ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از یک پروژکتور همراه پرده برداشت

گاهی پیش می آید که در طول یک سفر هوایی، بخواهید برای جمعی از مدیران، یک ارائه ترتیب داده و مطالبی را ذکر کنید. با داشتن یک لپ تاپ، مشخصا این کار به شکل پویایی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

گاهی پیش می آید که در طول یک سفر هوایی، بخواهید برای جمعی از مدیران، یک ارائه ترتیب داده و مطالبی را ذکر کنید. با داشتن یک لپ تاپ، مشخصا این کار به شکل پویایی انجام نخواهد شد. در چنین مواقعی است که داشتن یک پروژکتور همراه، می تواند بسیار مفید باشد.

اگر شما جز دسته افرادی هستید که تصور می کنید چنین محصولی برایتان کاربرد دارد، لنوو «ThinkPad Stack Mobile Projector» را معرفی کرده است؛ پروژکتوری کوچک که می تواند در جیب شما جای شود.

محصول جدید لنوو قادر است تا تصاویر را با رزولوشن ۷۲۰p به نمایش بکشد. دستگاه مورد بحث همچنین از اتصال بی سیم بهره برده و قادر است با پروتکل هایی نظیر Miracast یا AirPlay هماهنگی کامل پیدا کرده و با آنها به تعامل بپردازد.

لنوو برای این دستگاه یک باتری نیز در نظر گرفته که باعث می شود بتوانید تا دو ساعت به شکل مداوم از آن بهره بگیرید. این در حالیست که یک اسپیکر نیز در آن جای داده شده که البته صدای در حد متوسطی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

این محصول همچنین از سری دستگاه های Stack لنوو است به معنای آنکه می توانید به راحتی پروژکتور را روی دستگاه های دیگر این سازنده قرار دهید تا به هم متصل شوند. پروژکتور کوچک لنوو در آوریل سال ۲۰۱۶ با قیمت ۳۹۹ دلار در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی