عرضه آیپد بزرگ از آیپد مینی پیشی گرفت
طبق آماری که به تازگی اعلام شده عرضه آیپد مینی (۷.۹ اینچ) از سوی اپل در سه ماه ابتدای امسال رقمی بیش از ۶ میلیون دستگاه بوده است. چنین رقمی بسیار کمتر از تعداد عرضه ۸.۴ ...
طبق آماری که به تازگی اعلام شده عرضه آیپد مینی (۷.۹ اینچ) از سوی اپل در سه ماه ابتدای امسال رقمی بیش از ۶ میلیون دستگاه بوده است. چنین رقمی بسیار کمتر از تعداد عرضه ۸.۴ میلیونی آپید (۹.۷ اینچ) است. این آمار به وضوح نشان می دهد که تمایل کاربران به خرید آیپد های بزرگتر بیش از آیپد مینی است.
روند رشد عرضه آیپد بزرگ از سه ماهه چهارم سال گذشته آغاز شد. جایی که اپل توانست ۱۶.۸ میلیون ایپد را در اختیار فروشندگان قرار دهد. در همان بازه زمانی تنها ۹.۲ میلیون آیپد مینی از سمت اپل برای عرضه ارسال شد. نکته جالب این است که در سه ماهه اول سال ۲۰۱۳ این آیپد مینی بود که آمار عرضه بیشتر را در اختیار داشت و به نوعی فروش برادر بزرگتر را تحت تاثیر قرار داده بود.
با سبک تر شدن وزن iPad Air کاربران تمایل کمتری به آیپد مینی نشان می دهند
به نظر می رسد اپل با عرضه iPad air و پایین آوردن وزن آن، به نوعی به آیپد مینی خیانت کرده و بازار آن را تحت تاثیر قرار داده است؛ چرا که اکنون بسیاری از کاربران صفحه نمایش بزرگتر iPad air را به لطف وزن سبکش، ترجیح می دهند.
در نهایت باید اشاره کنیم که محبوبیت بیشتر آیپد باعث می شود تا سامسونگ به عنوان بزرگترین تامین کننده نمایشگرهای ۹.۷ اینچی اپل لقب بگیرد. اما در مجموع تمام خانواده آیپد، LG بیشترین سهم تامین نمایشگر را دارا است.
شما کدام یک را ترجیح می دهید؟ آیپد مینی با نمایشگری کوچکتر و البته قیمتی پایین تر و یا آیپد ایر با نمایشگری بزرگتر؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
امیدوارم به زودی قسمت منفی و مثبت نظرات هم راه بیفته ، اون موقع هیجان انگیز تر میشه به نظرم
دوستان من میخوام گوشیمو عوض کنم الان اس 4 دارم...موندم بین ایفون 6 و نوت 4 اگه ممکنه ی راهنمایی درباره iOS بهم بدین ممنون
شما صبر کن این ۲ تا اسمارت فونی که میخوای بخری معرفی بشن بعد بیان تو بازار بعد تصمیم بگیر دوست من !
فقط بگم محدودیت هایی که در موردش میگن وجود داره ولی غیر قابل حل نیست.فقط باید پای کار باشی و پیگیرش باشی
من بشخصه آیند ایر رو ترجیح میام ولی آیند مینی هم بار کسایی که اید کوچیکو سبک جمع جور میخوام انتخاب عالی ای هست
دوستان چرا این مطلبو مطلب قبلی تویه صفحه اصلی نیستن O_o
اصلا تبلت یعنی آیپد حالا ایر یا مینی بودنش مهم نیست مهم اینه که آیپد بی رقیبه.
من ایپد ایر رو ترجیح میدم ولی خدایی ایپد مینی رتینا هم خیلی عالیه قیمتشم مفته
خب مینی قیمتش پایینتره دیگه، پس اون!!
بهترين خبر چند وقت اخيرو هم ديدم به باقي بچه نارنجي دادم
ايول
اينقد هيجان زده بودم نميدونم چي نوشتم
بهر حال خيلي خوشحال شدم دوباره بهترين هاي كشورمون دوباره به كار برگشتن
به اميد روزي كه بهتر از گذشته شيد
منكه بچه هاي قديم رو صدا زدم ؛-)
ایول با چه سرعتی پست میزارید
ولی یه کم قالب سایت ناجوووره
ترکیب رنگش قشنگه ولی نسخه موبایل کاملا ترکیده هست
در كل فوق العاده است.
آیپد ایر واقعا یه سرو گردن از مینی بالاتره
هم سایز هم سخت افزار هم خوشدستی
امید جان خیلی خوشحالم میبینمت