ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لاکپشت های نینجا به بازی Injustice 2 می آیند [تماشا کنید]

چندی پیش عرضه عنوان Injustice 2 که یکی از عناوین مبارزه ای موفق نسل هشتم بازی های ویدیویی محسوب می شود، برای پی سی تایید شد. حال و بعد از گذشت مدتی از این خبر، سازندگان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۰

چندی پیش عرضه عنوان Injustice 2 که یکی از عناوین مبارزه ای موفق نسل هشتم بازی های ویدیویی محسوب می شود، برای پی سی تایید شد. حال و بعد از گذشت مدتی از این خبر، سازندگان بازی در استودیو ندرلم، خبر از اضافه شدن چند مبارزه جدید به این بازی دادند که در میان این اسامی، یک سوپرایز بزرگ دیده می شود.

اکثر افراد علاقه مند به بازی های ویدیویی، کتاب های مصور و سریال های انیمیشنی، حتماً با چهار برادر لاکپشت مبارز با نام های، لئوناردو، رافائل، مایکل آنجلو و داناتلو آشنا هستند.

این چهار لاکپشت نینجا، پیش از این حضور نسبتاً موفقی در گیشه های سینما داشتند و حال به نظر می رسد که زمان حضور دوباره آن ها در بازی های ویدیویی نیز فرا رسیده است.

نکته جالب در رابطه با اضافه شدن لاکپشت های نینجا، به عملکرد این چهار نفر در غالب یک تیم در طول مبارزات بر می گردد و شما در طول مبارزات، به طور همزمان کنترل هر چهار شخصیت را بر عهده خواهید گرفت.

هنوز جزییاتی از نحوه حضور این لاکپشت ها در طی مبارزات اعلام نشده و مشخص نیست که این چهار شخصیت، چگونه در کنار یکدیگر در طول مبارزات حاضر خواهند شد.

جدا از لاکپشت های نینجا، یکی از قهرمانان محبوب دنیای کامیک های دی سی یعنی اتم نیز به بازی اضافه خواهد شد. انچنترس که یکی از افراد شرور مهم در دنیای دی سی محسوب می شود نیز، از جمله شخصیت های اضافه شده به این بازی است.

Injustice 2 تا کنون برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده و فردا نیز به صورت جهانی برای پلتفرم پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۲۳ آبان ۱۳۹۶

    البته من نسخه های موبایلی رو منظورم هست ..کامپیوتری ها کلا فرق دارند ..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی