ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون معرفی کرد: تلفن هوشمند Fire phone [بروزرسانی: ۲]

جف بزوس دقایقی قبل اولین تلفن هوشمند آمازون با نام فایر فون (Fire phone) را معرفی کرد. تلفنی با نمایشگر ۴.۷ اینچی IPS LCD با ۵۹۰ نیت حداکثر روشنایی، گوریلا گلس ۳، دکمه های آلومینیومی، ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۲:۳۰

جف بزوس دقایقی قبل اولین تلفن هوشمند آمازون با نام فایر فون (Fire phone) را معرفی کرد. تلفنی با نمایشگر ۴.۷ اینچی IPS LCD با ۵۹۰ نیت حداکثر روشنایی، گوریلا گلس ۳، دکمه های آلومینیومی، کنتراست تصویر پویا، و پولارایزر گرد برای افزایش خوانایی با عینک آفتابی در بیرون.

پردازشگر تلفن ۴ هسته ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز است و در کنار آن گرافیک آدرینو ۳۳۰ و ۲ گیگابایت رم قرار گرفته. دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی است و لنز ۵ لایه آن گشادگی f/2.0 را دارا است. همچنین لرزشگیر اپتیکال (OIS) نیز دارد. برای اجرای اپلیکیشن دوربین یک دکمه اختتصاصی وجود دارد و آمازون فضای ابری نامتناهی رایگان برای ذخیره عکس ها ارائه می کند.

اما فایر فون از نظر صوتی نیز یک اعجوبه است. دو بلندگوی استریو با صدای دالبی دیجیتال پلاس فراگیر در دستگاه قرار گرفته و همراه با آن نیز هدفون هایی با سیم مسطح و رها از پیچ و تاب خوردگی ارائه می شود و با استفاده از آهنربا در پشت ایربادها امکان اتصال جفتی آنها وجود دارد.

آمازون بر روی قابلیت های استریم ویدیو نیز حساب ویژه ای باز کرده و با پشتیبانی از ASAP امکان پیشبینی رفتار مشتری و پیشنهادهای هوشمند را فراهم آورده. نتفلیکس و HBO Go و Hulu Plus و ESPN در این سرویس گنجانیده شده اند.

به روز رسانی: قابلیت دیگر این تلفن هوشمند Firefly نام دارد که قادر به شناسایی تمام چیزهایی است که دوربین دستگاه آنها را می بیند. اعداد، کتاب ها، دی.وی.دی ها، یک کد QR، یک URL و یا حتی یک بازی. فایرفلای آمار کامل چیزهایی را که اسکن می کنید نگه می دارد و می تواید با وارد کردن آیتم ها در آینده اقدام به خریدشان کنید. فایر فلای حتی قابلیت تشخیص قطعات موسیقی را هم دارد. در اصل فایرفلای سریع ترین دستگاه "ببین و بخر" است که بشر تا امروز در دست گرفته و حتی دکمه اختصاصی نیز در کنار تلفن دارد.

به روز رسانی: قیمت این تلفن به طور آزاد ۶۴۹ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی و ۷۴۹ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • آقای شهابی
    آقای شهابی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۳

    باید گوشی جالبی باشه با چهارتا دوربینش!
    راستی سایت همساده چه مطلب خفنی در مرد باز شدن گوگل پلی زده!

  • نيما خان
    نيما خان | ۲۸ خرداد ۱۳۹۳

    مياد ايران
    ال ديجيتال و ديجي كالا تبلتاشو داشتن
    گوشيه بسيار عاليه
    اگه بياد ٦٤ گيگشو ميخرم

    كلاً كرم ٦٤ دارم
    الان هم ايفون 5s ٦٤ دارم خدااااااست

  • parsa
    parsa | ۲۸ خرداد ۱۳۹۳

    جاسوسی کامل با چهارتا دوربین !!

  • رضا
    رضا | ۲۸ خرداد ۱۳۹۳

    تبلت هاشم خوبه ولی کسی وارد نکرد چون باید از آمازون اپ نصب کنی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی