ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: République به مدت یک هفته رایگان شد

اگر تا به حال سراغ اولین ساخته استودیو کامفلاج (Camouflaj)، بازی ریپابلیک نرفته اید، الان بهترین فرصت ممکن است. قسمت اول این بازی که چندی پیش منتشر شد و موفقیت های بسیاری هم کسب کرد، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۹:۴۸

اگر تا به حال سراغ اولین ساخته استودیو کامفلاج (Camouflaj)، بازی ریپابلیک نرفته اید، الان بهترین فرصت ممکن است. قسمت اول این بازی که چندی پیش منتشر شد و موفقیت های بسیاری هم کسب کرد، به مدت یک هفته و تا 12 ژوئن رایگان خواهد بود. پیش تر این بازی 5 دلار قیمت داشت.

در این بازی، بازیکن شخص خاصی را کنترل نمی کند. بلکه از طریق یک تلفن، با کاراکتری به نام Hope ارتباط برقرار می کنید تا به وی کمک کنید از محلی که در آن گیر افتاده فرار کند. داستان کلی در دو قسمت ارایه شده که در حال حاضر می توانید قسمت اول را کاملا رایگان و بدون پرداخت حتی یک ریال دانلود کنید.

رایان پایتون، طراح بازی از کامفلاج می گوید: "از همان ابتدا هدف ما این بوده که ریپابلیک رو به دست بیشترین مخاطب ممکن برسانیم. از دوستان مان در اپل سپاس گذارم. بسیار خوشحالیم که بازی را برای مخاطبین کاملا جدیدی در دسترس قرار می دهیم. امیدواریم این مخاطبین به همان اندازه که ما ساخت بازی را دوست داشتیم از بازی لذت ببرند."

برای اینکه ریپابلیک را برای شما بیشتر حماسی کنیم نام افراد دخیل در این پروژه را با سابقه های شان می گوییم. دیوید هیتر، صداپیشه شهیر سری متال گیر سالید، جنیفر هیل که سابقه کار روی بازی های مس افکت 3 و بایوشاک اینفینیت را دارد، کاری پایتون، دوایت شولتز وبسیاری دیگر این بازی را برای گیمرهای حرفه ای تر هم خاص کرده اند.

این بازی فعلا برای iOS منتشر شده و خبری از ورژن های دیگر آن نیست. برای اجرای بازی لازم است iOS 7 به بالا و دستگاه های آیفون 4، آیپد 2 و آیپاد تاچ 5 به بعد داشته باشید.

Republique

Republique

سازنده: Camouflaj LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 868 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • Mahdi
    Mahdi | ۱۹ خرداد ۱۳۹۳

    اين بازي خيلي از لحاظ طراحي زيباست ولي بزرگترين ايرادش اينه كه داره به شدت افكار ماركسيستي رو تبليغ ميكنه و تو خود بازي نمادهاي بسيار واضحي از ايين كاباليت و فرماسونري داره(نماد چشم جهان بين معروفترين نماد فرماسونرها هم هست).من اين بازي رو بخاطر همين چيزها دانلود نكردم در عوض بازي deus ex رو دانلود كردم كه فري شده به شما هم پيشنهاد ميكنم اين بازي رو دانلود كنيد.

  • فرزاد
    فرزاد | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

    آخه با این اینترنت چه ریختی دانلود کنیم ، ای بابا !
    قسطی هم نمیشه برش داشت -))

  • Moh@mmad Amin
    Moh@mmad Amin | ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

    من همون اول گرفتمش و باید بگم گرافیکش حرف نداره مخصوصا طراحی چهره ها واقعا زنده هستن در حد بازی Heavy Rain با جزییات پایینتر ولی با نحوه گیمپلی زیاد حال نکردم بعد ی مدت خسته کننده شد
    شبیه یه قسمت توی واچ داگزه ک باید بوسیله ی دوربین ها یه آدمی رو ب یه اتاق راهنمایی کنی ک کسی هم نفهمه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی