ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ویرایش حرفه ای ویدئوها در اندروید با اپلیکیشن KineMaster

در میان اپلیکیشن های ویرایش ویدئو که بگردید، کمتر اپلیکیشنی را در اندروید خواهید یافت که از لحاظ امکانات توانایی رقابت با نرم افزارهای مشابه رایانه ای را داشته باشد. اپلیکیشن KineMaster هر چند راه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

در میان اپلیکیشن های ویرایش ویدئو که بگردید، کمتر اپلیکیشنی را در اندروید خواهید یافت که از لحاظ امکانات توانایی رقابت با نرم افزارهای مشابه رایانه ای را داشته باشد. اپلیکیشن KineMaster هر چند راه درازی را تا رسیدن به نرم افزارهای رایانه دارد، اما با داشتن امکاناتی عالی برای ویرایش ویدئو و همچنین رابط کاربری ساده، تا حد زیادی می تواند شما را از مراجعه به آنها بی نیاز کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

کار در محیط KineMaster بسیار ساده و لذت بخش است. با ورود به آن، کافیست هر تعداد ویدئو یا عکسی که می خواهید را با اشاره انگشت از گالری اپلیکیشن به تایملاین واقع شده در پایین صفحه منتقل کنید. بعد از انجام این کار، حالا می توانید ویدئوها یا تصاویر را تنها با اشاره انگشت جابجا کرده و به ویرایش هر کدام به صورت جداگانه بپردازید.

در KineMaster قادرید هر ویدئو را به صورت فریم به فریم جلو و عقب کرده و از نقاط مختلف برش بزنید. هر بار هم که روی ویدئویتان تغییری ایجاد کردید، با استفاده از Instant View می توانید به مشاهده پیش نمایشی از ویدئوی ویرایش شده تان بپردازید.

Screenshot_2014-07-25-19-14-181-730x410

از جمله قابلیت های دیگر این اپلیکیشن می توان به اضافه سازی آهنگ و انیمیشن به ویدئو، تنظیمات نور و رنگ، تنظیم سرعت، اضافه کردن استیکر و دست خط، چرخاندن تصویر، انیمیشن های تعویض صحنه و قرار دادن تم های گوناگون برای هر ویدئو اشاره کرد.

پس از اینکه کار ویرایش خود را به پایان رساندید، حالا قادر خواهید بود خروجی کار را با حداکثر کیفیت 1080p ذخیره کرده و یا مستقیما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. KineMaster را می توانید در کلیه گجت هایی که از اندروید 4 به بالا پشتیبانی می کنند نصب کرده و با کمک ابزارهایش، تصاویر و ویدئوهایتان را به کلیپی باشکوه و به یادماندنی تبدیل کنید.

KineMaster

KineMaster

سازنده: .NexStreaming Corp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 30 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • نادرکبیر
    نادرکبیر | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    درود بر شما

    دنبال یک برنامه فوق حرفه ای ویرایش فیلم در حد

    Adobe Premiere Pro ویندوز برای اندروید هستم

    همه فن حریف باشد و همه فرمت ها را ساپورت کند؟

    لطفا معرفی کنید؟

  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی