ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گجت های پوشیدنی
تکنولوژی

گزارش Canalys: پبل پیشتاز بازار گجت های هوشمند پوشیدنی است

سال ۲۰۱۴ را موعد طلوع گجت های هوشمند پوشیدنی می دانند زیرا شرکت های مختلف در حال پیوستن به این روند هستند و رشد این بازار به طرز عجیبی شدت گرفته. این در حالی است که ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۴ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۳

سال ۲۰۱۴ را موعد طلوع گجت های هوشمند پوشیدنی می دانند زیرا شرکت های مختلف در حال پیوستن به این روند هستند و رشد این بازار به طرز عجیبی شدت گرفته. این در حالی است که شرکت های زیادی مثل اپل و مایکروسافت هنوز اصلا وارد کارزار نشده اند.

طبق گزارش Canalys از فصل اول ۲۰۱۴، شرکت Pebble با فاصله زیادی تاج شاهی را به سر دارد و ۳۵ درصد از ۲.۷ میلیون گجت پوشیدنی فروش رفته در ۳ ماه اول امسال، محصول این شرکت بوده اند.

نام های بزرگی مثل سونی و سامسونگ با جدیت در تلاش برای بهبود موقعیت خود در این حوزه اند و به ترتیب ۲۹٪ و ۲۳٪ سهم فروش داشته اند.

اما محصولات سری FeulBand شرکت نایکی به شدت تحت فشار بوده اند و سهم این شرکت به ۱۰ درصد سقوط کرده. به نظر می رسد به خاطر همین رقابت سخت است که نایکی تصمیم به لغو برنامه های توسعه FuelBand در آینده گرفته و در عوض روی نرم افزار های سلامتی و جامعه +Nike تمرکز کرده.

طبق این گزارش باید منتظر بود تا در آینده با ورود شرکت های بزرگ دیگر به این بازار نوپا، سهم حاضران دستخوش تغییرات متعدد شود. شما بیش از همه منتظر ورود چه شرکتی به این بازار هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • مهدى
    مهدى | ۴ خرداد ۱۳۹۳

    من از fitbit flex استفاده مى كنم و واقعا راضى ام گزارش هاى هفتگى و ماهانه دقيقى ارائه ميده كه واقعا به درد ميخوره و يه رقابت با خود آدم درست ميكنه كه هى دلش مى خواد ركورد خودش رو بزنه !!!!!

  • عبداله احمدی (galaxy)
    عبداله احمدی (galaxy) | ۴ خرداد ۱۳۹۳

    الدیجیتال داره میفروشه خوب قیمت مناسبه ولی اصلا خوشگل نیست اخه ویک مزیت دیگش که باعث فروشش شده مچ شده با همه سیستم عملاست منظورم اندرویدو ای او اس هست ...من که فعلا از نظر زیبایی فقط از موتو 360 خوشم اومده ...کارایی هم گیر2 سام عالیه ...حالا ببینیم اپل چه میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی