ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپرامینی، گزینه انتخابی مایکروسافت به عنوان مرورگر پیشفرض موبایل های غیرویندوزی نوکیا

اپرا از قراردادی با مایکروسافت خبر داده که بر طبق آن مرورگر اپرامینی به عنوان مرورگر پیشفرض گوشی های غیرویندوزی نوکیا ارائه خواهد شد. این قرارداد تمامی مدل های سری 30+ و 40 و Asha ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

اپرا از قراردادی با مایکروسافت خبر داده که بر طبق آن مرورگر اپرامینی به عنوان مرورگر پیشفرض گوشی های غیرویندوزی نوکیا ارائه خواهد شد. این قرارداد تمامی مدل های سری 30+ و 40 و Asha را در بر میگیرد. کاربران فعلی این ابزارها نیز می توانند با ارتقاء نرم افزار گوشی خود مرورگر اپرامینی را به عنوان مرورگر پیشفرض جایگزین نرم افزار فعلی کنند.

به نظر می رسد توسعه دهندگان این مرورگر بیشتر از هر کسی از این توافق خوشحال باشند. به گفته آنها این قرارداد برای ۱۰ سال پا بر جا خواهد بود. توافق صورت گرفته به اپرا کمک می کند در بازار ۶٫۵ درصدی فعلی اش در میان مرورگرهای موبایل سهم بیشتری داشته باشد.

opmicnok

طبق گزارش سه ماهه دوم امسال توسط شرکت نروژی اپرا، رشد این مرورگر مثبت بوده و بیش از ۲۷ میلیون دلار سود برای اپرا به همراه داشته است که ۲٫۳ میلیون دلار بیشتر از بازه زمانی مشابه در سال گذشته بوده است.

اپرامینی از بهترین مرورگرها در بسیاری از پلتفرم های موبایل است. این مرورگر که از سیستم ابری اپرا بهره می برد حجم صفحات وب را تا ۹۰ درصد فشرده می کند که به سرعت مرور وب روی موبایل از طریق این مرورگر کمک ویژه ای می کند و نتیجه تجربه کاربری بهتر در استفاده از آن است. با وجود اینکه مرورگر Xpress از نوکیا نیز به صورت مشابهی به فشرده سازی اطلاعات وبسایت ها می پردازد، ظاهرا از نظر مایکروسافت، اپرامینی گزینه بهتری به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • سارا
    سارا | ۲۴ آذر ۱۳۹۴

    کسانی که با اپرا مینی مشکل دارن ( یعنی فیلتر ) ، می تونن Opera Browser نصب کنن . Opera Browser فیلتر نیست . تو همه ی اپ استور های موبایل هم موجوده ، می تونید دانلودش کنید ، مثلا از کافه بازار یا از گوگل پلی استور .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی