13 سال طول کشید تا آدام بوچر مراحل ساخت بازی اش را به اتمام برساند

آدام بوچر، یک شخص عادی بوده که مثل همه ما علاقه ای به بازی های ویدیویی داشته اما اولین قسمت از سه گانه ارباب حلقه ها که سال 2001 منتشر شد، روی وی تاثیری شگرف گذاشت. وی تقریبا نیمی از زندگی اش را تحت تاثیر این فیلم، صرف ساخت یک بازی ساده به نام Tobias and the Dark Sceptres کرد.

در این مدت زمان 3 نخست وزیر در بریتانیا و 2 رییس جمهور در ایالات متحده عوض شدند و سامانه ها و وبسایت هایی همچون استیم، اکس باکس لایو، Wii Ware و هامبل باندل به وجود آمدند. ناگفته نماند کوچک بازی های بزرگی همچون Braid و FEZ ساخته شدند و حتی Duke Nukem Forever هم منتشر شد (بازی آخر که نام برده شد مدت زمان زیادی در مسیر تولید بود و دست آخر هم که منتشر شد چیز دندان گیری نبود، به همین دلیل DNF نماد بازی هایی است که تاخیرهای طولانی مدت می خورند).

در ویدیو زیر، آدام بوچر خیلی خلاصه به 6 دلیل اصلی به وجود آمدن تاخیر در ساخت بازی اش اشاره می کند، 6 دلیلی که از آن ها تحت عنوان "شش حرف A" یاد می کند. ویدیویی آموزنده که به هر شخصی، چه بازی ساز و چه غیر از آن یادآوری می کند زمانی که می خواهید پروژه ای را شروع کنید باید از موارد زیادی دوری کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The Game That Time Forgot.mp4"]

 

حالا Tobias and the Dark Sceptres عرضه شده و می توانید آن را به رایگان از وبسایت Tobiasgame دانلود کنید. اگر ویدیو توانست شما را تکان دهد و از انجام بازی لذت بردید، می توانید موسیقی های متن بازی را بخرید و پاسخی به 13 سال تلاش با وقفه طولانی بوچر داده باشید.

تصور کنید 13 سال پیش، یعنی تقریبا اواسط سال 2001، آدام بوچر، شروع به ساخت بازی اش کرده که تازه ساخت آن پایان یافته. قسمت جالب ماجرا، فکر کردن به این است که سال 2001 خودتان مشغول چه کاری بودید و طی این 13 سالی که گذشته چه ها کرده اید و در این مسیر چه چیزهایی یاد گرفته اید که ارزش به اشتراک گذاشتن با دیگران را دارد؟

منبع:
GI

مطالب مرتبط

ویجیاتو: ۶ بازی برتر تاریخ به انتخاب ایلان ماسک

هرچه هنر-صنعت ویدئوگیم مسن‌تر می‌شود و بال‌هایش را روی پیکر رسانه بیشتر می‌گستراند، ابعاد جدی تر و جهان شمول‌تری به خود می‌گیرد. حالا دیگر کمتر کسی به بازی‌ها به چشم یک سرگرمی مختص کودکان و نوجوانان نگاه می‌کند و خیلی از بزرگسالان بازی کردن، انتخاب اولشان برای گذراندن اوقات فراغت است.در ویجیاتو بخوانید... ادامه مطلب

ویجیاتو: قیمت بازی‌ها در نسل آینده افزایش پیدا می‌کند

NBA 2K21 احتمالا اولین بازی ۷۰ دلاری تاریخ خواهد بود و راه جدیدی را برای گران‌تر کردن بازی‌های ویدیویی در نسل آینده کنسول‌ها باز خواهد کرد.در ویجیاتو بخوانید... ادامه مطلب

ویجیاتو: چرا شزم می‌تواند ثور را شکست دهد؟ و چرا نمی‌تواند؟

از هر نظر که نگاه کنیم، شزم منبع قدرت‌های جادویی است که به چیزی مثل خورشید یا پتک متکی نیست. فقط لازم است تا بیلی بتسون فریاد بزند «شزم!« و قدرت ۶ خدای دنیای دی‌سی در دسترس او قرار بگیرند.در ویجیاتو بخوانید... ادامه مطلب

ویجیاتو: امشب چه فیلمی ببینیم؟

هر آخر هفته احتمالا وقت بیشتری برای تفریح و سرگرمی خواهید داشت و در زمانی که احتمالا در قرنطینه خانگی به سر می‌برید و یا امتحاناتتان تمام شده و اوقات فراغت تابستانی آغاز شده، چه تفریحی سالم‌تر و بهتر از فیلم دیدن؟ اما تصمیم به فیلم دیدن خودش یک بخش ماجراست و جواب پرسش چه... ادامه مطلب

ویجیاتو: ۶ بازی معرفی نشده که دیوانه‌وار منتظرشان هستیم

همین چند روز پیش The Last of Us Part II منتشر شد و پرونده انتظار یکی دیگر از بزرگترین بازی‌های امسال (تاریخ؟!) هم بسته شد. حالا تا انتهای امسال Cyberpunk 2077 را داریم و چندین بازی بزرگ دیگر که با کنسول‌های نسل جدید سونی و مایکروسافت از راه می‌رسند. اما… هیچوقت برای خیال پردازی دیر... ادامه مطلب

ویجیاتو: چرا The Last of Us Part 2 بهترین بازی سال نخواهد شد؟

The Last of Us Part 2 برای من در کنار Red Dead Redemption 2 بهترین بازی نسلی که گذشت بود اما نکاتی در مورد این بازی وجود دارد که باعث می‌شود شانس ساخته جدید ناتی داگ برای کسب جایزه بهترین بازی سال از نظر مراسم‌های معتبری مثل The Game Awards کم باشد. نکاتی که در... ادامه مطلب

نظرات ۱۳

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود

رمزتان را گم کرده‌اید؟