دستگاه‌های آیفون در دست نوجوانان متوسط ۳ نسل از آیفون ۱۶ عقب‌تر است که نشان می‌دهد نوجوانان تمایل بیشتری به حفظ طولانی‌تر دستگاه خود دارند. این میزان در سال ۲۰۲۲ به‌طور میانگین فقط ۲.۵ نسل بود.

علاوه‌بر آیفون، ایرپاد نیز از محصولات محبوب اپل میان نوجوانان است. حدود ۷۰ درصد نوجوانانی که بررسی شدند، هم‌اکنون یک جفت ایرپاد دارند و ۲۵ درصد نیز گفتند در ۶ ماه آینده قصد خرید این محصول را دارند. همچنین بیش از ۳۰ درصد این نوجوانان گفتند آیپد و اپل واچ دارند. حدود ۱۰ درصد نوجوانان نیز اپل تی‌وی تماشا می‌کنند و حدود یک‌سوم هم به سرویس اپل موزیک دسترسی دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی