ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تبلیغات هوشمندانه سامسونگ در فرودگاه های آمریکا

ماه گذشته سامسونگ ویدیویی تبلیغاتی را منتشر کرد و در آن با دست گذاشتن بر روی ضعف باتری آیفون، مستقیما مخاطبین اپل را مورد هدف قرار داد. سامسونگ در آن فیلم، آیفون داران را دعوت کرده ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ | ۲۰:۵۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ماه گذشته سامسونگ ویدیویی تبلیغاتی را منتشر کرد و در آن با دست گذاشتن بر روی ضعف باتری آیفون، مستقیما مخاطبین اپل را مورد هدف قرار داد. سامسونگ در آن فیلم، آیفون داران را دعوت کرده بود تا از بغل کردن دیوار و ماندن در کنار پریز های برق دست کشند و با خرید گلکسی اس ۵، لذت یک شارژ طولانی مدت را تجربه نمایند.

اکنون کره ای ها را در ادامه همان کمپین، پا را فراتر گذاشته و تبلیغات محیطی خود را نیز بر همین اساس طراحی نموده اند. تبلیغات جدید سامسونگ در فرودگاه های آمریکا نصب شده اند و به صورتی کاملا هوشمندانه و هدف مند، قدرت باتری گلکسی اس ۵ را به رخ می کشند.

سامسونگ بنر های خود را در کنار درگاه های شارژ تلفن همراه قرار داده و نوشته است که : «شما با استفاده از قابلیت Ultra Power Saving Mode گلکسی اس ۵ می توانید هرجایی باشید، به جز اینجا.»

همانطور که پیش از این نیز در دیجیاتو خواندید، سامسونگ این روز ها به شدت به علت پایین آمدن میزان فروشش تحت فشار است. به نظر می رسد مدیران سامسونگ این روز ها فشار تبلیغاتی خود را چند برابر کرده اند تا بدین نحو بتوانند آمار و ارقام فروش را تحت تاثیر قرار دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (43 مورد)
  • عــــامـــــــر (دارم میکشمش)
    عــــامـــــــر (دارم میکشمش) | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

    تعجب میکنم از سامسونگ ، کسی ک بخواد خرج کنه انقد میره تحقیق میکنه تا بدونه کدوم گوشی خوبه جای اینهمه تبلیغ برو مشکلات گوشیاتو رفع کن

    • محمدحسین
      محمدحسین | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

      عامر جان با اينكه يه آيپد دارم ويه نكسوس و اين دو تا رو از بقيه بيشتر قبول دارم چون باگ كمتري دارن، ميخواستم بدونم كجاي سامسونگ ايراد داره همين اپل با تبليغات تونست به همه القا كنه كه سامسونگ ازش تقليد كرده كه نه ميشه اينو رد كرد نه تاييد ولي فقط اپل تونست توي يكي از ايالت هاي آمريكا چندتا از گوشي هاي سامسونگ رو جلوي فروششو بگيره توي بقيه كشور ها هيچ حقي به اپل ندادن خدايي بيكارما اين همه متن نوشتم

  • ميلاد فضايي!!!
    ميلاد فضايي!!! | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

    باز اين سامسونگ شروع كرد اين حركتهاي جهان سومي رو اجرا كردن !
    آخه كي گفته باتري آيفون كمه؟! باتريش در تمام زمينه ها همپاي گلكسي s5 هست
    ميتونيد مقايسهاشون را ببينيد و بگذاريد

    • فربد
      فربد | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

      بله!!!
      همپا
      حتما.
      مگه تو خوابش
      تو تست باتری GSM Arena گلکسی اس فایو عدد ۷۲ رو ثبت کرده
      فایو اس ۵ ۵۴ ساعت
      شما اسم اینو میذاری همپا!؟؟

    • ahmad
      ahmad | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

      نظرت جال بود !!
      کلی خندیدیم !!

  • Shut Down
    Shut Down | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

    در تولید و عرضه یک محصول قطعا یکی از مهمترین مراحل تبلیغاته که سامسونگ توش خیلی ماهره یعنی اگه تبلیغات زیاد نداشت بنظرم فروشش نصف کمتر بود

  • PooyanCYRUS - مأمور متا (مبارزه با ترول‌های اینترنتی)
    PooyanCYRUS - مأمور متا (مبارزه با ترول‌های اینترنتی) | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

    به‌نظرم تو تبلیغاتی که شرکت‌های مختلف تکنولوژی انجام میدن، این تبلیغ مایکروسافت از همه زیباتر بود: http://windows.microsoft.com/en-us/windows-8/apps?ocid=APPS-NON-WIN8-GREY_O_WOL_Hero_Home_Apps_Null_01#Cat=t1
    تو این صفحه بخش What Apps Do We Have یه ویدیو تبلیغاتی هست. حتما ببینید.

  • علی سعیدی
    علی سعیدی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

    درسته که باتری غیر قابل تعویض از معایب آیفونه ولی سامسونگ نباید بیش از حد ترول بازی دربیاره.

    • سهیل
      سهیل | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

      اینکه عیب نیست. فکر کن باطری قابل تعویض بود و این فروشنده ها که به کابل یو اس بی رحم نمی کنن چه بلایی سرش می آوردن.
      اما به هر حال قبول دارم که یکی از نقطه ضعف های آیفون عمر باطریش هست. بنده که به جون می خرم. چون حاضرم مدت کم با گوشی با حال کار کنم تا مدت زیاد با ...

      • xxx_A.A_xxx
        xxx_A.A_xxx | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

        حرف دل من رو زدي

  • sense
    sense | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

    عجب تبلیغ جالبی(به دور از تعصب میگم).... نگید از ایران بد میگه...خدایی سامی هم تبلیغ میکنه ما هم تبلیغ داریم....من الان باید برم تو افق محو شم...

  • علی
    علی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

    من که الان فضا هستم...سلامتی برو بچ

    • رامین
      رامین | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

      فقط دست ساز نخور! نوش جان

    • scarface
      scarface | ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

      شب میخونه چه حالی میده

  • WOLF
    WOLF | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

    واقعا باتری s5 عالی هست
    سامی این تبلیغات ضررتو جبران نمیکنه برو رو بیار به طراحی جدید :|
    اقا کسی سو استفاده نکنه ها کلا گفتم

    • سوتابایت
      سوتابایت | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

      نیما دست رو از رو دوربین بردار قیام تو ببینیم !! لنز دوبینم خیسه خشکش کن دیگه مشکلی تو دیدمون نباشه !!! :-) :-)

      • زاخار
        زاخار | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

        اقا جون سانسور شده :))))

      • WOLF
        WOLF | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

        سوتابایت ویرایش گذاشتن برای تو یعنی اگه تو نبودی ما اصلا ویرایش نمیخواستیم«قیام،دوبینم » منظورت قیافه هست و دوربین دیگه 2 روز نبودم باید دوباره رو ادبیاتو زبان فارسیت کار کنم :|
        اقا به علت خوشگلی زیاد مجبور شدیم عکس دستمونو بزاریم میترسم همه برام غش کنن

        • سوتابایت
          سوتابایت | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

          تسخیر حدس کلمات iOS !! دوستان طوری میشه غیر فعالش کرد؟؟

          • فاميل دور
            فاميل دور | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

            سوتابايت جان در بخش General > Settings سه تا گزينه اول رو غير فعال كني مشكلت حل ميشه

          • Aryan
            Aryan | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

            در general بخش keyboard گزينه ى auto-Correction رو غيرفعال من درست ميشه.لازم نيست طبق گفته اون دوستمون هرسه تا رو غيرفعال ميكنى.

  • سهیل
    سهیل | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

    ظاهرا بدجوری تحت فَشاره بنده خدا. بروبچ دیجیاتو به دادش برسید :-)

  • MeysaM
    MeysaM | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

    انقدر که سامسونگ رو تبلیغات وقت میذاره و خلاقیت به خرج میده، تو طراحی هم این پشتکار رو داشت، الآن انقدر انتقاد بهش وارد نبود :(

    • ITMaster
      ITMaster | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

      سامسونگ با این روش تبلیغ بیشتر مشتری میپرونه تا جذب کنه!

      اینکارا مشکلات و ضعفهای بزرگ سامسونگ یعنی نداشتن خلاقیت کافی و اصالت رو حل نمیکنه!

      • M Hossein
        M Hossein | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

        چه ربطی داره؟
        سامسونگ تو این تبلیغش فقط داره رو قابلیت های گوشی خودش مانور میده و هیچ تخریبی هم در کار نیست.
        شما اگر چند روز با اس ۵ کار می کردی و با Ulta Power Saving آشنا می شدی و ربط سیاه و سفید شدن صفحه با پنل امولد رو درک می کردی اصلا این حرف رو نمی زدی.
        شما کلا عادت داری کل ی چیزی رو که خودت دوست نداری زیر سوال ببری اما اگه از اون چیزی که شما دوست داری انتقاد کنن با آر پی جی کامنت تا فردا صبح حاظری جوابشو بدی

        • نیم کیلو باش !
          نیم کیلو باش ! | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

          ولش كن بابا ... فك ميكنه اسمشو گذاشته آيتي مستر ، واقعا آيتي مستره ، .
          درصورتيكه كاملا غير منطقي كامنت ميذاره

          • M Hossein
            M Hossein | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

            مهم نیست، تو مملکنی که زندگی می کنیم این چیز ها کاملا امری عادی هستند.

    • adidas
      adidas | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

      یکی از اهداف سامسونگ از اینجور تبلیغات میخواد یجوری خودش رو رقیب اپل معرفی کنه و بزرگ جلوه دادن خودش!
      برای بالا کشیدن خودش یکی از این/یکی از اون میزنه/تا متوجه میشه اپل یه محصولی میخواد بده بیرون جلو جلو یه چیزی دقیقا تو اون مایه میسازه! مثل همین گلکسی الفا
      واقعیت سامسونگ هم مثل یه شرکت چینی هست که راحت کپی میزنه و در همین حد ارزش داره..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی