ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: World at Arms با قابلیت پرداخت درون برنامه ای از کافه بازار

در اقدام اخیر کافه بازار و همکاری با شرکت بزرگ بازی سازی گیم لافت، کاربران ایرانی می توانند تمام پرداخت های درون برنامه ای را به صورت قانونی و با استفاده از این سرویس انجام دهند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ تیر ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۸

در اقدام اخیر کافه بازار و همکاری با شرکت بزرگ بازی سازی گیم لافت، کاربران ایرانی می توانند تمام پرداخت های درون برنامه ای را به صورت قانونی و با استفاده از این سرویس انجام دهند که World at Arms یکی از آن بازی های پر طرفدار آنلاینی است که شامل این قرار داد می شود.

این موضوع می تواند اقدام مهمی در زمینه ترغیب کاربران ایرانی به استفاده از محصولات اصلی و برقراری ارتباط مستقیم با سازندگان بازی های محبوب شان باشد. همانطور که می دانید، قابلیت پرداخت درون برنامه ای این روزها به یکی از مهم ترین راه های کسب درآمد تبدیل شده و متاسفانه به دلایل متعدد، دسترسی کاربران ایرانی از طریق گوگل پلی به این ویژگی تا حدود زیادی محدود شده.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا ضمن معرفی بازی World at Arms، نحوه همکاری سرویس کافه بازار و شرکت گیم لافت را هم تشریح کنیم.

unnamed-1-1024x576

گیم لافت معتقد است World at Arms یک شبیه ساز استراتژیک جنگ است که در آن ساختمان ها و نیروها به صورت حقیقی در نبردهای بزرگ بین المللی شرکت می کنند. یک عنوان آنلاین که گیم پلی کاملا کاربر محوری دارد و استراتژی و تفکر استراتژیک در آن حرف اول را می زند.

همانند هر بازی استراتژی دیگری، تفکر جنگی، چینش خط تهاجمی، خطوط دفاعی و جمع آوری منابع مهم ترین فعالیت هایی هستند که باید به آن ها توجه داشته باشد. در نظر داشته باشید که دشمنان شما از سراسر جهان به دنبال نابود کردن شما هستند و هیچ رحمی هم در این مورد ندارند.

unnamed-2-1024x576

یکی دیگر از ویژگی های مهم World at Arms، جنگ های دریایی گسترده و جذابی است که ارائه می دهد. شاید بتوان گفت این عنوان، تنها بازی استراتژی-آنلاینی است که تا به این حد روی جنگ های دریایی مانور داده در حالی که بخش نبردهای هوایی و زمینی هم جذابیت های بالایی دارند.

همانند بازی هایی چون Clash of Clans می توانید به گروه هایی بپیوندید و در این دنیای بزرگ تنها نباشید. اگر به دنبال بقا هستید، پس توجه داشته باشید که باید دقت بسیاری به تمامی موضوعات بالا داشت.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/World at Arms Cinematic Trailer.mp4"]

 

World at Arms کاملا رایگان توسط گیم لافت منتشر شده اما پرداخت های درون برنامه ای برای این بازی در نظر گرفته شده که می توانید همه آن ها را از کافه بازار دریافت کنید. خوشبختانه از این پس به راحتی خواهید توانست با پرداخت ریالی این محتواهای اضافه را دریافت کرده و از آن ها لذت ببرید.

این همکاری قرار است ادامه داشته باشد و تعداد بازی هایی که از این ویژگی در کافه بازار استفاده می کنند افزایش خواهد یافت. برای مثال Despicable Me: Minion Rush یکی دیگر از این بازی ها است.

World at Arms

World at Arms

سازنده: گیم لافت قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوز فون، iOS حجم: 130 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • فرداد
    فرداد | ۱۹ تیر ۱۳۹۳

    من این بازی رو روی آیپد و آیفون دارم و هر روز بازی می کنم و تا حالا فکر کنم بالای 85 دلار از طریق گیفت کارت خرجش کردم یعنی میشه برا اپل هم این امکانات بیاد ؟
    حیف اونهمه پولی که بابتش دادم

  • AmerKhan
    AmerKhan | ۱۹ تیر ۱۳۹۳

    ممنون آقای وفا نژاد هرچند به بازی علاقه ای ندارم اما پستای شما منو به وجد میاره

    • محسن وفانژاد
      محسن وفانژاد | ۱۹ تیر ۱۳۹۳

      ممنونم لطف دارید.

      وظیفه ما هم به وجد آوردن و طبعا علاقه مند کردن شماست. ;)

  • نوید
    نوید | ۱۹ تیر ۱۳۹۳

    دوستان دانلود دیتاش هم برای ایران باز شده و به راحتی و بدون هیچ قند‌شکنی می‌تونین از بازار دریافت کنین.

  • moein
    moein | ۱۸ تیر ۱۳۹۳

    چرا درباره رژه پراید که اپل هم توش بوده
    من دیگه از اپل بدم میاد

  • madboy
    madboy | ۱۸ تیر ۱۳۹۳

    ای کاش میشد مثل 4 سال پیش بیام گوشیمو بگیرم یکی از این بازیارو نصب کنم بعدشم ببینم داره می نیویسه downloadin data ...
    : (

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی