ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
موبایل هوآوی
موبایل

هوآوی تا کنون ۱ میلیون دستگاه از Ascend P7 به فروش رسانده است

شرکت چینی هوآوی، که یکی از بزرگترین تولید کنندگان موبایل در این کشور به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده که تا کنون ۱ میلیون دستگاه از پرچمدار کنونی خود، Ascend P7 را به ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۳ | ۱۳:۲۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شرکت چینی هوآوی، که یکی از بزرگترین تولید کنندگان موبایل در این کشور به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده که تا کنون ۱ میلیون دستگاه از پرچمدار کنونی خود، Ascend P7 را به فروش رسانده است. این دستگاه در اوایل ماه گذشته میلادی برای اولین بار معرفی شد و اکنون پس از گذشت بالغ بر ۱ ماه توانسته تا فروش خوبی را به دست آورد.

Ascend P7 بدنه ای آهنین با ضخامت ۶.۵ میلیمتر دارد و از جمله باریکترین تلفن های هوشمند کنونی به شمار می رود. این دستگاه از نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن 1080p بهره می برد و قلب تپنده آن نیز پردازنده ای مخصوص هوآوی به نام Kirin 910T است. این پردازنده از چهار هسته استفاده می کند و سرعت آن بر روی ۱.۸ گیگاهرتز تنظیم شده است. ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر مشخصات پرچمدار هوآوی به شمار می روند.

Ascend P7 در پشت خود دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی دارد. این دستگاه با برخورداری از دوربینی ۸ مگاپیکسلی در جلو، گزینه ای مطلوب برای عاشقان سلفی به حساب می آید.

P7 هنوز به صورت گسترده در بازارهای جهانی عرضه نشده، لذا پیش بینی می شود با عرضه آن در کشور هایی همچون آمریکا، هوآوی بتواند به هدف خود که فروش ۱۰ میلیون دستگاه است، دست پیدا کند. شایان ذکر است که نسخه قبلی این محصول، Ascend P6، در سال ۲۰۱۳ توانست آمار فروش ۴ میلیون دستگاه را از خود بر جای گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • محمد مهدی
    محمد مهدی | ۳ تیر ۱۳۹۳

    سلام.ممنون از اطلاع رسانی.
    gunslinger.rzb.ir

  • محسن
    محسن | ۳ تیر ۱۳۹۳

    گوشی های هوآوی تو رنج قیمتی خودشون خیلی به صرفه هستن
    طراحی های خیلی خوبی هم دارن.
    بفرما...بدنه ی آهنی هم که داره و یکی از باریکترین تلفنا هم هست.
    فقط میمونه آپدیت و پشتیبانی که پاشنه ی آشیل هوآویه دیگه.

    • ali.n
      ali.n | ۳ تیر ۱۳۹۳

      نه دوست عزیز اهن که نیست
      کناره ها آلومینیم هست و پشت شیشه که هواوی گفته شش یا هفت لایه در پشت هست خلاصه دقیقا طراحی امنیبالانس رو داره اما نازک و زیباست

  • PooyanCYRUS
    PooyanCYRUS | ۳ تیر ۱۳۹۳

    مشکل هواوی اینه که گوشی قوی میسازه.
    گجتی میده بیرون با بهترین مشخصات.
    و داستان گجت همونجا تموم میشه.

    نه آپدیت.
    نه پشتیبانی.
    نه هیچ چیز دیگه.

    برای یه سال/یه‌سال و نیم استفاده بدک نیست.

  • ali.n
    ali.n | ۳ تیر ۱۳۹۳

    با اینکه تو طراحی تقلید کرده و کلا پرچمدار متوسطیه اما اگه قیمتش خوب باشه گوشی نسبتا خوبیه تست باتری و دوربینش رو دیدم راضی کنندست اگه زودتر وارد بشه عالیه.
    فقط یک مساله برام مبهمه ایا اینقدر باریک و ظریف گوشی رو ساخته مستحکم هم هست؟؟؟ فکر نمیکنم

  • omid
    omid | ۳ تیر ۱۳۹۳

    آخر نفهمیدیم قیمت این واقعا 625$ هست یا نه!!!!!!!!!!

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۳ تیر ۱۳۹۳

    گوشی زیبایی !!! با پردازنده های هواوی اصلا نمی سازم !!! یه سوال بررسی داریم آقای قاسمی ؟؟؟

    • مانی قاسمی
      مانی قاسمی | ۳ تیر ۱۳۹۳

      به محض اینکه وارد ایران بشه حتما تلاشمون رو برای بررسی میکنیم.

      • احمد
        احمد | ۳ تیر ۱۳۹۳

        سلام. ببخشید آقای قاسمی تو قسمت قیمت ها و فروشندگان سایت mobile.ir این گوشی عرضه میشه با قیمت حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان. میتونید تهیه کنید و بررسی کنید.
        با تشکر

      • saEed
        saEed | ۳ تیر ۱۳۹۳

        سلام
        ببخشيد لينك ميذارم اما اين گوشى وارد ايران شده، سايت هم معتبر هست. ميتونيد همين الان بخريد :)))))
        http://mobilearena.ir/index.php?route=product/product&product_id=373

  • alizai
    alizai | ۳ تیر ۱۳۹۳

    به نظر من این گوشی ها یک بار مصرف هستند .... فقط فرت و فرت گوشی میدن بیرون اپدیتشون هم در کار نیست !!!

    به نظرم پول بردین از یه برند معتبر حتی گوشی متوسط بگیرین بهتر از اینه که گوشی بخرید که اپدیت نشه !!!!

    • مــــــــــــی مـــــــــــــی!
      مــــــــــــی مـــــــــــــی! | ۳ تیر ۱۳۹۳

      سلام دوست من !
      اگه دنبال اخبار بوده باشید که میدونید P6 زودتر از خیلی گوشیای شرکت های دیگه آپدیت کیت کت رو گرفت!
      زیادم بد نیست واسه یه شرکت چینی!

      • حامی اندروید
        حامی اندروید | ۳ تیر ۱۳۹۳

        هوآوی اندروید کیت کت رو دقیقا 10 روز پیش برای Ascend P6 منتشر کرد.

    • علی جهان دیده
      علی جهان دیده | ۳ تیر ۱۳۹۳

      واسه Ascend P6 که آپدیت کیت کت اومده!

  • AZ
    AZ | ۳ تیر ۱۳۹۳

    اگه نامربوطه ببخشید.کسی میدونه چطوری بدونه استفاده از xposed میتونیم holo light رو به holo dark تغییر بدیم؟من حتی خواستم از راه دیکامپایل کردن فایل سیستمی اینکارو کنم ولی هر کار کردم apk tool باز نشد جاوا هم نصبه .net هم نصبه! چیکار کنم الان!با سپاس

  • امید برتر
    امید برتر | ۳ تیر ۱۳۹۳

    من که سونی و الجی رو ترجیح میدم...

  • milad noroozi
    milad noroozi | ۳ تیر ۱۳۹۳

    فکر این مقدار فروش، 80 درصدش مربوط به ایران باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی