ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: اپلیکیشن هایی برای بازگشت به مدرسه

«باز آمد...» بله، همه ما از این ترانه خاطرات تلخ اتمام تابستان را داریم و با هر بار شنیدن آن داغ دل مان تازه می شد. فرا رسیدن ماه مهر در دوران کودکی ما به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

«باز آمد...» بله، همه ما از این ترانه خاطرات تلخ اتمام تابستان را داریم و با هر بار شنیدن آن داغ دل مان تازه می شد. فرا رسیدن ماه مهر در دوران کودکی ما به معنی خریدن مداد و دفترهای نو، تراش و پاک کن جدید، کوله پشتی و نهایتا عوض کردن کیف و کفش هایمان بود، و خبری از تلفن های هوشمند نبود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تبدیل شدن موبایل ها به ابزاری ضروری برای زندگی، آغاز سال تحصیلی جدید می تواند بهانه ی خوبی باشد برای این که سری به دنیای اپلیکیشن هایی بزنیم که می توانیم با نصب آنها در گجتمان، از آنها در مدرسه و دانشگاه استفاده های مفیدی داشته باشیم و بدین ترتیب، فضای خشک محیط های درسی  را با آنها کمی لطیف تر و لذت بخش تر کنیم.

ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، شما را به خواندن جعبه ابزار دیجیاتو این بار به مناسبت شروع مدارس و دانشگاه ها دعوت می کنیم.

ادامه مطلب را از دست ندهید.

Evernote

com.evernote5

اورنوت از جمله کارآمدترین و کامل ترین اپلیکیشن ها برای ثبت یادداشت ها و مدیریت آنها است. قابلیت های متنوع و استفاده آسان از آن باعث شده که این اپلیکیشن به یکی از محبوب ترین برنامه های نت برداری در بین کاربران گجت ها تبدیل شود.

از آنجا که معمولا دانش آموزان و دانشجویان بیشتر سر و کارشان با کلاس های درس بوده و مدام باید مشغول یادداشت برداری باشند، اورنوت با قابلیت های خوب خود می تواند یکی از بهترین ابزارها برای کمک به آنها در طول سال تحصیلی محسوب گردد.
شما در اورنوت می توانید مطالب مهم مورد نظر خود را در قالب متن، عکس و فایل صوتی ذخیره کنید. پس از ذخیره، این اپلیکیشن امکان دسته بندی کردن فایل ها را در دفترهایی جداگانه به شما می دهد. به طور مثال می توانید یک دفتر جدا برای درس شیمی ایجاد کرده و کلیه ی یادداشت ها، عکس ها و فایل های صوتی را درون آن ذخیره کنید. از جالب ترین ویژگی های این برنامه، امکان یادداشت کردن به طور همزمان با ضبط صدا است که با کمک این ویژگی می توانید بخش های مهم تر گفته استاد را علاوه بر فایل صوتی، به صورت متنی هم در اختیار داشته باشید.

برای کسانی که با تایپ مطالب با کیبورد موبایل مشکل دارند، اورنوت قابلیت تشخیص دست خط با قلم Stylus یا با اشاره انگشتان را هم مهیا کرده است. Editor برنامه هم بسیار کارآمد و کامل بوده و در آن می توانید بخش های مهم نوشته هایتان را بولد کنید، زیرشان خط بکشید یا آن ها را به صورت To Do List دربیاورید.

دیگر خصوصیت مهم و کلیدی اورنوت، امکان به اشتراک گذاری فایل ها است. با استفاده از این ویژگی هم دیگران می توانند به نوشته های شما با سرعتی بالا دسترسی یابند، هم شما از مطالب دوستانتان بهره مند می شوید.

اگر می خواهید که یک دفترچه یادداشت مجهز و کارآمد را با خود به همراه داشته باشید، حتما اپلیکیشن اورنوت را در گجت خود نصب کنید.

Evernote

Evernote

سازنده: Evernote Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS و ویندوز فون حجم: ۱۷ مگابایت زبان:

RealCalc Scientific Calculator

uk.co.nickfines.RealCalc2

از قدیم الایام، ماشین حساب و چرتکه مهم ترین ابزار محاسبات سنگین و پیچیده بوده اند و بدون وجود آنها کارهای محاسباتی بسیار کند پیش می رفت. از دانشمندان و محققین گرفته تا کسبه ی بازار، همگی به یک ماشین حساب خوب جهت حل مسائل احتیاج دارند.

RealCalc Scientific Calculator یک ماشین حساب مهندسی و حرفه ای مخصوص کسانی است که در رشته ی تحصیلی خود یا کار روزانه شان با محاسباتی فراتر از ضرب و تقسیم های معمولی سر و کار دارند. اگر در شاخه ریاضی تحصیل می کنید، حتما به یک ماشین حساب که توانایی محاسبه مقادیری همچون لگاریتم، انتگرال و عبارت های توان دار را داشته باشد، احتیاج دارید.

این اپلیکیشن نه تنها از لحاظ کاربرد با یک ماشین حساب مهندسی حرفه ای برابری می کند، بلکه با برخورداری از قابلیت های اضافه ای همچون تبدیل واحد، خود را به عنوان یک ابزار کارآمد نیز مطرح کرده است.

پیشنهاد ما این است که حتما این ابزار کارآمد را در جیب خود به همراه داشته باشید.

RealCalc

RealCalc

سازنده: Quartic Software قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: کمتر از یک مگابایت زبان:

Super Card Flashcards

com.hillman.supercard1

حتما برایتان اتفاق افتاده که امتحان سختی پیش رو داشتید اما به علت کمبود وقت و حجیم بودن مطلب درسی، نتوانسته اید درستان را کامل بخوانید. در چنین مواردی، فلش کارت برایتان مثل معجزه عمل می کند.

مطمئنا بارها با تبلیغات فلش کارت ها مواجه شده اید؛ این ابزار مطالعه را که اتفاقا در سال های اخیر کارآمدی خودش را به خوبی نشان داده، حالا می توانید در گجت های خودتان هم به همراه داشته باشید.

Super Card یکی از بهترین برنامه های ایجاد فلش کارت برای اسمارت فون ها است. با این برنامه توانایی ساخت فلش کارت و قرار دادنشان در گروه بندی های منظم را دارید. حتی می توانید به کارتتان تصویر اضافه کرده یا رنگ متون را تغییر دهید.

برای یادگیری و به خاطرسپاری بهتر کارت ها و صد البته به چالش کشیدن خود، قادر به ایجاد کوئیزهای چهارگزینه ای از کارت هایتان هم هستید. نکته ی خوشحال کننده دیگر این که فلش کارت هایی که ساختید را می توانید با دیگران به اشتراک بگذارید.

نمونه های ایرانی این برنامه هم ساخته شده اند، با این حال با Super Card از لحاظ امکانات قابل قیاس نیستند. اما پیشنهاد می کنیم برنامه ی "فلش کارت" ساخته ی فرهاد کارگران، که نسبت به سایر رقبای ایرانی اش عملکرد بهتری دارد را از کافه بازار دانلود کنید.

SuperCard

SuperCard

سازنده: Hillman Works قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.6 مگابایت زبان:

فرمول های ریاضی پایه دبیرستان

com.example.riyazipaye1

اپلیکیشن رایگان انتشارات " انتخاب دانشگاه " کلیه فرمول های ریاضی پایه را مخصوص دانش آموزان رشته ریاضی در پایه دبیرستان و کنکوری ها به طور منظم گردآوری کرده است.

بسیاری از دانش آموزان رشته ریاضی، از نداشتن منبعی که خلاصه و یکجا، همه ی فرمول های مورد نیاز برای محاسبات آماری، انتگرال، لگاریتم، اتحاد و مشتق و ... را در خود داشته باشد شکایت دارند، اما نصب این اپلیکیشن دیگر جای شکایتی را بر جای نخواهد گذاشت.

این اپلیکیشن بسیار کاربردی، قابلیت نشان دار کردن فرمول ها را هم دارد و می توانید مواردی که به نظرتان مهم تر هستند را مشخص کنید تا در آینده به آنها سریع تر دسترسی داشته باشید. فرمول های ریاضی پایه دبیرستان را می توانید از کافه بازار دانلود کنید.

فرمول های ریاضی پایه دبیرستان

فرمول های ریاضی پایه دبیرستان

سازنده: انتشارات (( انتخاب دانشگاه )) قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.6 مگابایت زبان:

تانژانت

com.tangent.app2

آیا شما از جمله دانش آموزانی هستید که در یادگیری مثلثات مشکل دارند؟ با دانلود اپلیکیشن تانژانت می توانید مطمئن باشید که این ضعفتان رفع خواهد شد.

تانژانت، اپلیکیشنی ایرانی است که با کمک تصاویر و ویدئوهای مختلف، مبحث مثلثات را به شما آموزش می دهد. هر بخش از این درس دارای ویدئویی آموزشی است که عموما حجم کمی دارند و به آسانی قابل دانلود و مشاهده هستند.

به طور مثال، در ویدئوی آموزشی جلسه ی اول شما با اصول اولیه مثلثات آشنا می شوید و به تدریج در جلسات بعدی، مفاهیم سخت تر و مدت ویدئوی آموزشی طولانی تر می شوند. ویدئوها بسیار مفید هستند و از لحاظ بصری هم طوری طراحی شده اند که برای دانش آموز خسته کننده نبوده و جذاب باشند.

برای حصول اطمینان از این که آیا درس را فرا گرفته اید یا نه، چند آزمون برای هر درس طراحی شده که با پاسخ دادن به آنها می توانید سطح یادگیری خود را محک بزنید. برای هر سوال، پاسخ تشریحی اش هم موجود است که اگر راه حل را نمی دانستید به آن مراجعه کنید.

تانژانت

تانژانت

سازنده: گروه کورتکس قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۳ مگابایت زبان:

Wolfram Alpha

wolframalpha scrn

این روزها برای جستجوی هر چیزی که از اینترنت نیاز داریم، طبق یک عادت قدیمی به موتور جستجوی گوگل (یا موارد مشابه) مراجعه می کنیم. اما بارها اتفاق افتاده که با وجود جستجوی فراوان، به نتیجه ی مطلوب نرسیده ایم. گاها ناچاریم برای جستجوی برخی مسائل تخصصی تر، به دیگر وب سایت ها مراجعه کنیم.

Wolfram Alpha به عنوان یک "موتور محاسباتی دانش" نه تنها از پس جستجوهای معمولی بر می آید، بلکه می تواند موضوعاتی که به دنبال آن هستید را مستقیما محاسبه کند. ولفرام آلفا در واقع یک موتور پاسخگو است که قادر است در شاخه های مختلف دانش از جمله ریاضیات، آمار، نجوم، شیمی، اقتصاد، فیزیک، جغرافیا، موسیقی و ... اطلاعات وارده ی شما را تحلیل و آنالیز کرده و با دقت بسیار بالا به شما پاسخ جامع بدهد.

به طور مثال اگر شما قصد دارید که یک معادله ی جبری را حل کنید، کافی است صورت مسأله را وارد ولفرام آلفا کنید. پس از فشردن اینتر، ولفرام برای شما معادله را حل کرده و حتی نتیجه را بر روی نمودار رسم می کند. یا اینکه قصد دارید گرمای حاصله از یک واکنش شیمیایی را حساب کنید، کافی است واکنش دهنده را در ولفرام وارد کنید تا برنامه با دقتی باورنکردنی فرآورده ها و انرژی حاصل از آنها را برای شما محاسبه کند.

برخی از موضوعاتی که ولفرام آلفا قادر به محاسبه آنهاست واقعا باورنکردنی هستند. از محاسبه ی زاویه ی تشکیل شده بین اقمار یک سیاره ی خاص در منظومه ی شمسی گرفته تا آنالیز دقیق نقاشی های هنرمندان معروف، کارهایی است که ولفرام آلفا با بهره گیری از هوش مصنوعی فوق العاده خود برایتان انجام می دهد.

جالب است بدانید که دستیار هوشمند Siri اپل بخشی از جستجوهای خود را با کمک این موتور پاسخگوی هوشمند انجام می دهد. اگر به دنبال یک حل المسائل هوشمند، جامع و حرفه ای هستید به هیچ وجه ولفرام آلفا را از دست ندهید.

Wolfram Alpha

Wolfram Alpha

سازنده: Wolfram Group قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2.2 / 30 مگابایت زبان:

مکتب

com.afkar.maktab2

اگر دانشجو هستید، بارها برایتان اتفاق افتاده که کلاسی را فراموش کرده اید و دیر به آنجا رسیده اید، سایلنت کردن موبایلتان را از یاد برده اید، یا برای برنامه ریزی امتحانات در پایان ترم دچار مشکل شده اید.

اپلیکیشن "مکتب" از جمله بهترین نمونه های برنامه ریزی تحصیلی است که توسط علیرضا افکار برای پلتفرم اندروید عرضه شده است.

طرز کار مکتب بدین صورت است که در ابتدا با وارد شدن به آن، باید اطلاعات شخصی و محل تحصیل خود را در آن وارد کنید. سپس می توانید کلیه کلاس هایی که در هفته پیش رو دارید همراه با ساعت تشکیل و نام استاد و تاریخ امتحان وارد آن کنید. بعد از این کار، می توانید برنامه هفتگی خود را به صورت منظم و مرتب در یک جدول مشاهده کنید. قابلیت مفید به اشتراک گذاری برنامه هفتگی هم در برنامه گنجانده شده است.

برای هر کلاسی که در برنامه ثبت می کنید، می توانید یادآور بگذارید. مثلا کاری کنید که نیم ساعت پیش از شروع کلاس، اپلیکیشن به شما هشدار بدهد. حتی قابلیت جالبی برای دانشجویان فراموشکار وجود دارد و آن هم این است که مکتب قادر است تلفن همراه هوشمند شما را پیش از ورود به کلاس سایلنت کند!

وظایفی که استاد در طول ترم به شما محول می کند را می توانید در منوی وظایف ثبت کنید و برایشان یادآور هم بگذارید تا قادر باشید برای انجامشان زمان را مدیریت کنید. از بهترین قابلیت های این اپلیکیشن، منوی کارنامه آن است. مکتب امکانی را فراهم کرده تا با وارد کردن تمام واحدهای خود در این منو، امکان پیش بینی نمرات خود را داشته باشید و برای آن هم برنامه ریزی کنید.

اگر وجود یک برنامه ریز هوشمند، مفید و همیشه در دسترس را در گجت خود احساس می کنید، پیشنهاد می کنیم حتما مکتب را از کافه بازار دانلود کنید.

مکتب

مکتب

سازنده: علیرضا افکار قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۲.۷ مگابایت زبان:

ویکی لایتنر

com.wikivajeh.wikileitner3

استفاده از جعبه لایتنر در سال های اخیر به روشی مرسوم بین دانش آموزان و دانشجویان تبدیل شده است. با کمک این روش می توانید با تهیه فلش کارت از مطالب درسی، هم مطالعه راحت و مختصر و مفیدی داشته باشید و هم درس را بهتر به ذهن بسپارید.
ویکی لایتنر مجموعه ی ارزشمندی از بهترین کتاب های آموزشی را برای شما به صورت فلش کارت درآورده و کار را برای شما آسان کرده است. فلش کارت های آماده برای دانلود ویکی لایتنر عمدتا از کتاب های آموزش زبان انگلیسی مثل 504، IELTS، TOEFL و... تشکیل شده اند اما در بین آنها می توانید کتاب هایی در زمینه ی حقوق، پزشکی و کامپیوتر هم پیدا کنید.

به غیر از استفاده از فلش کارت های آماده خودتان هم قادر به ایجاد یک مجموعه کارت شخصی هستید. با تهیه هر کارت می توانید به آن تصویر یا صدا اضافه و هم پشت و هم روی آن یادداشت کنید.

شاید در وهله اول قیمت بالای این برنامه شما را از دانلود آن منصرف کند، اما مطمئن باشید ارزش فلش کارت هایی که با خرید این اپلیکیشن از آن بهره مند خواهید شد بسیار بیشتر از هزینه ای است که بابت دانلود این برنامه پرداخت می کنید.

ویکی لایتنر

ویکی لایتنر

سازنده: گروه ویکی واژه قیمت: ۱۰ هزار تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: یک مگابایت زبان:

بچه درسخون

com.poorianasiripour.bache1

گاهی اوقات برای پیشرفت و موفقیت در تحصیل، ابزار و وسایل به تنهایی نمی توانند به شما کمک کنند، بلکه گرفتن مشاوره و مطالعه مقالات علمی می تواند تأثیر به مراتب بیشتری در بهبود یادگیری و موفقیت شما داشته باشد.

اپلیکیشن بچه درسخون با گردآوری مطالبی علمی و مفید در زمینه ی چگونگی صحیح درس خواندن، راهکارهای موثری برای تحصیل بهتر را پیش روی شما می گذارد.

کلیه ی مطالب قرار گرفته در این برنامه از مقالات و کتب علمی معتبر تهیه شده اند. با کمی وقت گذاشتن، می توانید تأثیر خوب مطالب این اپلیکیشن را بر زندگی تحصیلی خود احساس کنید.

بچه درسخون

بچه درسخون

سازنده: پوریا نصیری پور قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.1 مگابایت زبان:

مکتب خونه

ir.zomorod.maktabdroid1

اگر به یک رشته ی تحصیلی خاص علاقه مند هستید، اما به هر دلیلی قادر به شرکت در کلاس های آن نیستید، بهترین کار آموزش مجازی و استفاده از رسانه های ویدئویی است. با اپلیکیشن مکتب خونه، به جای رفتن سر کلاس درس، می توانید به صورت مجازی در کلاس شرکت داشته باشید و از مطالب اساتید دانشگاه های معتبر کشور بهره ببرید.

مکتب خونه، لیست پر و پیمانی از ویدئوهای تهیه شده در کلاس های درس اساتید دانشگاه های برتر کشور برایتان تدارک دیده است. با ورود به مکتب خونه، لیستی از واحدهای درسی مختلف در دانشگاه های برتر کشور را مشاهده می کنید. مثلا با انتخاب دانشگاه تهران، کلاس معادلات دیفرانسیل کلاسیک را انتخاب می کنید و ویدئوهای موجود از این کلاس درس به صورت لیست شده برایتان به نمایش در می آید.

عمده ی ویدئوهای این برنامه توسط گوشی های موبایل و توسط دانشجویان آن کلاس فیلم برداری شده اند پس نباید انتظار کیفیت بالایی را از آنها داشته باشید. صدا در بعضی از این ویدئوها واضح نیست و گاهی لرزش دوربین هم مانع استفاده کامل شما از ویدئوها می شود. نکته ی منفی دیگر این اپلیکیشن هم نبود یک دسته بندی منظم برای ویدئوها است و کلاس ها را باید به صورت اتفاقی از محیط مکتب خونه پیدا کنید.

با این حال مزایای این اپلیکیشن بیشتر از نواقص آن هستند و می تواند برای دانشجویان مفید واقع شود.

مکتب خونه

مکتب خونه

سازنده: حسین رستگار مقدم قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.7 مگابایت زبان:

کوله پشتی

com.more.backpack1

به غیر از مکتب، یکی دیگر از اپلیکیشن هایی که می توانید برای برنامه ریزی کلاس هایتان استفاده کنید، کوله پشتی است. کوله پشتی هم تقریبا همان کارهای مکتب را برایتان انجام می دهد: تنظیم کلاس ها در یک جدول منظم، و امکان اضافه کردن تکالیف و زمان امتحان به آنها. با این حال رابط کاربری ساده تری نسبت به مکتب داشته و به نظر می رسد بیشتر برای رده های سنی پایین طراحی شده است.

نکته ی عجیب این که کوله پشتی با وجود امکانات محدودش در مقایسه با مکتب، نیازمند پرداخت هزینه برای استفاده است. با این حال کاربران خاص خود را دارد و می تواند اپلیکیشن مفیدی برای کاربران گوشی های هوشمند باشد.

کوله پشتی

کوله پشتی

سازنده: More Group قیمت: ۱۵۰۰ تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱.۴ مگابایت زبان:

Lumosity

Lumosity برای i

ذهن یک دانش آموز یا دانشجو باید آزاد و همینطور متمرکز باشد تا توانایی درک بهتر مطالب درسی را داشته باشد. برای این منظور، چه چیزی بهتر از یک اپلیکیشن جمع و جور که توانایی های ذهنی را به چالش کشیده و به باز شدن ذهن کمک کند؟

Lumosity اپلیکیشنی کاربردی است که مهارت های ذهنی شما را به چالش کشیده و آن را تقویت می کند. با ورود به آن، اول از همه باید مهارتی را که قصد تقویت آن را دارید را انتخاب کنید. تمرین های مخصوصی برای بهبود حافظه، هوشیاری، انعطاف ذهنی، سرعت و حل مسأله در این اپلیکیشن قرار گرفته است که می توانید آنها را انجام دهید. خود برنامه هم به شما برای انجام تمرینات توصیه هایی می کند، مثلا پیشنهاد می کند که روی کدام بخش ها بیشتر تمرین کنید یا چه مقدار از زمانتان در روز را به آنها اختصاص دهید.

از بهترین نکات Lumosity این است که تمرینات آن بیشتر به صورت بازی بوده و چالش برانگیزند، برای همین دائما شما را به بهتر شدن و پیشرفت دعوت می کند. بخشی در این اپلیکیشن با عنوان Your Brain وجود دارد که توانایی های ذهنی شما را به صورت نمودار ترسیم کرده و در صورتی که آنلاین باشید، می توانید آن را با افراد دیگر هم مقایسه کنید. لازم به ذکر است که برخی از مراحل لوموسیتی رایگان نبوده و برای باز شدن آنها می بایست هزینه پرداخت کنید.

اگر خواستار باز شدن ذهن خود و تقویت مهارت هایتان هستید، Lumosity یکی از بهترین انتخاب های این روزهایتان می تواند باشد.

Lumosity

Lumosity

سازنده: Lumos Labs, Inc. قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 47 مگابایت زبان:

Elevate

Elevate-scrn

اگر به دنبال تقویت مهارت های ارتباطی خود هستید، Elevate می تواند با تست هایش شما را به این هدف برساند.

این اپلیکیشن هم تقریبا مشابه Lumosity طراحی شده، اما یک سری تفاوت ها موجب تمایز آن از لوموسیتی می شود. Elevate در واقع اپلیکیشنی است برای آزمودن تسلط شما بر زبان انگلیسی، و با طراحی آزمون های مختلف سعی می کند مطالب جدیدی را به شما آموزش دهد.

14 نوع بازی مختلف وجود دارند که هر یک، مهارت خاصی را به چالش کشیده و به شما روش های تقویت آنها را می آموزند. بر خلاف لوموسیتی که به مهارت های مختلف ذهنی مثل حافظه و دقت و سرعت و ... به صورت جداگانه می پردازد، Elevate تمامی این تست ها را بر مبنای زبان انگلیسی قرار داده است. به طور مثال در بازی های دسته ی Memory، باید از حافظه تان برای پر کردن جاهای خالی در جملات استفاده کنید. یا این که در بازی های بخش Precision، با دقت روی جملاتی که اپلیکیشن پیش رویتان گذاشته، قسمت اشتباه را پیدا کنید و به آنها اشاره کنید.

با اتمام هر بازی، به شما امتیازی تعلق می گیرد که در تب Performance اپلیکیشن وارد قسمت فعالیت هفتگی شما می شود. اگر مایل باشید می توانید امتیازهای خودتان را با کاربران دیگر مقایسه کنید.

Elevate هم همانند لوموسیتی کاملا رایگان نیست و به بعضی از قسمت های آن، با پرداخت هزینه دسترسی خواهید داشت. ضمن اینکه تست های هر بخش نیازمند دانلود هستند و از این حیث Elevate یک اپلیکشن آنلاین محسوب می گردد.

لازم به ذکر است که این اپلیکیشن، تنها برای کسانی کاربرد دارد که به زبان انگلیسی تسلط دارند و خواستار تقویت مهارت هایشان در این زمینه اند. اگر به دنبال این هدف هستید، با دانلود آن توانایی هایتان را محک بزنید.

Elevate

Elevate

سازنده: Elevate Labs قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 18 مگابایت زبان:

 

در نهایت دیجیاتو سال تحصیلی بسیار خوبی را برای شما عزیزان آرزو می کند. اگر شما هم اپلیکیشن کمکی خاصی را استفاده می کنید، آن را با ما و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (56 مورد)
  • ارمان
    ارمان | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    سلام وقت بخیر
    ممنون بابت معرفی بازی Lumosity من حتی از طریق سایت cheapsafar.com پرداخت انجام دادم و تمامی مراحل بازی کردم
    عالی بود

  • اراز
    اراز | ۳ دی ۱۳۹۳

    یه برنامه ماشین حساب میخوام که از سوال عکس بگیری برات جوابشو بگه اگه داشتی برام اسمشو بگو

  • nevermind
    nevermind | ۴ آذر ۱۳۹۳

    viva kooleposhti!!! raziam azash!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی