ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Galaxy Dash؛ جدالی هیجان انگیز در کهکشان ها

پس از عرضه بازی های موفقی مثل Temple Run و Subway Surf، سبک Running در بین کاربران گوشی های هوشمند بسیار محبوبیت یافت. هر ماه چندین بازی در این ژانر برای پلتفرم های موبایل عرضه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ مهر ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

پس از عرضه بازی های موفقی مثل Temple Run و Subway Surf، سبک Running در بین کاربران گوشی های هوشمند بسیار محبوبیت یافت. هر ماه چندین بازی در این ژانر برای پلتفرم های موبایل عرضه شده و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. در این گونه بازی ها شما باید در حین حرکت به جلو، موانع را پشت سر گذاشته، آیتم جمع کنید و به سلامت به انتهای مسیر برسید.

Galaxy Dash : Race to Outer Run که اولین تجربه استودیوی SuperMoon Games در ساخت بازی های موبایل است، شما را به یک جنگ تمام عیار در کهکشان ها می برد. در گلکسی دش شما باید هدایت یک سفینه فضایی را در مسیری پر از موانع مختلف، از سفینه های دشمن گرفته تا سنگ های معلق در فضا، در دست بگیرید. در این راه باید حواستان باشد که موانع را منفجر کرده یا در مقابلشان جاخالی بدهید، تا در نهایت سفینه را به سلامت به پایان مسیر برسانید. در راه پیش رویتان باید حواستان باشد تا کریستال ها را هم جمع آوری کنید. با جمع کردن آنها، به شما امکان خرید سفینه جدید و همچنین ارتقای قابلیت های آن داده می شود.

برای اینکه از قدرت های مختلف سفینه بهره ببرید، می توانید خدمه جدید برایش استخدام کنید. در مجموع شش فرد مختلف را در این بازی می توانید در سفینه ی خود استخدام کنید. هر کدام از آنها قابلیت ویژه ای دارند، یکی قدرت جذب سکه ها را داشته و دیگری توانایی اش در شارژ سریع محافظ سفینه است.

گلکسی دش یکی از چشم نوازترین بازی های این روزها از نظر گرافیکی است. سازندگان بازی به لطف بهره گیری از گرافیک HD، موفق به ساخت بازی خوش رنگ و لعاب و جذابی شده اند که کاربرانش را ساعت ها پای خود میخکوب می کند.  اگر خواهان یک مبارزه جذاب در اعماق کهکشان ها هستید، گلکسی دش می تواند یکی از بهترین انتخاب هایتان در این روزها باشد. این بازی خوب به صورت رایگان برای iOS و اندروید عرضه شده است.

Galaxy Dash: Race to Outer Run

Galaxy Dash: Race to Outer Run

سازنده: SuperMoon Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 73 / 45 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • bozorgmehr96
    bozorgmehr96 | ۴ مهر ۱۳۹۳

    یه سوال برام پیش اومده چرا برنامه های مشابه تو اندروید حجم کمتری از ios دارن به خاطر نوع سیستم عامله به خاطر کیفیت برنامه هست یا فشرده سازی یا چیزای دیگه اگه کسی میدونه لطفا جواب بده خیلی ذهنم رو درگیر کرده

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۳ مهر ۱۳۹۳

    مرسی دیجیاتو.
    فقط حیف که برای وینفون نیستش.

  • LG Forever
    LG Forever | ۳ مهر ۱۳۹۳

    بازیه به نظر بچه گانه ای میاد ... دیجی یه تریلرم ازش میذاشتی

    • TROOL
      TROOL | ۵ مهر ۱۳۹۳

      بازی ساده و جالبیه خیلی هم سادست و گرافیک انچنانی نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی