ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: مهاجمین آسمان

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Asphalt Overdrive

Untitled-2

آسفالت را به راحتی می توان یکی از بهترین ریسینگ های موبایل و البته یکی از بهترین بازی های گیم لافت نامید. حالا نسخه ای فرعی از این بازی منتشر شده که با حجم اندک و گرافیک جذاب و سبکی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای هر دارنده اسمارت فونی باشد. جالب اینکه این نسخه هم بدون هیچ وقفه ای و همزمان با اندروید و iOS، برای ویندوزفون منتشر شده. برای انجام بازی نیاز به دانلود دیتا در طول بازی دارید که به همین سبب اتصال دائمی به اینترنت یکی از ویژگی های اصلی Asphalt Overdrive محسوب می شود.

Asphalt Overdrive

Asphalt Overdrive

سازنده: Gameloft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوزفون و iOS حجم: 93.8 مگابایت زبان:

Gravity Badgers

22

مثل اینکه کم کم سخنان نادلا اثرگذار شده اند و فاصله بین ویندوزفون و دیگر سیستم عامل ها با سرعت بالایی در حال کاهش یافتن است. یکی دیگر از بازی هایی که طی هفته گذشته برای ویندوزفون عرضه شده اند، Gravity Badgers نام دارد. یک بازی خوش ساخت و گرافیکی با گیم پلی سرگرم کننده و بیش از 140 مرحله. قوانین فیزیک در این عنوان نقشی موثر ایفا می کنند و با توجه به اینکه ساختار کلی Gravity Badgers به عنوان یک بازی پی سی بسته شده، روی نسخه های موبایل شاهد عمده تفاوت هایی هستیم.

Gravity Badgers.

Gravity Badgers.

سازنده: Wales Interactive Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز، اندروید، ویندوزفون و iOS حجم: مگابایت زبان:

Cloud Raiders

Cloud_Raiders_Windows_8_1

با وجود بازی انحصاری ای مثل Age of Empires: Castle Siege و عناوینی مثل Cloud Raiders و Star Wars، ویندوزفونی ها دیگر غمی از بابت نبود کلش آو کلنز روی پلتفرم شان نباید داشته باشند. در Cloud Raiders، کنترل یک جزیره معلق در ابرها به شما سپرده می شود. همزمان با شما، بیشتر از 5 میلیون جزیره دیگر به فعالیت خود ادامه می دهند و با تشکیل نیرو و ارتش قصد حمله دارند. شما هم باید آماده هر نوع حمله ای باشید و در عین حال نیروهای خود را برای حمله به دیگر جزایر معلق آماده کنید.

Cloud Raiders

Cloud Raiders

سازنده: Game Insight, LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوزفون و iOS حجم: 95.8 مگابایت زبان:

گوسفند زبل

Untitled-3

گوسفند زبل یک بازی ساده اندرویدی با ساختاری سرگرم کننده است. همانند بسیاری از بازی هایی که گیم پلی ساده و ابتدایی دارند، گوسفند زبل معتاد کننده هم هست. هر آنچه که از قوانین بازی باید بدانید در تصویر بالا شرح داده شده. صفحه نمایش به 2 قسمت تقسیم می شود و گرگ و گوسفند هر کدام از سویی به سمت یکدیگر حرکت می کنند. گوسفند از هر جهتی آمد، همان قسمت را لمس کنید تا بپرد و از روی گرگ رد شود. هر چه جلوتر بروید سرعت بیشتر می شود و بازی سخت تر.

گوسفند زبل

گوسفند زبل

سازنده: زی لب قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۵ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه دانلود شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی