ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تأثیرات آلودگی هوا و سیگار بر بارداری

کیفیت هوایی که زنان باردار تنفس می‌کنند، اهمیت زیادی دارد و یکی از راه‌های مقابله با آلودگی، استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا است.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سال‌هاست که متخصصین در مورد اثرات نامطلوب آلودگی هوا بر مادران باردار هشدار می‌دهند. اگرچه آلودگی هوا سلامتی تمام موجودات زنده را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اما بر اثرات بسیار جدی آن بر مادران باردار، جنین، نوزادان و کودکان به دلیل فیزیولوژی خاص آن ها تأکید دارند. باید در نظر داشته باشیم از زمان لقاح تا سه سالگی، دوره‌ای است که کودکان بیشتر در معرض تاثیرات محیطی، بخصوص آلودگی هوا قرار دارند. در اینجا به چند نمونه از خطرات قرار گرفتن در مجاورت آلودگی هوا و راه‌های پیشگیری از آن در دوران بارداری اشاره می‌شود.

1.وزن کم هنگام تولد، اصطلاحی است برای نوزادانی که با وزن کمتر از 2.5 کیلوگرم متولد می‌شوند به کار می‌رود. بر اساس یافته‌های علمی به ازای هر ۵ میکروگرم مازاد بر استاندارد ذرات ریز معلق در هر متر مکعب، خطر تولد نوزاد کم وزن 15 درصد افزایش می‌یابد. این در صورتی است که طبق آمار جهانی ۹۹% از جمعیت جهان در مناطقی زندگی می‌کنند که آلودگی هوا بیش از حد مجاز سازمان بهداشت جهانی است.

از آنجایی که وزن نوزاد پیش بینی کننده وضعیت سلامتی او در آینده است، هر عاملی که به طور بالقوه بتواند تاثیری بر کاهش وزن نوزاد داشته باشد را باید به عنوان یک فاکتور نگران کننده در نظر گرفت.

2.زایمان زودرس: بر اساس مطالعات انجام شده در دانشگاه یورک، حدود ۳ میلیون نوزاد نارس به دلیل آلودگی هوا متولد می‌شوند. نوزادان نارس در معرض خطرات قابل توجهی مانند: اختلالات عصبی، ناتوانی‌های جسمی مادام العمر قرار می‌گیرند، در حالی که زایمان زودتر از موقع ممکن است به دلایل زیادی اتفاق بیفتد، آلودگی هوا یکی از مواردی است که باید در صورت امکان از آن اجتناب شود.

3.طبق اسناد منتشر شده در دانشگاه هاروارد، اگر مادران در سه ماهه سوم بارداری در معرض ذرات معلق قرار بگیرند، دو برابر بیشتر احتمال دارد که فرزندانشان مستعد ابتلا به اوتیسم شوند. بخصوص اگر میزان ذرات معلق در محل زندگیشان بالاتر از حد مجاز باشد.

مغز انسان هنگام شکل‌گیری قبل از تولد و همچنین دوران ابتدایی پس از تولد در مقابل این آلاینده‌ها بسیار آسیب پذیر است.

آسم:

آلودگی هوا آسم را تشدید می‌کند. در مادران بارداری که مبتلا به آسم هستند اگر تحت نظر نباشند و بیماری کنترل نشود ممکن است خطرناک باشد زیرا می‌تواند باعث افزایش فشار خون و کاهش عملکرد کلیه شود. از طرف دیگر به دلیل کمبود اکسیژن جنین با رشد وزن کمتری مواجه خواهد شد.

مشکلات باروری:

اگر قصد بارداری دارید، لازم است مراقب هوایی که تنفس می‌کنید باشید. آلودگی هوا منجر به کاهش نرخ باروری در زنان و مردان می‌شود. برخی تحقیقات نیز آلودگی هوا را با سقط جنین مرتبط می‌دانند.

راهکارهایی که می‌توانید در دوران بارداری برای کاهش قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا انجام دهید:

1.شاخص کیفیت هوا را هر روز مد نظر قرار دهید حتی اگر کیفیت هوا ظاهراً به نظر خوب برسد ممکن است در حد مطلوب نباشد.

دستگاه تصفیه هوا نئوتک مدل APC520

2. دستگاه تصفیه هوا تهیه کنید. شما بیشترین زمان خود را در منزل سپری می‌کنید که میزان آلاینده‌ها ۲ تا ۵ برابر بیشتر از فضای باز است.

با خرید دستگاه تصفیه هوا مجهز به فیلتر هپا این مشکل را می‌توانید حل کنید. این دستگاه‌ها همه مواد آلاینده از قبیل دود تا آلژرن، کپک‌ و میکروب‌ها را از بین می‌برند و کمک می‌کنند کودک شما در محیطی سالم و پاکیزه رشد کند.

3.به آلاینده‌های فضای داخل خانه توجه کنید. شما با هر بار آشپزی کردن و یا استفاده اسپری مو، آلاینده‌هایی را به محیط اضافه می‌کنید. بنابراین هنگام آشپزی هود را روشن کنید و سعی کنید از پاک کننده‌های طبیعی برای نظافت منزل استفاده کنید. با قرار دادن یک روتین رختخواب ملافه ها را بشورید و فضا را از گرد و غبار پاک کنید.

4.هنگامی که شاخص کیفیت هوا در شرایط مطلوب نیست در خانه بمانید. پوست شما می‌تواند ۶۰ تا ۱۰۰ درصد هر چیزی را که با آن تماس پیدا می‌کند جذب کند. مادران باردار هر چیزی را با جنین خود به اشتراک می‌گذارند و جنین تحت تاثیر هر آنچه که مادر انجام می‌دهد قرار می‌گیرد. از قبیل خوردن، نوشیدن، نفس کشیدن و تماس داشتن با هر چیزی. حتی اگر مادران از ماسک استفاده کنند، پوست تحت تأثیر آلودگی هوای بیرون، مانند ذرات معلق قرار می‌گیرد. بنابراین در این شرایط در منزل بمانید و دستگاه تصفیه هوا را در وضعیت روشن نگه دارید.

5. از گیاهان تصفیه هوا در منزل و هم محل کار استفاده کنید. گیاهان به طور طبیعی می‌توانند هوا را فیلتر کنند و به شما و کودک در حال رشد شما کمک کنند که بتوانید هوای سالم‌تر را تنفس کنید. گیاهانی مانند گیاه گندمی و سانسوریا می‌توانند دی اکسید کربن و ترکیبات عالی فرار را با اکسیژن تازه جایگزین کنند. شما می‌توانید به ازاء هر ۹ مترمربع یکی از این گیاهان را استفاده کنید. بارداری دوران حساسی است و آلودگی هوا موضوعی است که شما می‌توانید، با رعایت کردن این نکات از آن عبور کنید و خود و عزیزانتان را ایمن نگه دارید.

دستگاه تصفیه هوا NT-HC200A جدید و مجهز به فیلتر هپای واقعی وکربن اکتیو مناسب برای اتاق کودک است.

برای آشنایی بیشتر با محصولات شرکت چرمه شیز از سایت ما به نشانی www.charmeshiz.com دیدن فرمایید.

مقاله‌ای را که خواندید یک رپورتاژ آگهی است و با هدف آشنایی شما با شرکت چرمه شیز نماینده رسمی دستگاه‌های تصفیه هوای نئوتک با بیش از ۲۰ سال فعالیت تخصصی در زمینه فیلترها و دستگاه‌های تصفیه هوا تهیه شده است.

بهترین توصیه ما به شما برای خریدن یک دستگاه تصفیه هوا دیدن عملکرد یک دستگاه تصفیه هوا از نزدیک است. اگرچه راه‌های دیگر ارتباط با ما همواره در اختیار شماست و شما می‌توانید با مشاوره با کارشناسان ما اطلاعات جامعی برای خرید یک دستگاه تصفیه هوای کامل را به دست بیاورید. با این حال ما شما را به بازدید از نمایشگاه فروش شرکت چرمه شیز و دیدن مدل‌های جدید و آشنایی با آخرین تکنولوژی ساخت دستگاه‌های تصفیه هوا در ساختمان شرکت چرمه شیر دعوت می‌کنیم. با حضور شما کارشناسان شرکت نکات اصلی لازم یک دستگاه تصفیه هوای کامل را توضیح داده تا شما برای سال‌ها با یک دستگاه تصفیه هوا که بهترین انتخاب شما نبوده است، بپرهیزید و از همه امکانات تصفیه هوا و علت آن مطلع باشید.

دانستن یک نکته بسیار مهم است، نمایندگی فروش هر دستگاه تصفیه هوای معتبر باید دارای واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش قدرتمندی باشد که قطعات مصرفی دستگاه شما را همواره تأمین کند یک دستگاه تصفیه هوا نیاز به تعویض فیلتر و گارانتی معتبر دارد. امروزه دستگاه‌هایی از برندهای معتبر در ایران هستند که به علت نداشتن فیلتر و قطعه خاموش و بی مصرف در گوشه‌ای از خانه افتاده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت چرمه شیز www.charmeshiz.com مراجعه فرموده و یا با تماس با کارشناسان متخصص ما از مشاوره کامل برخوردار شوید.

88613903 – 88055727 -88055728

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی