ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ریفت لایت یک شوتر با المان های نقش آفرینی برای پی سی

سازنده بازی Rust و عنوان سحر آمیز Garry's Mod از بازی جدید خودش با نام RiftLight رونمایی کرد؛ یک بازی شوتر Twin Stick با المان های نقش آفرینی که شباهت زیادی به عناوین محبوب این ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

سازنده بازی Rust و عنوان سحر آمیز Garry's Mod از بازی جدید خودش با نام RiftLight رونمایی کرد؛ یک بازی شوتر Twin Stick با المان های نقش آفرینی که شباهت زیادی به عناوین محبوب این سبک مانند Geometry Wars دارد.

آدام وولریج از استودیو فیس پانچ می گوید ریفت لایت برخلاف بازی های برجسته این ژانر از سیستم غارت، ارتقای کاراکتر، درخت مهارت ها و ... بهره می برد و همین موارد اضافه است که این عنوان را در ژانر شوترهای Twin Stick تبدیل به یک مهره بزرگ می کند.

برای شروع در ریفت لایت باید از میان 3 کلاس نزدیک زن، جادوگر و دورزن یکی را انتخاب کنید. کلاس دورزن مثل شوترهای کلاسیک هستند با قابلیت هایی که اجازه می دهند کمتر ضربه بخورید و قدرت تان افزایش یابد. جادوگرها، آسیب پذیری بیشتری دارند اما قدرت نابود کردن یک منطقه در آن ها بسیار بالا است. دست آخر، کلاس نزدیک زن، دارای یک شعاع انرژی خطرناک است که هر چه بیشتر حمله کنید بزرگ تر و خطرناک تر می شود و زمانی که دست از حمله بکشید از بین می رود.

ریفت لایت دارای قسمت چند نفره هم هست و وولریچ امیدوار است این مراحل برای شما به قدری جذاب باشند که بخواهید آن ها را چندین بار تکرار کنید تا هر بار امتیاز بیشتری کسب کنید. یک سری مراحل اتفاقی با پس زمینه های اتفاقی هم در نظر گرفته شده.

این عنوان در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد و هنوز به مراحل ابتدایی عرضه از طریق استیم در برنامه "دسترسی زودهنگام" نرسیده. وولریج از طریق این لینک اطلاعات جدید را با طرفداران این استودیو در میان می گذارد. صحبتی از پلتفرم های اضافه نیست و اگر همه چیز خوب پیش برود احتمالا سال آینده این عنوان برای پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • AmerKhan
    AmerKhan | ۷ مرداد ۱۳۹۳

    ممنون آقای وفانژاد

  • ali9zafar
    ali9zafar | ۷ مرداد ۱۳۹۳

    از الان در مودش نوشتید مارو خمارش کردید خب!!
    ===============
    بررسی G3 چی شد عزیزان؟؟؟

  • borna_talebi
    borna_talebi | ۷ مرداد ۱۳۹۳

    منکه منتظر بررسی نیما هستم. فکر کنم یا یه ویندوزفونی هست یا جی 3.

  • MeysaM
    MeysaM | ۷ مرداد ۱۳۹۳

    چه تیتر سختی داشت! دو دقیقه تلاش کردم تا خوندمش :D

مطالب پیشنهادی