ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تماشا کنید: ویدیوی لو رفته از ویندوز ۹ و ویژگی دسکتاپ مجازی

تقریبا بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت به طور جدی در حال آماده سازی نسخه بعدی سیستم عامل انحصاری خود، یعنی ویندوز ۹ است و در این حین، اطلاعات و تصاویر زیادی از آن لو ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تقریبا بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت به طور جدی در حال آماده سازی نسخه بعدی سیستم عامل انحصاری خود، یعنی ویندوز ۹ است و در این حین، اطلاعات و تصاویر زیادی از آن لو رفته. حتی در ویدیوی لو رفته سابق هم عملکرد دکمه استارت (که مجددا به آغوش ویندوز باز گشته) به خوبی نشان داده شد.

اما وب سایت آلمانی WinFurture.de اخیرا ویدیویی را از این نسخه هنوز معرفی نشده منتشر کرده که به نظر می رسد مایکروسافت در آن از دسکتاپ های مجازی (Virtual Desktops) استفاده کرده. در این حالت شما می توانید چندین دسکتاپ مختلف داشته باشید و پنجره ها را بین آنها منتقل کنید. بدین صورت صفحه نمایش مملو از پنجره های مختلف نخواهد شد و شما می توانید کارهای شخصی خود را از پنجره های کاری جدا کنید. این ویژگی را پیشتر ما در سیستم عامل های لینوکس و مکینتاش دیده بودیم و حالا، با این ویدیو باید گفت به زودی مایکروسافت هم این قابلیت را به ویندوز خواهد آورد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Windows-9-Der-neue-Multi-Desktop-in-Aktion.mp4"]

اما شایعاتی هم مبنی بر عرضه قریب الوقوع این نسخه از ویندوز در پایان این ماه شنیده می شود. اگر چنین موضوعی حقیقت داشته باشد شما چه چشم اندازی در رابطه با ویندوز ۹ تصور می کنید؟ به نظر شما آیا مایکروسافت مجددا موفقیت ویندوز ۷ و XP را تجربه می کند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • یوتابایت
    یوتابایت | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

    اینم الهامه دیگه ؟! :))‌

    • Smart Apps
      Smart Apps | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

      بله الهامه، ولی نه به اندازه ی الهامایی که مک تو یوسیمیتی از اوبونتو و ویندوز و... گرفته!!

      • ITMaster
        ITMaster | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

        مک از اوبونتو و ویندوز الهام گرفته؟!!! :-O
        عزیزم تمام اون چیزی که شما توی رابط کاربری تو اوبونتو میبینی و خیلی باهاش حال میکنی مثل داک، لانچپد، همین مالتی دسکتاپ و غیره همشون قبلش از مک کپی شده بودند عزیزم. در مورد ویندوزم که دیگه همه عالم میدونن مک رابط کاربریش چقدر جلوتر بوده و هست!
        بد نیست یکم اطلاعاتتون رو بالا ببرید بعد نظر بدید!

  • borna_talebi
    borna_talebi | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

    تازه داشتیم به 8.1 عادت میکردیم! اما جالب شده

  • رحمان
    رحمان | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

    حتما اینم می خواد 3 GB رم رو به خودش اختصاص بده . اون موقع وقتش هست که PC رو تو آشغال بندازم .

    • MILAD
      MILAD | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

      حتي به لپتاپ هم ميشه رم اضافه كرد
      رقابت بين ويندوز و كروم براي خوردن رم شروع ميشه !!!
      فعلا حداقل ٨ گيگابايت رم براي هر سيستم ويندوزي لازم شده !! چي ميريزه توش موندم ! يكي نيست بهشون بگه هنر نيست كه هي حجم رم براي سرعت بالاتر اشغال بشه و....

      • امیرحسین
        امیرحسین | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

        پس الان سرفیس پرو های خود مایکروسافت با 4 گیک رم هویجه؟
        من خودم با تسک منیجر میزان رم مصرفی ام معمولا 1.9 گیگ از 8 گیگه.
        ویندوز طوری ساخته میشه که همه جا باشه.

      • sadegh
        sadegh | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

        رم دستگاه من 2 گیگ هست و CPU اتم اینتل...

    • mohammadmj
      mohammadmj | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

      بیخیال طرف رو تبلت ویندوزیش داره تام رایدر بازی می کنه .سخت افزار تبلت زیر خط فقر ... حالا با ایپد Subway بازی می کنند...
      دیگه pc ها بماند ...مدل تبلت (Dell Venue 8 Pro)

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

    خیلی هم خوب فقط دوستان شرایط آپگرید از 8.1 به 9 چه جوریه؟کلا شرایط آپگرید به نسخه های بالاتر چه جوریه؟

  • PooyanCYRUS
    PooyanCYRUS | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

    8 اومد کلی فرق کرده بود. بعد 8.1 اومد دوباره یه سری تغییراتی داشت. الانم 9 داره میاد که کلاً یه چیز دیگه‌س.
    دمش گرم ۸.۱ چیز باحالیه، ولی این شاخه‌به‌شاخه پریدن مایکروسافت داره خسته‌م میکنه.

    • Android
      Android | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

      خب همه‌ی نسخه‌های ویندوز همین بوده از اولین ویندوزی که اومد تا 9 هر کدوم تغییرات داشتند. مگه ویستا مثل 7 بود؟

  • توسعه دهنده (اميد) 
    توسعه دهنده (اميد)  | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

    من امیدوارم طراحی ویندوز سکتاپ و تبلت تا حدی جدا بشه.
    رابط کاربری ویندوز ۷ از ویندوز ۸ و ۸.۱ تجربه بهتری در دسکتاپ بود.

  • فاميل
    فاميل | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

    مايكروسافت از همون اول هم بايد توجه اش رو به محيط دسكتاپ بيشتر مي كرد و نبايد به يك باره تمام توجه خود رو معطوف به محيط مترو مي نمود
    ولي به نظر مي رسه حالا مايكروسافت اين موضوع رو فهميده و قصد ارائه ي محيط دسكتاپي بهتر براي دوستداران ويندوز را دارد

  • توسعه دهنده (اميد) 
    توسعه دهنده (اميد)  | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

    سرعت تکنولوژی چقدر زیاد شده، ویندوز ۸.۱ تازه اومده ۹ داره میاد!
    یه زمانی فاصله بین معرفی ویندوز ها خیلی بیشتر بود!

  • سیب کوچولو
    سیب کوچولو | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

    من موندم چطوری میخواد روی موبایل این حالت رو پیاده کنه

    • Android
      Android | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

      قرار نیست برای موبایل (ویندوز فون) هم همین حالتو بذاره.

  • زاخار
    زاخار | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

    عجب قابلیت جالبی فک کنم بعد از شکست ویندوز 8 این میتونه دوباره به ویندوز اعتبار بده
    مایکروسافت هم دو نسل دو نسل محصولات خوبشو رو میکنه !!!
    و همیشه 1 نسل شکست رو داره
    ویندوز me ویستا 8 که بعد از هرکدومشون 1 ویندوز عالی بیرون امد!!

    • محمدحسین
      محمدحسین | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

      لینوکس از ویندوز بهتره چه برسه به مک

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی