ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند ال جی android wear
تکنولوژی

تماشا کنید: اولین ویدیو از Android Wear در ساعت هوشمند ال جی

Android Wear سیستم عامل مخصوص گوگل برای ابزارهای پوشیدنی است که چندی پیش برای اولین بار از آن رونمایی شد. از آن زمان تا کنون به غیر از ویدیوهایی نامشخص و تصاویری از رابط کاربری، ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۹ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۴۱

Android Wear سیستم عامل مخصوص گوگل برای ابزارهای پوشیدنی است که چندی پیش برای اولین بار از آن رونمایی شد. از آن زمان تا کنون به غیر از ویدیوهایی نامشخص و تصاویری از رابط کاربری، کارکردی واضح از این نسخه خاص اندروید به بیرون درز نکرده بود. اما امروز سرانجام ویدیویی در اینترنت منتشر شد که در آن به لطف ساعت هوشمند ال جی، می توان کار با android wear را نیز در عمل مشاهده نمود.

در حالی که اکثر رسانه ها تمرکز خود را بر روی موبایل جدید ال جی قرار داده اند، یک مجموعه آلمانی فارغ از هیاهو جی۳، توانسته ویدیویی را از ساعت هوشمند ال جی تهیه کند و در آن به کار با Android Wear بپردازد. ویدیو به زبان آلمانی است و درک صحبت های گفته شده دشوار به حساب می آید، اما تماشای سیستم عامل جدید اندروید به هیچ وجه خالی از لطف نیست.

در حالی که ویدیو بیشتر بر روی معرفی جزییات ظاهری G Watch تمرکز دارد، اما از روی منوهای سیستم عامل می توان فهمید که Android Wear گزینه هایی مانند تنظیم ساعت بیدار باش، تقویم و قرار ملاقات ها، پیامک ها و اعلان های اندروید را قرار است که بر روی مچ شما بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • توسعه دهنده (اميد) 
    توسعه دهنده (اميد)  | ۹ خرداد ۱۳۹۳

    من کلا با عینک هوشمند بیشتر حال می‌کنم
    ولی Android Wear سیستم عامل باحالیه کلا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی