ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رایگان دانلود کنید: بتای بازی بتلفیلد هاردلاین و بازی پگل از اوریجین

اگر پیگیر اخبار E3 در دیجیاتو بوده باشید قطعا نمایش بتلفیلد هاردلاین را در کنفرانس شرکت الکترونیک آرتز به یاد دارید. همزمان با معرفی و نمایش بازی اعلام شد که بتای بازی برای تعدادی از کاربرانی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۰

اگر پیگیر اخبار E3 در دیجیاتو بوده باشید قطعا نمایش بتلفیلد هاردلاین را در کنفرانس شرکت الکترونیک آرتز به یاد دارید. همزمان با معرفی و نمایش بازی اعلام شد که بتای بازی برای تعدادی از کاربرانی که ثبت نام کنند در دسترس خواهد بود و می توانند در مدت زمان محدودی از چند بخش آنلاین بازی لذت ببرند.

حالا الکترونیک آرتز اعلام کرده که همه پی سی گیمرها می توانند برای بتا ثبت نام کنند و سریعا هم کد مخصوص جهت ورود به بازی را دریافت کنند. بتلفیلد هاردلاین یک نسخه جانبی از سری بتلفیلد محسوب می شود که به جای تمرکز روی جنگ های بزرگ، به نزاع پلیس با متخلفین شهری می پردازد و پر واضح است که تغییر سوژه بازی می تواند ویژگی های جدیدی به آن اضافه کند که برخی از آنها در نسخه بتا در دسترس هستند.

برای اینکه به نسخه بتا دست پیدا کنید تنها کافی است وارد وبسایت Battlefield.com شوید و چند جای خالی از جمله تاریخ تولد و نوع پلتفرم را انتخاب کنید و چند دقیقه صبر کنید تا بازی روی اکانت اوریجین شما فعال شود. حجم نسخه بتا تقریبا 6.5 گیگابایت است و تا ۶ تیر (26 ژوئن) هم فرصت دارید تا هر طور شده دست خودتان را به بازی برسانید

اگر تا اینجای کار آمدید و یک اکانت اوریجین هم صرفا برای تجربه نسخه بتای هاردلاین ساختید، یک خبر خوب دیگر برای تان داریم. از چند ماه پیش، الکترونیک آرتز برای تبلیغ اوریجین و محبوب کردن آن میان پی سی گیمرها، هر از گاهی یک بازی را کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.

peggle610

ماه های پیش، بازی های بتلفیلد 3، گیاهان در برابر زامبی ها و Dead Space رایگان شده بودند و حالا نوبت بازی دیگر شرکت پاپ کپ، Peggle رسیده. این یکی کمتر از 70 مگابایت حجم دارد و قطعا یکی از مفرح ترین بازی های آرکیدی خواهد بود.

به وبسایت Origin و صفحه مربوط به بازی پگل مراجعه کنید و بازی را به اکانت خود اضافه کنید. از همین الان و تا مدت زمان نامحدودی می توانید در وبسایت اوریجین ثبت نام کنید و این بازی را دریافت کنید. از آنجایی که هیچ تاریخ انقضایی برای رایگان بودن بازی در نظر گرفته نشده، بهتر است هر چه زودتر اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۳۱ خرداد ۱۳۹۳

    وای چقدر با peggle خاطره داشتم ، الان دوباره یادش افتادم خاطره ها زنده شد

  • vahidgraphic
    vahidgraphic | ۳۰ خرداد ۱۳۹۳

    لینک بازی Peggle بالا نمیاد.
    Not Found

    The requested URL /en-ie/store/buy/peggle was not found on this server.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی