ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عدم اعتماد میان گوگل و توییچ، این سرویس را سهم آمازون کرد

روز گذشته مطلع شدیم که آمازون با مبلغ 970 میلیون دلار سرویس توییچ را خریداری کرد تا به تامین محتوا برای دستگاه هایی که تولید کرده قدرت و سرعت ببخشد اما در این بین پرسشی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۳:۳۰

روز گذشته مطلع شدیم که آمازون با مبلغ 970 میلیون دلار سرویس توییچ را خریداری کرد تا به تامین محتوا برای دستگاه هایی که تولید کرده قدرت و سرعت ببخشد اما در این بین پرسشی مطرح بود که چرا گوگل اقدام به خرید این سرویس نکرد با وجود اینکه شایعات متقنی در ارتباط با آن شنیده می شد.

گوگل قرار بود مبلغی بیش از 1 میلیون دلار به توییچ بپردازد اما به هر صورت این قرار داد هیچ وقت منعقد نشد. گزارش های اخیر می گویند غول دنیای جستجو و توییچ بر سر مبلغی که در صورت فسخ قرارداد باید پرداخت می شد به توافق نرسیده اند.

در حقیقت، یوتوب، بزرگ ترین و پر مخاطب ترین سرویس پخش ویدیوی آنلاین محسوب می شود که بخشی از امپراطوری گوگل است و توییچ که تا همین دو روز پیش به صورت مستقل کار می کرد در زمینه استریم بازی فعالیت دارد. اخیرا هر دو سرویس در جهت پخش و نمایش جلسات و دوره های خاص بازی ها، مثل مسابقات جهانی، گام هایی برداشته بودند و رقابتی جدی بین این دو شکل گرفته بود.

همین موضوع باعث شد هر دو شرکت گوگل و توییچ نگرانی های در مورد استحکام قرارداد در آینده داشته باشند. از همین رو صحبت ها سر مبلغ مربوط به زمان فسخ قرارداد ادامه پیدا می کند اما هیچ نتیجه ای دست نمی دهد و در آخر توییچ به آمازون می رسد.

آمازون و توییچ در یک سال گذشته قدم های بلندی در جهت افزایش حوزه های فعالیت شان برداشته اند. برای مثال آمازون پا به دنیای بازی گذاشته و توییچ هم شروع به استریم کنسرت های موسیقی کرده است. نتیجه این همکاری طی ماه های آینده نشان دهنده طرز نگاه آمازون به آینده صنعت ویدیوگیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Leo Plus
    Leo Plus | ۶ شهریور ۱۳۹۳

    کاش نت ایران هم سر و سامون بگیره، تا یه ایرانی مثل من که علاقه به آی تی داره، بتونه به علاقه اش بیشتر برسه و محدود نشه!
    آنلاین تماشا کردنه کنسرت، بازی های مورد علاقه، واقعا تو حسرت چه چیزایی که نیستیم
    گوگل اگه توییچ رو ماله خودش میکرد میتونست موفق تر باشه و تقریبا رقیبی نداشته باشه، به هرحال رقابت بینشون به نفع مصرف کننده است، آمازون هم پتانسیل بالایی واسه پیشرفت داره
    امیدوارم موفق باشن

  • DANIAL
    DANIAL | ۶ شهریور ۱۳۹۳

    به نظر بنده زیاد مهم نیست که کدوم کمپانی شرکت دیگری رو به اختیار خودش دربیاره...مهم اینه که وقتی یک کمپانی صاحب جدید یک شرکت دیگه میشه بهتر از قبل بتونه اونو اداره کنه و بتونه سودهای کلانی رو نسبت به قبل وارد شرکت خریداری شده بکنه...اینجاست که مسئله نحوه مدیریت و تصمیم گیری خیلی خودشو نمایان میکنه

  • علی
    علی | ۶ شهریور ۱۳۹۳

    سلام دوستان کسی اسم بازی که تو عکس مطلب هست رو میدونه؟
    اگه جواب بدید ممنون میشم

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۶ شهریور ۱۳۹۳

    یعنیا حال میکنم با این مقاله های آقای وفانژاد صد رحمت داره به اون مقاله های آبکی بقیه سایت ها
    اما باید نتیجه این قرارداد رو باید تو سال های آتی دید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی