ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هوآوی موبایل جدیدش را از طریق اپلیکیشن وی چت به فروش می رساند

وی چت یکی از پر کاربر ترین اپلیکیشن های پیام رسانی در چین به حساب می آید. جامعه کاربری گسترده این برنامه، فرصتی طلایی را در اختیار شرکت ها قرار داده و آن ها تلاش ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۳ تیر ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

وی چت یکی از پر کاربر ترین اپلیکیشن های پیام رسانی در چین به حساب می آید. جامعه کاربری گسترده این برنامه، فرصتی طلایی را در اختیار شرکت ها قرار داده و آن ها تلاش می کنند تا از این طریق ارتباط هرچه بهتری را با مشتریان خود برقرار نمایند.

هوآوی در هفته گذشته تلفن جدیدش موسوم به Honor 6 را در چین معرفی کرد و برای فروش آن تصمیم گرفت تا از وی چت استفاده نماید. در حالی که این محصول قرار است از سه شنبه به بازار عرضه شود، فروشگاه وی چت تا کنون توانسته ۵۵۰ هزار پیش خرید را برای این تلفن به ثبت رساند.

پیش از این شرکت Tencent به عنوان توسعه دهنده اصلی وی چت، ۱۵ درصد از سهام شرکت JD را خریداری کرد. JD دومین بنگاه اقتصادی آنلاین در چین محسوب می شود و همکاری استراتژیکش با وی چت می تواند در گسترش فروشگاه این اپلیکیشن بسیار تاثیر گذارد باشد.

ماه گذشته هوآوی به کمک JD کمپینی تبلیغاتی را در وی چت به اجرا در آورد که طی آن از کاربران خواسته می شد تا قیمت Honor 6 را پیش از عرضه به بازار حدس بزنند. این کمپین با موفقیت بسیاری همراه شد و توانست توجه کاربران بسیاری را به محصول جدید هوآوی معطوف کند.

در پایان باید اشاره کنیم که Honor 6 از پردازنده مخصوص هوآوی استفاده می کند و با نمایشگری ۵ اینچی و دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی، با قیمت ۳۲۲ دلار در چین به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • amirftma
    amirftma | ۲۰ تیر ۱۳۹۳

    یعله وی چت اون آقیون تحویل بگیرن
    به خاطر سیستم near body بود باشه
    واسه شماکه ضرر نداشت؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی