ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون SE با پنل OLED
موبایل

تصویر منتسب به قاب آیفون SE 4 فاش شد؛ طراحی آشنا با مشخصه‌های قابل‌توجه

آیفون SE جدید احتمالاً براساس طراحی آیفون ۱۴ ساخته می‌شود.

حمید گنجی
نوشته شده توسط حمید گنجی | ۲۲ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۰

آیفون SE 4 یکی از محصولات آینده اپل است که احتمالاً اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی معرفی خواهد شد. منبعی آگاه تصویری از کیس احتمالی این گوشی را به اشتراک گذاشته است که جزئیاتی از طراحی آن را نشان می‌دهد.

این تصویر را منبعی آگاه Sonny Dickson در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است. قاب‌های نسل فعلی آیفون SE برای بخش دوربین و فلاش یک بریدگی در قسمت پشتی دارند. در تصویر جدید منتسب به آیفون SE 4 نیز می‌توان همین بریدگی را مشاهده کرد که ما را به یاد طراحی دوربین آیفون 7 پلاس می‌اندازد؛ بنابراین می‌توان حدس زد دوربین نسل بعدی آیفون اس‌ای نیز یک سنسور خواهد داشت.

سایر جزئیات و مشخصات احتمالی آیفون SE 4

iPhone SE 4 case

همچنین در تصویر جدید می‌توان دکمه بی‌صداکردن را نیز مشاهده کرد. دکمه‌های کاهش و افزایش ولوم صدا نیز دیده می‌شوند و به نظر می‌رسد تغییری در اندازه آن‌ها ایجاد نشده. البته به این معنا نیست که قاب‌های آیفون اس‌ای قدیمی برای آیفون SE 4 نیز مناسب خواهند بود. گفته شده آیفون SE 4 قرار است روی شاسی آیفون ۱۴ ساخته شود و به میزان قابل‌توجهی بزرگ‌تر از نسل‌های قبلی خود خواهد بود.

براساس شایعات پیشین، آیفون اس‌ای ۴ به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED مجهز می‌شود. در مقام مقایسه، نسل فعلی آیفون SE به یک نمایشگر ۵.۴۵ اینچی LED مجهز است.

برای بخش دوربین نیز اپل احتمالاً سراغ استفاده از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی خواهد رفت که پیش‌ازاین در آیفون ۱۵ نیز استفاده شده است. برای دوربین سلفی هم احتمالاً از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

از دیگر تغییراتی که احتمالاً در آیفون SE 4 شاهدش خواهیم بود، استفاده از Face ID به‌جای Touch ID است. به همین دلیل احتمالاً در بخش بالایی نمایشگر یک ناچ اضافه می‌شود. همچنین اپل احتمالاً در این نسل از آیفون اس‌ای از USB-C به‌جای پورت لایتنینگ استفاده می‌کند. شایعه شده آیفون SE 4 از اپل اینتلیجنس پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت این دستگاه به تراشه A18 و حداقل ۸ گیگابایت رم مجهز شود.

زمان دقیق رونمایی از آیفون SE جدید هنوز مشخص نشده اما احتمالاً بهار ۲۰۲۵ از آن رونمایی بشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی