ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

‫در آزمایشگاه Plague ویروس بسازید و آن را به تمام نقاط دنیا صادر کنید‬‎

پاتوژن ها شامل ویروس ها، باکتری ها و سایر میکرو ارگانیسم هایی هستند که باعث ایجاد بیماری در انسان ها و سایر موجودات زنده می شوند. در Plauge Inc باید یک پاتوژن مهلک بسازید که زندگی بشر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ تیر ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

پاتوژن ها شامل ویروس ها، باکتری ها و سایر میکرو ارگانیسم هایی هستند که باعث ایجاد بیماری در انسان ها و سایر موجودات زنده می شوند. در Plauge Inc باید یک پاتوژن مهلک بسازید که زندگی بشر روی کره خاکی را با خطر مواجه کند. برای موفقیت بیشتر و کسب پیروزی، تنها ایجاد خطر کافی نیست، بلکه پاتوژن شما باید زندگی را از سطح کره خاکی برچیند.

وارد بازی که می شوید باید یک نام برای پاتوژن مورد نظر انتخاب کنید. پس از آن باید کشوری که از نظر شما دارای ویژگی های مناسب است را آلوده کنید. معمولا باید دقت داشته باشید که کشور مورد نظر از لحاظ پیشرفت علوم سطح خیلی بالایی نداشته باشد و البته دارای سیستم حمل و نقل مناسب هم باشد.

هیچ پاتوژنی بدون شیوع در نقاط مختلف نمی تواند همه گیر شود و جماعت زیادی را آلوده کند. پس در ابتدای کار یک کشور نیمه پیشرفته را انتخاب می کنید که چه از طریق کشتی رانی و چه از طریق هوایی با کشورهای دوردست رابطه دارد.

Screenshot_2014-07-17-22-14-16

چند لحظه صبر کنید تا با گذر زمان، اثرات بیماری مشخص شود. هر بار که افراد بیشتری به بیماری آلوده می شوند شما امتیازاتی دریافت می کنید که با استفاده از آن ها می توانید پاتوژن را ارتقا دهید. 3 بخش برای انجام آپگریدها در نظر گرفته شده. بخش اول روی نحوه پخش تمرکز دارد، بخش دوم روی مقاوم سازی و بخش سوم هم روی بیماری زایی آن.

پاتوژن شما اگر حیوانات را هم درگیر کند، شیوع آن سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد. اگر قوت بیشتری پیدا کند، مقابله با آن سخت تر خواهد بود و اگر روی ارگان های بیشتری از بدن انسان اثر کند، خطرسازتر خواهد شد. پس باید در نظر داشته باشید که همزمان با کار کردن روی نحوه شیوع پاتوژن در سطح جهان همزمان به آن قوت بخشید و در نهایت مرگ را به گزینه های آن اضافه کنید.

Screenshot_2014-07-17-22-20-45

مدتی از فراگیر شدن بیماری که بگذرد، مرگ و میر هم آغاز می شود. از سوی دیگر، دشمن اصلی شما دانشمندان هستند که پس از جدی شدن آمار، شروع به تحقیقات و یافتن راه درمان می کنند. با آپگریدهای پیاپی باید مانع از پیشرفت کار دانشمندان شوید. حتی اگر به راه درمان کامل هم رسیدند، باز می توانید با ایجاد جهش های خطرناک، مثل تاثیر گذاری روی مغز یا دیگر اعضای حیاتی بدن، تمام اعمال شان را نقش بر آب کنید.

نسخه اندروید و iOS این بازی مدت ها پیش عرضه شده اند و حالا با آپدیت جدید ویژگی هایی به آن ها اضافه شده اما اگر به محتوای بیشتر و حس یک دانشمند دیوانه علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم نسخه Early Access یا دسترسی زودهنگام را از استیم برای ویندوز دریافت کنید.

Plague Inc

Plague Inc

سازنده: Ndemic Creations قیمت: رایگان / ۰.۹۹ دلار برای iOS دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 39 مگابایت زبان:

برای دیدن تصاویر بیشتر از این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Screenshot_2014-07-17-22-21-23
Nomadia موفق شد که زندگی انسانی را از کره زمین برچیند. دیگر هیچ انسانی روی کره خاکی وجود ندارد تا برای Nomadia درمانی پیدا کند؛ بازی تمام شد.
Screenshot_2014-07-17-22-21-36
در نمودار بالا می توانید میزان شدت گیری بیماری را به مرور زمان مشاهده کنید.
Screenshot_2014-07-17-22-21-52
از زمان شروع گسترش بیماری، دانشمندان کم کم توجه شان جلب شد تا اینکه بالاخره در نقطه ای موفق به پیدا کردن راه درمان بیماری شدند اما جهش های پیاپی بیماری و تغییر در ساختار DNA باعث شد خیلی زود تمام نتایج محققین بی اثر شود. Nomadia با سرعت بالایی گسترش پیدا کرد اما خیلی دیر شروع به کشتن انسان ها کرد. همین موضوع باعث شد دانشمندان در یک بازه زمانی موفق به درمان بیماری شوند.
Screenshot_2014-07-17-22-14-28
لحظاتی پیش از اینکه دانشمندان راه درمانی بیابند. اما دیگر کار از کار گذشته، Nomadia تا به این لحظه بیش از 2 میلیارد انسان را از بین برده و 4.5 میلیارد دیگر هم آلوده و به مرگ نزدیک تر می شوند. هیچ کشوری در کره زمین باقی نمانده که بیماری در آن گسترش پیدا نکرده باشد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • محمد
    محمد | ۸ مرداد ۱۳۹۴

    خیلی توپه برای اینکه سریع ببرید تو بخش بیماری زایی افزایشش بدین تا به کمای مغزی و تومور دچار بشن از برزیل شروع نکنیدا از آفریقا یا هند شروع کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی