ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تیزر تریلر DOOM 4 در E3 آتش به پا می کند!

شاید باور نکنید اما بالاخره در نمایشگاه E3 از Doom بعدی (Doom 4) رونمایی شد و سازندگان این مجموعه این شب را برای طرفداران سبک شوتر اول شخص فراموش نشدنی کردند. تیزری که در اینجا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۲:۴۳

شاید باور نکنید اما بالاخره در نمایشگاه E3 از Doom بعدی (Doom 4) رونمایی شد و سازندگان این مجموعه این شب را برای طرفداران سبک شوتر اول شخص فراموش نشدنی کردند.

تیزری که در اینجا خواهید دید، فقط وجود DOOM جدید را تائید می کند و با وجود بتایی که قبلا معرفی شده بود خوب می دانیم که این بازی برای کامپیوتر، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 ساخته می شود. البته برای اطلاعات بیشتر باید تا کواک کان 2014 صبر کنید.

اگر Wolfenstein: The New Order را برای هر کنسول و یا PC پیش خرید کرده باشید، اواخر امسال می توانید بتای DOOM را روی همان پلتفرم بازی کنید. البته اگر بازی را برای اکس باکس 360 یا پلی استیشن 3 پیش خرید کرده اید، کدهای اکس باکس وان و پلی استیشن 4 را نیز دریافت می کنید.

این تریلر راز آلود را تماشا کنید.

 (لینک دانلود)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • madboy
    madboy | ۲۲ خرداد ۱۳۹۳

    پدر بازی های شوتر سوم شخص باز میگردد.(منظورت از راز آلود الان چیه این که روک و راست داره میگه که دشمن اصلی ما که تو قسمت 3 نابودش کردیم دوباره زنده شد کجای این راز آلوده؟! :|)

  • آرش
    آرش | ۲۱ خرداد ۱۳۹۳

    تو رو خدا کلیپهاتونو تو این سایت بیخود آپارات اپلود نکنید...واقعا خجالت اوره سایتی که رئیس جمهور یه مملکت توش عضوه یه همچین وضعی داشته باشه...با اینترنت یک مگ نمیتونیم یه کلیپو درست حسابی ببینم...!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی