ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Assassin’s Creed Memories؛ نگاهی گذرا به تاریخ

چند ماه دیگر تا عرضه Assassin's Creed: Unity و Assassin's Creed: Rogue باقی نمانده و یوبیسافت کم کم باید تبلیغات گسترده را شروع کند. از عرضه تریلرهای بیشتر بخش گیم پلی دو بازی گرفته تا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

چند ماه دیگر تا عرضه Assassin's Creed: Unity و Assassin's Creed: Rogue باقی نمانده و یوبیسافت کم کم باید تبلیغات گسترده را شروع کند. از عرضه تریلرهای بیشتر بخش گیم پلی دو بازی گرفته تا عرضه بازی های جانبی برای پلتفرم هایی که کاربران میلیونی دارند. Assassin's Creed Memories تجربه موفق بخش بازاریابی این شرکت محسوب می شود و یک بازی سرگرم کننده است.

اگر با این سری بازی همراه بوده باشید می دانید که نحوه ورود به تاریخ، از طریق دستگاهی که شرکت ابسترگو (Abstergo) تولید کرده امکان پذیر می شود. در این عنوان هم از طریق دستگاه همراهی که این شرکت تولید کرده وارد بازه های مختلف تاریخی می شوید. از دوران طلایی دزدان دریایی که در دو شماره آخر سری به آن پرداخته شد گرفته تا دوران جنگ های صلیبی.

درون بازی می توانید گیلد (Guild) تشکیل دهید یا به گروه دیگران بپیوندید تا جنگ های بزرگ تری را رقم بزنید. برای اینکه قدرت بیشتری در نبردها پیدا کنید، باید جنگجویان تان را آماده نبرد کنید. لباس مناسب برای شان تدارک ببینید، سلاحی شایسته در اختیارشان قرار دهید و سپس آن ها را به ماموریت بفرستید.

3

خوشبختانه تیم داخلی یوبیسافت که روی این بازی کار کرده، تلاش بالایی را به کار گرفته اند تا کیفیت بازی مناسب باشد. البته هر از گاهی کرش های ناگهانی غافل گیرتان خواهند کرد ولی در مجموع کیفیت کلی بازی در سطح قابل قبولی قرار دارد. نکته جالب دیگر که واقعا فراتر از سطح انتظار بود، عمق گیم پلی بازی است. کاملا بعید به نظر می رسید که یوبیسافت برای یک بازی موبایل رایگان تا این حد برنامه ریزی های دقیق داشته باشد و به آن بها دهد.

میزان آپگریدها، نوع حملات مختلف، بازه های زمانی مختلف در طول تاریخ و مکان های متنوع همگی مواردی هستند که Assassin's Creed Memories را به یک اپلیکیشن جذاب تبدیل می کنند. با تمام این تفاسیر، مموریز تجربه ای نیست که مدت های مدیدی شما را سرگرم نگه دارد اما برای همین مدت اندک می تواند دلنشین باشد. بازی به طور رایگان برای سیستم عامل iOS منتشر شده اما پرداخت های درون برنامه ای سنگینی دارد.

Assassin's Creed Memories

Assassin's Creed Memories

سازنده: Ubisoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 77.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۱۰ شهریور ۱۳۹۳

    اندروید نیست :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی