همه چیز درباره آیفون ۱۱

راهنمای استراتژی های موثر در Clash of Clans: چگونه حمله کنیم به همراه 5 نکته ساده

اگر مدت کمی است که Clash of Clans بازی می کنید باید بدانید که فارم کردن، یعنی حمله به قبایل دیگر و چپاول منابع آن ها، تنها راه بقا است. بنا کردن اغلب ساختمان ها و تهیه ارتش های قابل اعتماد برای حمله، همه هزینه بر هستند و منابع داخلی شما کفایت نمی کنند. به نقطه ای می رسید که باید فراتر از دیوارهای کمپ خودتان را نگاه کنید و دنبال منابع جدید بگردید.

حقیقت دیگری وجود دارد که مربوط به سطوح بالاتر است. هر چه بالاتر بروید، حتی تماشا کردن آن سوی دیوار هم ترسناک است، چه برسد به حمله کردن. هر بار که بخواهید پیروز شوید، باید انرژی بسیار و تفکر عمیقی داشته باشید. دشوار خواهد بود که منابع لازم را برای ارتقا ساختمان ها و تشکیل نیروهای نظامی به دست آورید.

بنابراین چکار می کنید؟ احتمالا مثل اغلب بازندگان، حمله های مصنوعی می کنید تا امتیاز از دست بدهید و سپس با بازیکنان پایین تر از خودتان درگیر شوید. خوشحال از اینکه راه جدیدی پیدا کرده اید و می توانید کلی منبع اکسیر و طلای جدید به دست آورید اما سخت در اشتباهید. سوپرسل برای جلوگیری از این راه تقلب که فقط لوزرها به آن متوسل می شوند، سیستم Pyrrhic Victory را راه انداخته.

خرید بلیط هواپیما مستر بلیط

در این حالت، شما می برید اما منابعی که به دست آوردید از منابعی که از دست داده اید کمتر خواهد بود. پس چگونه باید تصمیم بگیرید که شخص مناسب برای حمله کردن کیست؟ این 5 نکته ساده را در نظر داشته باشید تا در فارم کردن استاد شوید.

در ادامه این سری مطالب در خصوص راه های موفقیت بیشتر در Clash of Clans حرف های زیادی داریم. از مقدمه ای برای مبتدیان آغاز کرده‌ایم و به چگونه حمله کردن، چگونه عمل کردن در جنگ های قبلیه ای و رازهای نهان این بازی معرکه می رسیم.

  • قسمت اول - چگونه به عنوان یک مبتدی موفق عمل کنیم؟‎
  • قسمت دوم - چگونه حمله کنیم به همراه 5 نکته ساده
  • قسمت سوم - 5 نکته که لازم است در مورد جنگ های قبیله ای بدانید
  • قسمت چهارم - 10 راز نهان برای کسب موفقیت بیشتر
  • قسمت پنجم - 10 راهبرد، تاکتیک و حقه برای بهتر بودن

CC9

اگر مشتاق دانستن این 5 نکته هستید، در ادامه دیجیاتو را دنبال کنید.

قیمت نیروهای تان را بدانید

2

اگر به مقدار منابع موجود در یک دهکده نگاه می کنید، حواستان باشد که نیروی نظامی ای که تربیت کردید چقدر هزینه داشته. دو چیز را به یاد داشته باشید، کل مبلغ ارتش و 1/3 مبلغ آن. این سایت را هم در صورت امکان همیشه در کنار خود داشته باشید و از آن استفاده کنید. هزینه ها را وارد کنید و تک تک ارقام را حساب و کتاب شده به خاطر داشته باشید. همیشه به یاد داشته باشید که حمله کردن فقط برای به دست آوردن امتیاز نیست، شما باید اکسیر و طلا (مخصوصا اکسیر برای تربیت نیروهای نظامی) به دست آورید و برخی از این نیروها بسیار گران هستند.

 

زمان تربیت نیروها را بدانید

4

می دانید که بهتر است همیشه سربازخانه ها و کمپ تان سرریز باشد؟ یعنی هیچ وقت سربازخانه شما نباید بیکار باشد. حتی اگر کمپ شما پر شده، باز هم به تناسب حملات آینده سرباز تربیت کنید. این را هم باید در نظر داشته باشید که ممکن است پس از هر حمله تعدادی سرباز باقی بماند و لزومی به استفاده از آن ها در نبرد نباشد.

به هر حال، زمان حمله شما اندکی زمان می برد. تقریبا 5 ثانیه طول می کشد تا سیستم یک رقیب برای شما پیدا کند، 30 ثانیه زمان می برد تا دهکده رقیب را تماشا کنید و حمله را شروع کنید و به طور کلی نهایتا 3 دقیقه جنگ به درازا خواهد انجامید. ما این مدت زمان را به طور میانگین 3 دقیقه در نظر میگیریم. پس از اینکه همه نیروهای تان از کمپ خارج شوند، سربازخانه که منتظر خالی شدن کمپ بود، شروع به تربیت سربازها می کند. بنابراین اگر 4 سربازخانه داشته باشید (با یک یا دو سربازخانه نمی شود یک یاغی درجه یک بود)، در این مدت 3 دقیقه می توانید 28 آرچر را در یک شورش به کار بگیرید و دوباره پشت سر این حمله، یک حمله دیگر بدون توقف.

 

هدفمند بازی کنید

3

دیدن پایگاه یک دشمن با منابع گسترده می تواند در طول این 30 ثانیه که فرصت تصمیم گیری دارید چالشی ذهنی ایجاد کند. زمانی که برای آپگریدهای رده بالا فارم می کنید، این موضوع به شما کمک می کند که روی یکی از 3 منبع به عنوان هدف تمرکز کنید. این نکات را فراموش نکنید و در موقعیت های متفاوت به کار بگیرید:

  • حمله های بی هدف چیزی به جز دیوار را برای تان به ارمغان نمی آورند.
  • بیلدرهای شما (معمارها) در سطوح بالاتر برای مدتی طولانی درگیر ساخت یک ساختمان می شوند و شما قادر نیستید که به جز یک ماده، مثلا اکسیر، بیشتر هزینه کنید.
  • داشتن یه مقدار اندک از همه منابع شما را تبدیل به هدف همه فارمرها می کند، نه فقط آن هایی که دنبال یک منبع می گردند.
  • هزینه کردن بیش از حد روی منبعی که برای تان قابل استفاده نیست، این شانس را به شما می دهد که در حمله بعدی بتوانید منبع مورد نظرتان را به دست آورید.

همه دلایل بالا را به کار بگیرید و در این مدت زمان 30 ثانیه که فرصت دارید از پایگاه دشمن بگذرید یا به آن حمله کنید، تصمیم درستی بگیرید.

 

در یک محدوده شناور شوید

5

تفاوت بین چندصد تروفی تاثیر زیادی روی قدرت فارم شما خواهد داشت:

  • منابع خاص در رده های خاصی تداول بیشتری دارند.
  • لایه دفاعی رقیب به تعداد تروفی ها وابسته است.
  • شخصی که به شما حمله می کند تعداد تروفی های تقریبا برابر با شما دارد.

وقتی یک محدوده پیدا کردید که به نظرتان برای شما خوب است تا به سطحی از پیشرفت برسید، در آن محدوده باقی بمانید. از آنجایی که حین جمع آوری منابع احتمالا اندکی تروفی از دست می دهید (چون هدفتان از بین بردن پایگاه حریف نیست)، پس هر از چند گاهی هم به قصد تروفی گرفتن حمله ای ترتیب دهید.

 

زمان حمله و دفاع را بدانید

6

در بسیاری از جهات، Clash of Clans مثل پوکر بازی کردن است. هیچ کس نمی داند که طرف مقابل می خواهد چکار کند وقتی که یورش آغاز می شود. پول روی میز است و المان شانس هم وجود دارد در حالی که یک سمت ماجرا بازی را با برتری آغاز می کند. همینطور که زمان می گذرد، چیزی که به نظر خیلی ساده بود، دشوارتر از آنچه فکر می کنید می شود. در اینجور موارد، یک فارمر خوب می داند که چه زمانی دست بکشد و چه زمانی هم پول بیشتری وسط بگذارد.

اگر این روش ها را به کار گیرید در اندک زمانی مقدار زیادی از منابع را به دست خواهید آورد. البته فراموش نکنید که برای حفظ روند پیروزی، ساختمان اصلی را هر از چندگاهی در معرض خطر قرار دهید تا 12 ساعت محافظت را دریافت کنید (پیرامون این نکته در قسمت چهارم صحبت می کنیم).

مطالب مرتبط

گزارش مالی کونامی؛ سود تجارت های جانبی از سود واحد گیمینگ پیشی گرفت

کمپانی نام آشنای کونامی به تازگی گزارش مالی خود از عملکرد شش ماهه اخیرش (یعنی از ابتدای آوریل تا پایان ماه سپتامبر) را منتشر کرده است. بنابر این گزارش مالی، فروش عناوین کونامی نسبت به همین بازه زمانی در سال 2015 میلادی کاهش یافته اما در عین حال، سود کمپانی با رشد مواجه شده است.نرخ... ادامه مطلب

برای اولین بار، گیمپد Wii U به صورت جداگانه فروخته خواهد شد

یکی از اصلی ترین مشخصه های کنسول آخر نینتندو، Wii U، کنترلر تبلت مانند آن بوده که GamePad نام دارد. از زمانی که کنسول معرفی شد، تاکنون هیچگاه این امکان وجود نداشت که کاربری بتواند یک گیمپد ثانی خریداری کند، حتی اگر دچار مشکل می شد.این کنترلر با ظاهر خاص خود و نمایشگری کوچک، ویژگی... ادامه مطلب

الکترونیک آرتز در فکر ورود به حوزه واقعیت مجازی است

هدست های واقعیت مجازی بازار داغی را ایجاد کرده اند. اما با این حال کسی نمی داند که سرنوشت آن ها طی دو الی سه سال آینده چگونه خواهد بود. مدیران مالی شرکت ها هم اکنون فشار بسیاری روی تیم های توسعه دهنده وارد کرده اند و دوست دارند اگر این حوزه موفقیت کسب می... ادامه مطلب

مسدود شدن Clash of Clans چه آسیبی به بازی سازی ایران وارد خواهد کرد؟

اوایل آذر ماه امسال، دسترسی بسیاری از کاربران ایرانی به بازی های کمپانی سوپرسل، تولید کننده آثار برجسته ای چون Clash of Clans و Clash Royale قطع شده و انبوهی از بازیکن های ایرانی با ابهامی بزرگ مواجه شدند.در ابتدا کسی نمی دانست که آیا باز هم مورد لطف و رحمت تحریم های سازنده غربی... ادامه مطلب

پیتر مور، مدیر اجرایی الکترونیک آرتز این کمپانی را به مقصد باشگاه لیورپول ترک می کند

پیتر مور، یکی از مدیران با سابقه صنعت گیم که برای بیش از ده سال در الکترونیک آرتز مشغول به کار بود و پیش از آن سابقه فعالیت در کمپانی هایی مانند سگا و مایکروسافت را در کارنامه خود داشت، قصد دارد با جدایی از الکترونیک آرتز به سراغ شغل رویایی خود برود: مدیریت عاملی... ادامه مطلب

الماس گمشده: مکعب تنها؛ معرفی بازی Thomas Was Alone

داستان از جایی شروع شد که رالف بائر با ساخت Magnavox Odyssey، نخستین کنسول بازی، سرگرمی را به خانه ما هدیه داد. تنها کافی بود کارتریج را وارد دستگاه کنیم، رو به روی تلویزیون بنشینیم و ساعاتی خوش را پشت سر بگذاریم.این رویه از آن زمان تا کنون ادامه داشته و تقریبا در هر خانه ای، حداقل... ادامه مطلب

ویجیاتو

نظرات ۹۱

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x