ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گیم لافت از طریق بازار منتشر کرد: Dragon Mania و Little Big City

چندی پیش، کافه بازار عرضه منطقه ای برخی بازی های گیم لافت را به عهده گرفت و چند بازی مطرح و البته رایگان این شرکت، رسما و به واسطه بازار در ایران منتشر شدند. نحوه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

چندی پیش، کافه بازار عرضه منطقه ای برخی بازی های گیم لافت را به عهده گرفت و چند بازی مطرح و البته رایگان این شرکت، رسما و به واسطه بازار در ایران منتشر شدند. نحوه کسب درآمد از بازی های رایگان موبایل عمدتا به دو صورت تبلیغ یا پرداخت درون برنامه ای است و گیم لافت تا حد امکان راه دوم را انتخاب می کند.

اما برای انجام این پرداخت ها نیاز به دسترسی هایی است که کمتر در اختیار ما قرار دارند. در حالی که اپلیکیشن های ایرانی از این طریق پول هنگفتی به جیب می زنند، بازی های خارجی درآمد خاصی از بازار ایران ندارند، مگر اینکه بتوانند راهی که توسط اپ های ایرانی گشوده شد را بیابند؛ به نظر می رسد گیم لافت ارزش بازار ایران را فراتر از یک مارکت معمولی یافته و دو بازی دیگر را هم از این طریق منتشر نموده.

در ادامه مطلب همراه دیجیاتو باشید تا این دو عنوان جذاب را به شما معرفی کنیم.

com.gameloft.android.BAZA.GloftLBCR0

بازی اول Little Big City یا بزرگ شهر کوچک نام دارد. اگر یک پی سی باز قدیمی باشید امکان ندارد پس از انجام این بازی به یاد Sim City و دورانی که یک شهر را با وسعتی مثال زدنی می ساختید نیفتید. در این بازی به عنوان شهردار یک منطقه وارد عمل می شوید و کنترل ناحیه را در اختیار می گیرید.

فضای بزرگی در همین ابتدای کار در اختیارتان قرار داده نمی شود. محدودیتی دارید که باید خیلی خوب از آن استفاده کنید. ساختمان های درست در جای درست، یکی از مهم ترین استراتژی ها هستند. برای اینکه بتوانید شهروندان بیشتری به این مناطق بکشید باید در نظر داشته باشید که مردم در وهله اول نیاز به مسکن دارند و سپس باید بتوانند مایحتاج زندگی شان را تامین کنند. پس از آن سرگرم کردن و شاد نگه داشتن یک محله در اولویت شماست.

در توازن نگه داشتن همه چیز نیاز به زمان و مهارت دارد. Little Big City از آن دسته بازی های موبایلی است که در بازه های زمانی کوتاه اما پشت سر شما را به سوی خودش می کشاند تا مدیر درون تان را زنده نگه دارد.

com.gameloft.android.BAZA.GloftPDHM2

و اما عنوان دوم با نام Dragon Mania. شما بهترین و با استعدادترین شاگرد پروفسور هاگوین هستید، کسی که اژدهاهایش دزدیده شده اند. پس از سال ها تدریس و آموختن دانش، هاگوین از شما انتظار دارد وارد عمل شوید تا حاصل سال ها زندگی وی به دست افراد پلید نیفتد.

از اینجا به بعد شما یک تربیت کننده اژدها هستید که به اندازه کافی مهارت آموخته. جزیره ای در اختیارتان قرار داده می شود تا در آن به پرورش نیروهای خودتان بپردازید. به عنوان چالش و سرگرمی می توانید با دوستان تان درگیر شوید و یا مشکل پروفسور را جدی بگیرید و به نیروهای شیطانی حمله ببرید.

اما باید دقت داشته باشید که وظیفه اصلی شما تربیت درست دراگون ها است. اگر به خوبی پرورش داده شده باشند می توانند در میدان نبرد هم موفق عمل کنند.

com.gameloft.android.BAZA.GloftPDHM0

هر دو بازی توسط گیم لافت به رایگان منتشر شده اند اما با استفاده از پرداخت های درون برنامه ای می توانید با سرعت بیشتری پیشرفت کنید و امتیاز به دست آورید. برای سهولت در این امر، کافه بازار با همکاری گیم لافت، پرداخت از طریق درگاه بانک های داخلی را فراهم کرده.

بنابراین دیگر لازم نیست برای گرفتن الماس بیشتر در Dragon Mania یا دریافت سکه در Little Big City از طریق کارت های شارژ گوگل استفاده کنید. با استفاده از این روش، هر بار که بخواهید محتوای اضافه خریداری کنید می توانید مستقیما از طریق کارت های اعتباری خودتان اقدام کنید.

Little Big City

Little Big City

سازنده: گیم لافت قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 32.3 مگابایت زبان:
Dragon Mania

Dragon Mania

سازنده: گیم لافت قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 23.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • عليرضا
    عليرضا | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    سازنده چراجيميل نياورده چه خريه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی