ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مجموعه تصاویری که گمان می رود به اکسپریا زد ۳ متعلق باشند

هفته ی پیش تصاویری منتشر شد که احتمال داده می شد متعلق به اکسپریا زد ۳ کامپکت باشند، ولی حالا با انتشار مجموعه ی کامل تری از این تصاویر حدس بر این است که آنها ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۴۵

هفته ی پیش تصاویری منتشر شد که احتمال داده می شد متعلق به اکسپریا زد ۳ کامپکت باشند، ولی حالا با انتشار مجموعه ی کامل تری از این تصاویر حدس بر این است که آنها متعلق به پرچمدار بعدی سونی یعنی اکسپریا زد ۳ باشند.

اکسپریا زد ۳ بر مبنای تصاویر منتشر شده از نظر ظاهری مشابه مدل زد ۲ فعلی محسوب می گردد و یک درپوش برای پوشاندن شیارهای ورودی میکرو سیم و حافظه ی میکرو اس دی و درپوش دیگری نیز برای پوشاندن، پورت میکرو یو اس بی، پین های Pogo که برای شارژ کاربرد دارند و اسپیکرهای استریوی جلویی در نظر گرفته شده است.

دوربین پشتی کماکان لوگوی G Lens را با خود به همراه دارد و مجهز به یک فلاش LED‌ است، و بر اساس لیبلی که در کنارش مشاهده می گردد به نظر می رسد سونی یکبار دیگر دست به استفاده ی سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی خود زده باشد.

متاسفانه تصاویر جدید منتشر شده اندازه های دقیق تلفن را مشخص نکرده اند لذا نمی توان در مورد سایز صفحه ی نمایش حدس خاصی را زد. حاشیه های کنار نمایشگر نیز به نظر می رسد نسبت به زد ۲ باریک تر شده اند.

سونی اولین اکسپریا زد را طی نمایشگاه IFA‌ در سال ۲۰۱۳ معرفی نمود و پس از آن زد ۲ را در MWC معرفی کرد. حالا یکبار دیگر IFA‌ در پیش است و سونی نیز سوم سپتامبر قرار است در رویداد دیگری محصولاتی جدید را معرفی کند که شاید یکی از آنها پرچمدار بعدیش یعنی اکسپریا زد ۳ باشد.

در ادامه ی مطلب می توانید این مجموعه تصاویر منتشر شده را ملاحظه فرمایید.

2

3

4

5

6

7

8

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • scarface
    scarface | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

    یه جورایی طراحی های سونی یک دست و یکنواخت شده یجورایی مثل سامسونگ شده تو ظاهر نمیتونی تفاوتی میون محصولاتشون پیدا کنی.

  • masoud
    masoud | ۱۵ مرداد ۱۳۹۳

    اگه این باشه با این مشخصات سونی گور خودشو با دست خودش کنده...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی