ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

عرضه کاسه هوشمند شارژ وایرلس اینتل در اواخر امسال

اینتل در رویداد CES 2014 از یک نمونه کاسه هوشمند رونمایی کرده بود که امکان شارژ بی سیم گجت ها را دارد. برای این کار فقط کافی است تلفن هوشمند یا گجتی که از این فن ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اینتل در رویداد CES 2014 از یک نمونه کاسه هوشمند رونمایی کرده بود که امکان شارژ بی سیم گجت ها را دارد. برای این کار فقط کافی است تلفن هوشمند یا گجتی که از این فن آوری پشتیبانی می کند را درون کاسه قرار دهید تا عملیات شارژ آن آغاز شود. حال مدیر عامل اینتل، برایان کرزانیش، از آمادگی شرکت اش برای عرضه این محصول در اواخر سال جاری میلادی خبر داد.

این شارژر القایی به شکل کاسه است و اوایل امسال صرفا یک نمونه آزمایشی بود اما بعد از موج ابراز علاقه افکار عمومی نسبت به این محصول، تصمیم گرفت به صورت جدی به تولید آن فکر کند. ایده پشت این محصول بسیار ساده است: کاسه هوشمند مذکور به جای محل کلید ماشین و ابزار این چنینی قرار می گیرد.

با افزایش روز افزون گجت های با این فن آوری، این محصول اینتل کار را برای شارژ‌ ابزار آلات الکترونیکی کوچک شما ساده می کند. کافی است گجت مربوطه را هنگامی که به خانه بر می گردید درون کاسه هوشمند قرار داده و هنگام خروج با باتری پر آن را تحویل بگیرید.

اما ایده کاسه هوشمند پیشتر توسط کمپانی Sproutling هم استفاده شده بود؛ مچ بند سلامتی که به پای کودکان بسته می شود و برای شارژ شدن درون کاسه هوشمند همین شرکت قرار می گیرد.

این که این محصول دقیقا در چه زمانی و با چه قیمتی عرضه می شود هنوز مشخص نیست، اما با شناختی که از اینتل داریم، انتظار می رود محصول با کیفیت و محبوبی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (59 مورد)
  • AK_007
    AK_007 | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    نمردیمو ( پیاله ی) هوشمندم دیدیم:دی
    ولی خوبه گوشیو ساعتتو بندازی توش شارژ یگیره

  • A Sed Behzad
    A Sed Behzad | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    مثل اینکه این شرکت های تکنولوژی اشتباه فهمیدن قضیه رو.... آقا جون مشکل الان گجت ها ظرفیت باتریشون هس نه شکل شارژ شدن اون! یه فکری به حال اون بکنید!

  • محمد
    محمد | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    ما چقد عقبیم.......

  • علی
    علی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    ولی خیلی قیف خوشگلیه

  • Vahid
    Vahid | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    برادران و خواهران عزیز !
    ببخشید که ربطی به مطلب نداره اما باید بپرسم !
    فرض کنید من یه کامنتی میذارم بعدش به اون پاسخ میده یکی. هیچ راهی نداره من متوجه شم ؟! حتما باید دوباره خودم برم کامنتامو چک کنم !؟

    • reza
      reza | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

      تنها راه چک کردن دوبارست
      در مورد پست هم از طراحی و خصوصا همچنین اسمش خوشم اومد.
      این بازی AofE خواب و خوراک رو ازم گرفته

  • عیسی
    عیسی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    اگه قیمتش مناسب باشه که حتما نیست و ایران بیاد که نمیاد و من بخرم که پول ندارم بخرم ارزش این رو داره که آقای فامیل دور بخره و هم اون لذتش رو ببره و هم ما افتخار کنیم که فامیل دورمون یه شارژ وایرلس اینتل داره

    • فاميل دور
      فاميل دور | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

      :)
      عيسي جان آخه من خيلي كم پيش مياد از چيزي خوشم بياد ولي عاشق طراحي هاي ساده ام
      اين شارژر بيسيم هم ، هم طراحيه ساده و زيبايي داره و هم به بهترين شكل ممكن تلفن رو شارژ مي كنه
      حاضرم حتي براش ١ ميليون هم بدم ( ميخواستم بزرگنمايي كنم :) )

      • Shahi
        Shahi | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

        به نظر منم طراحی جالبی داره. شیک و ساده! با توجه به انوع و اقسام دیوایس های پوشیدنی که داره میاد از ساعت هوشمند و اسمارت‌بند تا جاسوئیچی هوشمند واقعا این کاسه لازمه که همه رو بذاری داخلش شارژ شن! :D

  • حمیـــد
    حمیـــد | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    مگه اینکه آقای پور حسینی ، مقاله های غیر اپلیشون به داد کاربرای غیر اپلی این سایت برسه ...
    .
    .
    دستتون درد نکنه

    • حمیـــد
      حمیـــد | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

      توضیح جهت جلوگیری از سوء تفاهم :
      منظور از کاربرای اپلی ، کسایی هستن که فقط به این امید میان به این سایت سر میزنن که یه خبر اپلی بخونن ... پس با این تعریف خیلی از دوستداران اپل (از جمله خودم) اپلی محسوب نمیشن .
      و من الله توفیق :)

      • اپل
        اپل | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

        آره از عكس پروفايلت مشخصه

        • حمیـــد
          حمیـــد | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

          برادر جان ، من اگه از اپل و ios بدم میومد ، نمیرفتم 2/400/000 تومن پول آیپد ایر بدم !!!

          • اپل
            اپل | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

            اگه از اپل بدت نمياد درست صحبت كن و الفاظي مثل سيبياتو رو به كار نبر .
            باشد كه به راه راست هدايت شوي
            در ضمن من توپروفايلت چيزي به اسم آيپد اير نمي بينم .

        • حمیـــد
          حمیـــد | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

          حالا من توی پروفایلم نه از تبلتم نوشتم ، نه از لپتاپم .... این یعنی من نه تبلت دارم ، نه لپتاپ ؟؟؟!!!
          ایمیلتو بده تا فاکتور خرید آیپدم رو برات بفرستم !!!

          • اپل
            اپل | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

            بايد حتما مي نوشتي
            اگر ننوشتي حتما ترولي . يكي از اين ترول هايي كه براي جايزه ثبت نام كردند .
            در ضمن اگر راست مي گي عكس آيپدت رو تو همين پست بزار

        • حمیـــد
          حمیـــد | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

          1- شما خودت توی پروفایلت هیچی ننوشتی ، و هرکس یه نگاه به پروفایلت بندازه ، میفهمه که ترول هستی.
          2- واسه درخواست آدمایی مثه شما ، خودمو کوچیک نمیکنم
          3- از کجا معلوم بعدش نیای بگی که من این عکسو از اینترنت پیدا کردم یا فتوشاپیه و ... این حرفا ... ایمیلتو بده تا شکت رو برطرف کنم
          4- من از هفته اولی که دیجیاتو متولد شد همراه این سایت و کاربرای خوبش بودم و هستم ...

          • اپل
            اپل | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

            ١ - هر كسي يه نگاه به اسم پروفايل من بندازه مي فهمه كه من آيفون و آيپد دارم . پس نيازي به نوشتن نيست . در ضمن از ديدگاه شما طرفداران اپل ترول هستند .
            ٢ - اين رو نگو بگو دروغ گفتم و آيپد ندارم .
            ٣ - خيلي راحت مي توني توي آيپدت ديجياتو رو باز كني و روي همين نظرت قراربدي و بعد عكس بگيري .
            ٤ - حتي اگر ده سال هم عضو سايت بوده باشي از نوع حرف زدن و رفتارت ميشه فهميد يه ترول كهنه كاري .

  • علی
    علی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    اگر شما هم از آن دسته افرادی باشید که هنگام رسیدن به منزل کلیدها و تلفن همراه خود را در یک جای خاص می گذارید، از ایده یک کاسه هوشمند که می تواند گجتهایتان را شارژ کند استقبال خواهید کرد.

  • حمیـــد
    حمیـــد | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    چه عجب اخبار غیر اپلی داره وسعت پیدا میکنه !!!
    سیبیاتو ، دوستت داریم و امیدواریم یه روزی مثه انگجت و د ورج و ... بشی :)

    • borna_talebi
      borna_talebi | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

      سیبیاتو! خخخ.باحال بود.
      منم امیدوارم دیجیاتو به پای سایت های بزرگ تکنولوژی برسه.

      • LG Forever
        LG Forever | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

        داداش همین الانم دیجیاتو بهترین سایت تکنولوژیه ایرانه ...

    • گراندوم
      گراندوم | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

      سلام بروبپچ.بی ربطه ولی اگه خدا قسمت کنه یک دو ساله دیگه برا تحصیل برم انگلستان.میخواستم بدونم بر اساس تجربه چگونه سطح مکالمم و خیلی ارتقا بدم.یا به طور ساده تر چه چیزی برای خوب کردن مکالمه انگلیسی خوب هست. با تشکر

      • ali.n
        ali.n | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

        مرحله یادگیری که خب برمیگرده به کتاب ها و بسته های آموزشی و اپلیکیشن هایی که در این زمینه هست و.... اما باید به شکل روزمره یادگیری ها رو یادآوری کنی به خودت و ازشون بهره ببری، سایت ها و داستان های و مطالب انگلیسی رو سعی کن دنبال کنی، با خودت انگلیسی صحبت کن،،، در مورد مسائل زیادی میتونی روزانه با خودت صحبت کنی..... موفق باشی

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    واقعا خيلي عاليه
    طراحي زيبا و در عين حال ساده و روش شارژ آسان
    اگر بياد ايران حتما مي خرمش چون هم بهترين دستگاه شارژ بيسمي است كه ديده ام و هم به محصولات اينتل اطمينان دارم
    تشكر از آقاي پور حسيني

    • اپل
      اپل | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

      چي مي گي ؟ اخبار اپلي زياده چون اپل بهترين و خاص ترين برند دنياست .
      تو برو به گوگل پول دوستت برس .

      • فاميل دور
        فاميل دور | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

        دوست عزيز
        من اصلا حرفي از اپل و گوگل زدم ؟؟؟

        • اپل
          اپل | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

          ببخشيد
          اين رو در جواب به حميد گفتم

      • kamyab98 (ز. ۲۸ بهمن ۱۲۸۱ )
        kamyab98 (ز. ۲۸ بهمن ۱۲۸۱ ) | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

        دوست عزیز از وقتی وارد سایت شدید در حال ترول ورزی و افکار متعصبانه خودتون هستید لطفا سعی کنید به نظر بقیه احترام بزارید

        • اپل
          اپل | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

          خدا وكيلي اپل بهترين و با كيفيت ترين برند دنيا نيست ؟
          نه نيست ؟

          • kamyab98 (ز. ۲۸ بهمن ۱۲۸۱ )
            kamyab98 (ز. ۲۸ بهمن ۱۲۸۱ ) | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

            دوست عزیز من خودم دارم همین الان با یکی از محصولات اپل واستون این نظرو مینویسم
            بحث سره بهتر بودن برند نیست بحث سره احترام گذاشتم به نظرات بقیه است

          • اپل
            اپل | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

            در جواب به kamyab :
            درود به تو كه از محصولات اپل استفاده مي كني . من هم به نظر ديگران احترام مي ذارم فقط حقيقت رو مي گم .

          • kamyab98 (ز. ۲۸ بهمن ۱۲۸۱ )
            kamyab98 (ز. ۲۸ بهمن ۱۲۸۱ ) | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

            همه فکر میکنن نظرشون حقیقته
            "همه ی مشکل جهان هستی این است که ابلهان مطمئن هستند و خردمندان پر از شک " راسل

          • اپل
            اپل | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

            در جواب به Kamyab :
            حقيقتي كه تو مي گي اونيه كه فقط يك نفر بگه ولي مردم در سرتاسر دنيا معتقدند اپل بهترين برند دنيا است
            فكر كنم سامسونگ و امثالهم فقط تو ايران طرفدار داشته باشند

      • bahram
        bahram | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

        اپل جان اینقدر تعصب به خرج نده.خوب نیستا !!

    • kamyab98 (ز. ۲۸ بهمن ۱۲۸۱ )
      kamyab98 (ز. ۲۸ بهمن ۱۲۸۱ ) | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

      عاقا خریدی بده یه دور باهاش شارژ کنیم عکس بگیریم بزاریم اینستاگرام :))

      • AZ
        AZ | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

        منم تگ کن منم تگ کن :)))

        • kamyab98 (ز. ۲۸ بهمن ۱۲۸۱ )
          kamyab98 (ز. ۲۸ بهمن ۱۲۸۱ ) | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

          باشه :))

      • amirreza
        amirreza | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

        آقا هشتگ دیجیاتو فراموش نشه :D

        • kamyab98 (ز. ۲۸ بهمن ۱۲۸۱ )
          kamyab98 (ز. ۲۸ بهمن ۱۲۸۱ ) | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

          چشم :)) خود دیجیاتو هم رو عکس تگ میکنم :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی