ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تولید اسلحه ای مجهز به X-Ray در آمریکا

به لطف پیشرفت تکنولوژی، قابلیت ها عجیب و غریب دیگر تنها در اختیار ابر قهرمانان قرار نمی گیرد. با استفاده از اسلحه مجهز به X-Ray ، اکنون نیرو های پلیس نیز می توانند مانند سوپرمن، آن ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۸ تیر ۱۳۹۳ | ۱۶:۱۲

به لطف پیشرفت تکنولوژی، قابلیت ها عجیب و غریب دیگر تنها در اختیار ابر قهرمانان قرار نمی گیرد. با استفاده از اسلحه مجهز به X-Ray ، اکنون نیرو های پلیس نیز می توانند مانند سوپرمن، آن سوی اجسام را مشاهده کنند.

این تفنگ که اولین نمونه در شاخه خود به حساب می آید، Mini Z نامیده می شود و توسط مجموعه دانش و مهندسی آمریکا تولید گشته است. این محصول از همان تکنولوژی Z Backscatter بهره می برد که پیش از این نیز در اسکنر فرودگاه ها شاهد استفاده از آن بوده ایم.

کوچک سازی این تکنولوژی و قرار دادن آن در دستگاهی 4 کیلوگرمی با امکان حمل و نقل بالا، به مدت ۷ سال زمان برده است. Mini Z می تواند اجسام پنهان شده داخل یک کشتی را نشان دهد و یا هر آنچه که داخل یک دیوار قرار دارد را به تصویر درآورد.

اشعه های Z Backscatter می توانند موجودات زنده، اجسام آهنین و حتی مواد مخدر را تشخیص دهند. با گفته سازندگان، این محصول حتی می تواند اسلحه های پلاستیکی ساخته شده با پرینتر ۳ بعدی را نیز شناسایی کند.

تبلتی که به این محصول متصل است به صورت زنده تصاویر اسکن شده را از زوایای مختلف به نمایش در می آورد. پیش بینی می شود این دستگاه به نیروهای امنیتی جهت شناسایی خطرات احتمالی کمک شایانی بکند.

اگر دوست دارید نحوه کار با Mini Z را بهتر درک کنید، می توانید به وبسایت این مجموعه سر بزنید و خودتان تجربه مجازی کار با این دستگاه را به دست آورید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • pooya
    pooya | ۸ تیر ۱۳۹۳

    ای کاش اصلا از این اسلحه ها ساخته نشه

  • sadeq
    sadeq | ۸ تیر ۱۳۹۳

    مگه الکل اونجا هم جرمه که اینجوری مخفیش میکنن!!

    • احمد
      احمد | ۹ تیر ۱۳۹۳

      بله دوست من

      خرید و مصرف الکل برای همه افراد زیر ۱۸ سال ممنوع هست.

      مصرف الکل برای همه افراد در اماکن عمومی ممنوع هست.

      جریمه سنگین برای رانندگی با الکل.

      قانون کمتر سختگیرانه ای هست که حمل الکل به صورت عیان و ممنوع می کنه. یعنی اگر شما الکل خریداری می کنید برای اینکه تبلیغش نشه باید درون کیسه حملش کنید یا دور اونو کاغذ بپیچید تا دیگر افراد جامعه به استفاده الکل تشویق نشوند.

      در کل اونجا قانون در مورد مواردی که به زیان افراد هست در جامعه سخت گیرانه هست اما جوری طراحی شده که فرد به اراده خودش آزادی داشته باشه. یعنی همان چهار دیواری اختیاری خودمون. قانون به شما توصیه میکنه الکل مصرف نکنید اما اگر خودتان می خواهید این کارو انجام بدهید از آنجایی که یک فرد آزاد هستید کسی حق نداره این آزادی و از شما سلب کنه شما هم نباید در محیط عمومی این کارها را انجام دهید.

      آزادی به مفهوم واقعی :D

  • امیرعلی
    امیرعلی | ۸ تیر ۱۳۹۳

    وااااااای عجب وب سایتی داره خیلی خوبه به نظرم حتما بهش سر بزنین اگه سرعت اینترنتتون خوبه البته ؛)
    http://www.meetminiz.com

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی