ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
موبایل

با چهره واقعی Moto X+1 آشنا شوید

اگر اخبار موبایل و خصوصا برنامه های موتورولا در این حوزه را پیگیری کرده باشید می دانید که موتورولا تا قبل از کریسمس ۲۰۱۵ قصد دارد ۸ تلفن هوشمند به بازار عرضه کند. در این ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر اخبار موبایل و خصوصا برنامه های موتورولا در این حوزه را پیگیری کرده باشید می دانید که موتورولا تا قبل از کریسمس ۲۰۱۵ قصد دارد ۸ تلفن هوشمند به بازار عرضه کند. در این میان اگر Evleaks را هم بشناسید می دانید که تا به حال چه تعداد از گجت های الکترونیک را پیش از معرفی و عرضه لو داده است.

با وجود اینکه Evleaks اخیرا اعلام تعطیلی کرده بود اما به نظر می رسد به عنوان هدیه بازنشستگی، در حرکتی تازه اقدام به نمایش تصاویری از Moto X+1 کرده است. این تلفن هوشمند از جدیدترین گوشی هایی که موتورولا طی سه ماه آینده قصد معرفی و عرضه شان را دارد.

این تصاویر در مقایسه با نمونه های قبلی، بهترین نمونه هایی هستند که تا به حال از Moto X+1 دیده شده اند. در این تصاویر به نظر می رسد اسپیکرهای استریو در جلوی گوشی داریم و البته دوربینی در پشت گوشی. بخش پشتی دو ظاهر پلاستیکی و چوبی دارد. ظاهرا اثری از فلاش در کنار لنز دوربین دیده نمی شود. شاید دو نقطه سفید رنگی که در حلقه دور لنز دیده می شوند فلاش(های) گوشی باشند.

آخرین نکته ای که از این تصاویر می توان برداشت کرد کلیدهای تنظیم صدا و پاور هستند که بر خلاف Moto X به سمت راست گوشی و میانه آن رفته اند. لوگوی موتورولا نیز در پشت گوشی و زیر لنز دوربین دیده می شود.

با توجه به اینکه نرم افزار این گوشی باید آخرین نسخه اندروید باشد اما آیکن اپلیکیشن Messaging کمی متفاوت و قرمز رنگ است که ظاهرا اپلیکیشن پیامک ورایزون است. ظاهرا قرار است این اپلیکیشن جایگزین Messaging در Moto X+1 شود.

موتورولا احتمالا Moto X+1 را تا چهارم سپتامبر عرضه می کند. البته تاریخ ۱۷ سپتامبر -که ظاهرا بیشتر مد نظر ورایزون است- نیز از سوی برخی منابع به گوش میرسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

    موتو ایکس به نظرم خیلی زیباتر و ظریف تر از این بود. خوشم نیومد از طراحیش.

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

    زشت ترین زیبا !! قشنگ !! جسورانه !! حس عجیبی رو منتقل می کنه !! چیزی که موتورولا می خواد !!

  • Thinkdifferent
    Thinkdifferent | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

    Moto x خیلی خوشگل تر بود این خیلی شبیه moto e شده که من از طراحیش خوشم نمیاد دوربینشم شبیه پنجره زیر دریایی قدیمیا که تو کارتونا بود شده!!!

  • amirftma (طرفدار هیچ برندی نیستم!!!)
    amirftma (طرفدار هیچ برندی نیستم!!!) | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

    من از این طرح چوبیش انقدر بدم میاد.
    حس میکنم یه تیکه چوب گرفتم دستم که بی خاصیته.

  • رامین
    رامین | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

    New Nexus Is Loading ...

  • Nuit D'hiver
    Nuit D'hiver | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

    نميدونم چرا طراحيش به دلم نميشينه
    البته اگر اون مدل طرح چوبش واقعا جنس چوبي داشته باشه و حس چوب رو منتقل كنه جالب ميشه

  • saeed
    saeed | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

    واقعا طراح موتورولا رو باید به صلیب کشید.

  • Shut Down
    Shut Down | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

    هم از طراحیش خوشم میاد هم از برندش امیدوارم موفق بشن

  • زاخار
    زاخار | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

    به نظرم طراحی moto x بهتر بود این دوربینش قابل حضم نیست

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

    جدا از اینکه از دیدن عکس جدید با خبر خیلی خوشحال شدم اما اون مارک ایولاکس خیلی بیشتر خوشحالم کرد
    خدا کنه این گوشی پرچمدارش باشه چون واقعا زیباشت و طرح پشتشتم،خیلی خوشگله
    ممنون آقای صادقپور عزیز و گل

    • زاخار
      زاخار | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

      داداش مشکل حل شد؟

      • عــــــامـــــــــر
        عــــــامـــــــــر | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

        اره داداش گلم حلش کردم فدات ممنون ک سراغمو میگیری امیدوارم خدا سزاغتو بگیره داداشم

        • زاخار
          زاخار | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

          خدا رو شکر
          ایشالا همیشه موفق باشی.

      • ﺷﺎﻳﺎﻥ
        ﺷﺎﻳﺎﻥ | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

        ﺳﻼﻡ ﻣﻴﺸﻪ ﻛﻤﻜﻢ ﻛﻨﻴﺪ

مطالب پیشنهادی