ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مقایسه زد فولد ۶ و زد فولد ۵
موبایل

گلکسی زد فولد Special Edition احتمالاً چین‌خوردگی نمایشگر کمتری خواهد داشت

این گوشی احتمالاً تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

حمید گنجی
نوشته شده توسط حمید گنجی | ۲۲ مهر ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۰

اطلاعات جدید فاش‌شده از نسخه Special Edition گلکسی زد فولد ۶ حکایت از آن دارد که نمایشگر این گوشی احتمالاً نسبت به نمونه اصلی چین‌خوردگی کمتری خواهد داشت.

سامسونگ پیش‌ازاین دستگاه‌های گلکسی زد فولد ۶ و زد فیلیپ ۶ را به بازار عرضه کرده است. اما تا قبل از پایان سال جاری میلادی، نسخه جدیدی از زد فولد ۶ با نام Special Edition روانه بازار خواهد شد که تفاوت‌هایی با نمونه اصلی دارد. براساس جدیدترین گزارش‌ها چین‌خوردگی نمایشگر نسخه Special Edition قرار است کمتر از نمونه اصلی باشد.

چین‌خوردگی نمایشگر نسخه Special Edition گلکسی زد فولد ۶ کمتر از نسل‌های قبلی است

این اطلاعات را منبع آگاه Ice Universe در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است. به گفته این منبع، سامسونگ در کاهش چین‌خوردگی نمایشگر نسخه Special Edition گلکسی زد فولد ۶ عالی عمل کرده، به‌گونه‌ای که چین‌خوردگی نمایشگر این گوشی از سایر محصولات شرکت کمتر است. سامسونگ در هر نسل جدید از گوشی‌های تاشوی خود سعی کرده چین‌خوردگی نمایشگر را کاهش دهد.

تاامروز جزئیات نسبتاً زیادی از نسخه Special Edition گلکسی زد فولد ۶ به بیرون درز کرده که برخی به تفاوت‌های آن با نمونه فعلی اشاره می‌کنند؛ برای مثال، گفته می‌شود این گوشی صفحه‌نمایش بیرونی بزرگ‌تری نسبت به نسخه اصلی دارد و از S Pen نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین احتمالاً سامسونگ در نسخه Special Edition سراغ استفاده از یک سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی برای دوربین برود.

زمان دقیق رونمایی از نسخه Special Edition هنوز مشخص نیست اما پیش‌ازاین برخی منابع اشاره کرده بودند پیش‌سفارش این گوشی از اواخر همین ماه آغاز می‌شود. البته اگر شما منتظرید این دستگاه را بخرید، بهتر است بدانید سامسونگ احتمالاً نسخه Special Edition گلکسی زد فولد ۶ را فقط در بازارهای کره جنوبی و چین عرضه خواهد کرد و این دستگاه قرار نیست در بازارهای بین‌المللی عرضه شود. البته این اطلاعات هنوز تأیید نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی