ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی پارکینگ حرفه ای؛‌ شبیه ساز پارک با خودروهای ایرانی

همیشه در آزمون های عملی رانندگی، پارک صحیح خودرو سخت ترین مرحله و در حکم غول آخر برای امتحان دهندگان بوده؛ حرکتی که متأسفانه بسیاری پس از دریافت گواهینامه هم با آن مشکل دارند و همین می تواند عامل مهمی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

همیشه در آزمون های عملی رانندگی، پارک صحیح خودرو سخت ترین مرحله و در حکم غول آخر برای امتحان دهندگان بوده؛ حرکتی که متأسفانه بسیاری پس از دریافت گواهینامه هم با آن مشکل دارند و همین می تواند عامل مهمی برای ایجاد ترافیک و تصادفات در خیابان ها باشد.

تیم مستقل مجیکال ورلد با بازی "پارکینگ حرفه ای" تلاش کرده تا انواع حالات پارک کردن را شبیه سازی کند؛ آن هم با خودروهای آشنایی مثل پیکان و پراید و پژو 405 تا هم برای پارک صحیح تمرینی کرده باشیم و هم از یک بازی سرگرم کننده با گرافیکی سه بعدی و زیبا لذت ببریم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر عنوان فوق محبوب Dr.Driving را تجربه کرده باشید، مطمئنا با روند عنوانی همچون پارکینگ حرفه ای هم آشنایید. در مراحل مختلف بازی هایی در این سبک و سیاق می بایست پیش از اتمام زمان، مسیر از پیش تعیین شده ای را طی کرده و ماشین را در محل مخصوص به طور صحیح پارک کنید.

هر چقدر پارک شما سریع تر و دقیق تر باشد، و در طول مسیر با مانع یا ماشین های دیگر برخورد نداشته باشید، بین یک تا سه ستاره کسب خواهید کرد و به مراحل بالاتر با ترافیک سنگین تر و پارک های سخت تر می رسید.

7

پارکینگ حرفه ای با همین سبک و سیاق توسط موتور گرافیکی یونیتی طراحی شده و جز زیباترین بازی های سه بعدی ایرانی از لحاظ جلوه های بصری است. جالب است بدانید که این سطح از جزئیات توسط یک تیم دو نفره طراحی شده، اما نتیجه کار آنقدر عالی بوده که سخت است چنین چیزی را باور کنیم.

خودروهایی مثل پیکان، پراید، پژو 405 و 206 با جزئیات بسیار خوبی شبیه سازی شده اند، خیابان ها یادآور خیابان های تهران اند و صد البته فیزیک و کنترل بسیار خوب و نزدیک به حقیقتی را از ماشین ها شاهد هستیم.

Screenshot_2015-08-27-13-31-11

امکان سوئیچ زاویه دوربین از پشت ماشین به زاویه بالا برای شما فراهم شده و برای فرمان دادن به خودرو قادرید سه حالت فرمان، دکمه های لمسی یا کنترل با ژیروسکوپ را انتخاب کنید.

بازی ۳۰ مرحله دارد که با پیش روی در آنها با موقعیت های سخت تری برای پارک مواجه می شوید، اما تا بیایید به آن عادت کنید حالت مرحله ای به اتمام می رسد. هر چند سازنده با گنجاندن حالت رانندگی آزاد (که با پرداخت هزینه قابل دسترسی است) تلاش کرده تا کوتاهی بازی را بدین شکل جبران کند.

Screenshot_2015-08-27-13-37-30

هیچ چیز در رانندگی، جای لذت گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه از ضبط ماشین را نمی گیرد. پارکینگ حرفه ای این امکان را هم برایتان مهیا کرده، بهتر از این هم می شود؟ با کپی/پیست کردن موزیک از طریق فایل منیجر در پوشه دیتای بازی می توانید هنگام رانندگی در بازی از شنیدن موزیک منتخب خودتان هم لذت ببرید.

پارکینگ حرفه ای به جرأت یکی از بهترین شبیه سازهای رانندگی است که توسط یک تیم ایرانی طراحی شده. اگر احساس می کنید که پارکتان قوی نیست، بد نیست تا در چالش های پارکینگ حرفه ای وضعیت پارک کردنتان را محک بزنید.

پارکینگ حرفه ای

پارکینگ حرفه ای

سازنده: مجیکال ورلد قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 31.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • nima
    nima | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    واسه من باز نشد

  • danial_shahinpoor
    danial_shahinpoor | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    سلام به نظر من بازییه قشنگیه و من رو تبلت پسرم بازی کردم اما من از آیفون . آیپد استفاده میکنم میشه لطفا نسخه ios رو هم بذاریید حتی حاظرم دو دلار به خاطرش بپردازم

  • mr.m
    mr.m | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    بازی خوبیه، یکم تو تعویض دنده مشکل داره، تو رانندگی ازاد هم خیلی باحاله، پخش موزیک دلخواهش واسه من کار نکرد، ترمز دستی میزاشت خیلی باحال میشد ، تو رانندگی ازاد دستی میکشیدی

  • فرشاد
    فرشاد | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    بازی خوبیه، کاش نسخه‌ی iOS هم داشت.

  • Mr.FR
    Mr.FR | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    بهترین بازی ایرانی که میتونه با بازی های خارجی هم رقابت کنه آفتابس خیلی توپه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی