ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
آیپد مینی ipad mini
تکنولوژی

عرضه آیپد بزرگ از آیپد مینی پیشی گرفت

طبق آماری که به تازگی اعلام شده عرضه آیپد مینی (۷.۹ اینچ) از سوی اپل در سه ماه ابتدای امسال رقمی بیش از ۶ میلیون دستگاه بوده است. چنین رقمی بسیار کمتر از تعداد عرضه ۸.۴ ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۳:۴۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

طبق آماری که به تازگی اعلام شده عرضه آیپد مینی (۷.۹ اینچ) از سوی اپل در سه ماه ابتدای امسال رقمی بیش از ۶ میلیون دستگاه بوده است. چنین رقمی بسیار کمتر از تعداد عرضه ۸.۴ میلیونی آپید (۹.۷ اینچ) است. این آمار به وضوح نشان می دهد که تمایل کاربران به خرید آیپد های بزرگتر بیش از آیپد مینی است.

روند رشد عرضه آیپد بزرگ از سه ماهه چهارم سال گذشته آغاز شد. جایی که اپل توانست ۱۶.۸ میلیون ایپد را در اختیار فروشندگان قرار دهد. در همان بازه زمانی تنها ۹.۲ میلیون آیپد مینی از سمت اپل برای عرضه ارسال شد. نکته جالب این است که در سه ماهه اول سال ۲۰۱۳ این آیپد مینی بود که آمار عرضه بیشتر را در اختیار داشت و به نوعی فروش برادر بزرگتر را تحت تاثیر قرار داده بود.

با سبک تر شدن وزن iPad Air کاربران تمایل کمتری به آیپد مینی نشان می دهند

به نظر می رسد اپل با عرضه iPad air و پایین آوردن وزن آن، به نوعی به آیپد مینی خیانت کرده و بازار آن را تحت تاثیر قرار داده است؛ چرا که اکنون بسیاری از کاربران صفحه نمایش بزرگتر iPad air را به لطف وزن سبکش، ترجیح می دهند.

در نهایت باید اشاره کنیم که محبوبیت بیشتر آیپد باعث می شود تا سامسونگ به عنوان بزرگترین تامین کننده نمایشگرهای ۹.۷ اینچی اپل لقب بگیرد. اما در مجموع تمام خانواده آیپد، LG بیشترین سهم تامین نمایشگر را دارا است.

شما کدام یک را ترجیح می دهید؟ آیپد مینی با نمایشگری کوچکتر و البته قیمتی پایین تر و یا آیپد ایر با نمایشگری بزرگتر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • Omid.NL
    Omid.NL | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

    امیدوارم به زودی قسمت منفی‌ و مثبت نظرات هم راه بیفته ، اون موقع هیجان انگیز تر می‌شه به نظرم

  • مقداد
    مقداد | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

    دوستان من میخوام گوشیمو عوض کنم الان اس 4 دارم...موندم بین ایفون 6 و نوت 4 اگه ممکنه ی راهنمایی درباره iOS بهم بدین ممنون

    • Omid.NL
      Omid.NL | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

      شما صبر کن این ۲ تا اسمارت فونی که می‌خوای بخری معرفی‌ بشن بعد بیان تو بازار بعد تصمیم بگیر دوست من !

    • Thinkdifferent
      Thinkdifferent | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

      فقط بگم محدودیت هایی که در موردش میگن وجود داره ولی غیر قابل حل نیست.فقط باید پای کار باشی و پیگیرش باشی

  • ببعی
    ببعی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

    من بشخصه آیند ایر رو ترجیح میام ولی آیند مینی هم بار کسایی که اید کوچیکو سبک جمع جور میخوام انتخاب عالی ای هست
    دوستان چرا این مطلبو مطلب قبلی تویه صفحه اصلی نیستن O_o

  • سینا
    سینا | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

    اصلا تبلت یعنی آیپد حالا ایر یا مینی بودنش مهم نیست مهم اینه که آیپد بی رقیبه.

  • عبداله احمدی (galaxy)
    عبداله احمدی (galaxy) | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

    من ایپد ایر رو ترجیح میدم ولی خدایی ایپد مینی رتینا هم خیلی عالیه قیمتشم مفته

  • Samsung
    Samsung | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

    خب مینی قیمتش پایینتره دیگه، پس اون!!

  • Miadsh
    Miadsh | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

    بهترين خبر چند وقت اخيرو هم ديدم به باقي بچه نارنجي دادم
    ايول

    • Miadsh
      Miadsh | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

      اينقد هيجان زده بودم نميدونم چي نوشتم
      بهر حال خيلي خوشحال شدم دوباره بهترين هاي كشورمون دوباره به كار برگشتن
      به اميد روزي كه بهتر از گذشته شيد
      منكه بچه هاي قديم رو صدا زدم ؛-)

  • amir5142
    amir5142 | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

    ایول با چه سرعتی پست میزارید
    ولی یه کم قالب سایت ناجوووره

    • Thinkdifferent
      Thinkdifferent | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

      ترکیب رنگش قشنگه ولی نسخه موبایل کاملا ترکیده هست

  • Hooman
    Hooman | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

    در كل فوق العاده است.

  • Omid.NL
    Omid.NL | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

    آیپد ایر واقعا یه سرو گردن از مینی بالاتره

    هم سایز هم سخت افزار هم خوشدستی

    • Thinkdifferent
      Thinkdifferent | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

      امید جان خیلی خوشحالم میبینمت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی