ثبت رکورد ۲.۴ میلیارد ساعت تماشای مسابقات ویدیویی در سال ۲۰۱۳

همه ما می دانیم که بازی های ویدیویی چقدر طرفدار دارند و مسابقات آن ها هم بینندگان میلیونی در سراسر جهان دارد اما هیچ وقت تا به امروز از مقدار این محبوبیت چیزی نشنیده بودیم. بر اساس گزارش های منتشر شده از شرکت IHS، سال 2013، بیش از 2.4 میلیارد ساعت زمان صرف تماشای مسابقات حرفه ای بازی های ویدیویی شده.

بیایید جور دیگری به این مساله نگاه کنیم. اگر 8766 ساعت در یک سال وجود داشته باشد، مردم به اندازه 273875 سال مسابقات دوتا 2، لیگ آو لجندز و استارکرفت 2 تماشا کرده اند. مثالری بزنیم از Super Bowl یا فینال مسابقات فوتبال آمریکایی که رکورد دار بیشترین استریم در طول تاریخ است. به طور میانگین 528 هزار نفر و به مدت 42 دقیقه به تماشای بازی ادامه داده اند یا مجموعا 422400 ساعت.

در سال ۲۰۱۳ بازی لیگ آو لجندز توانست به ۳۲ میلیون بازدید دست پیدا کند

IHS می گوید که چنین اتفاق بزرگی در دنیای ورزش های الکترونیکی، بدون حضور مجموعه هایی چون توییچ که جمعیت گسترده ای را پای خود نشانده امکان پذیر نبوده است. سال گذشته، تورنومنت لیگ آو لجندز، 32 میلیون بازدید کننده داشت و توانست رکورد ۸.۵ میلیون بیننده همزمان را برای خود به ثبت رساند.حال با چنین میزان استقبالی، هدف بعدی چیست؟ تبدیل کردن این نگاه ها به دلار.

این کمپانی پیش بینی کرده که تا سال 2018، درآمد تبلیغات بازی های الکترونیکی 300 میلیون دلار ارزش خواهد داشت. این آمار قطعا با فرا رسیدن Internnational 2014، مسابقات حرفه ای Dota 2، در اوایل تابستان امسال بالاتر هم خواهد رفت.

همانطور که قبلا نیز در دیجیاتو خواندید، گوگل با خرید سرویس توییچ وارد این کارزار گشته است. حضور این غول دنیای تکنولوژی بی شک بر کیفیت پخش مسابقات خواهد افزود و درآمد های آن را نیز افزایش خواهد داد

مطالب مرتبط

اپلیکیشن اختصاصی توییچ برای پلی استیشن 4 عرضه شد

کاربران کنسول پلی استیشن 4 حالا می توانند بدون دردسر و از طریق اپلیکیشن جدید اختصاصی توییچ، کانال های مورد نظر خود را از روی پلتفرم محبوب شان دنبال کنند. این اپلیکیشن ظاهری متفاوت نسبت به آنچه که برنامه ای که پیشتر روی کنسول ها بود دارد. استریم از طریق توییچ و همچنین روی شبکه Ustream،... ادامه مطلب

اورواچ می‌خواهد که با لیگ جدید خود جایگزین NFL شود

«استفانو دیسالوو» یک ورزشکار حرفه‌ای است. او توانایی‌های فیزیکی یک ورزشکار حرفه‌ای، اراده و سخت‌کوشی یک ورزشکار حرفه‌ای و برنامه‌های افراطی یک ورزشکار حرفه‌ای را دارد. او هر روز ساعت 6:30 صبح از خواب بیدار می‌شود و قبل از شروع نرمش بخشی از بازی‌های گذشته خودش را بازیینی می‌کند. بعد از ورزش او مشغول به تمرین... ادامه مطلب

سرویس استریم محتوای توییچ با افزودن قابلیت آپلود ویدیو، به مصاف یوتوب می رود

گوگل با راه اندازی سرویس یوتوب گیمینگ در وب سایت به اشتراک گذاری ویدیو شهیر خود در تلاش بود تا وارد رقابتی مستقیم با Twitch شود و با استقبال نسبتاً خوبی هم از سوی گیمرها مواجه شد. با این حال بسیاری از استریمرها ترجیح دادند به جای روی آوردن به یوتوب، به کار با سیستم... ادامه مطلب

گذشته، حال و آینده Riot Games؛ استودیوی سازنده League of Legends [قسمت اول]

داستان استودیوی Riot Games، شامل لیستی از اتفاقاتی است که نباید امکان پذیر می شدند. این داستان روایت نشده یک بازی بسیار سخت و غیردوستانه برای بازیکنان است که به قله های موفقیت رسیده. این داستان شرکتی است که حتی با وجود رشد تصاعدی، نسبت به شنیدن حرف طرفدارانش و تعامل با آنها متعهد باقی... ادامه مطلب

اکتیویژن-بلیزارد، کمپانی Major League Gaming را تحت تملک خود درآورد

کمپانی اکتیویژن-بلیزارد به تازگی تایید نموده که کمپانی Major League Gaming، یکی از سازمان دهندگان بزرگ و فعال در حوزه eSports، را خریداری نموده است. شایعات این قرارداد اولین بار در روز سال نوی میلادی به گوش رسید، اما هیچ یک از دو طرف اکتیویژن-بلیزارد یا MLG جزییات آن را تایید نکرده بودند. این حرکت ناشر... ادامه مطلب

پیتر مور، مدیر اجرایی الکترونیک آرتز این کمپانی را به مقصد باشگاه لیورپول ترک می کند

پیتر مور، یکی از مدیران با سابقه صنعت گیم که برای بیش از ده سال در الکترونیک آرتز مشغول به کار بود و پیش از آن سابقه فعالیت در کمپانی هایی مانند سگا و مایکروسافت را در کارنامه خود داشت، قصد دارد با جدایی از الکترونیک آرتز به سراغ شغل رویایی خود برود: مدیریت عاملی... ادامه مطلب

نظرات ۳

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x